بورسیه تحصیلی ایرانسل

ایرانسل شرایط دریافت بورسیه تحصیلی را اعلام کرد

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی دانشجویی ایرانسل با هدف حمایت از جوانان با استعداد برای سال تحصیلی 1403-1403 اعلام شد.

ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف توانمندسازی جوانان و کاهش محرومیت‌های آموزشی و در نظر گرفتن اولویت برنامه‌های سرمایه‌گذاری اجتماعی و همچنین به‌منظور فراهم آوردن فرصتی برای جوانان مستعد رشته‌های مهندسی کامپیوتر، برق و مخابرات برای تاثیرگذاری بر آینده صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرایط دریافت بورسیه تحصیلی و حمایت از دانشجویان واجد شرایط رشته‌های فوق برای سال تحصیلی 1403-1404 را اعلام کرد.

ایرانسل، مبلغ این بورسیه را 100 میلیون تومان برای هر دانشجو اعلام کرد و قرار است 25 نفر از دانشجویان واجد شرایط رشته‌های فوق، تحت پوشش این بورسیه قرار بگیرند. تحصیل در سال دوم، سوم یا چهارم مقطع کارشناسی یکی از رشته‌های مهندسی کامپیوتر، برق و مخابرات، پذیرش با رتبه کل در سهمیه زیر 2000 کنکور سراسری و تکمیل و ثبت درخواست و ارائه انگیزه‌نامه در وبسایت ایرانسل، شرایط عمومی ثبت درخواست بورسیه تحصیلی ایرانسل هستند.

دانشجویانی که به دریافت بورسیه تحصیلی ایرانسل علاقه‌مند هستند، می‌توانند تا روز 30 مهر 1403 از طریق نشانی اینترنتی irancell.ir/p/313706/students در وبسایت ایرانسل، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

فرایند ارزیابی درخواست‌های بورسیه با همکاری موسسه عام‌المنفعه دارالاکرام انجام می‌شود و در این فرایند، اولویت دادن به متقاضی بر اساس برخورداری از معدل بالای 16 و نوشتن انگیزه‌نامه قوی، صورت می‌گیرد. در شرایط برابر نیز زنان، افراد دارای معلولیت و دانشجویان از مناطق 2 و 3 کنکور سراسری، اولویت بیشتری خواهند داشت. پیشرفت تحصیلی دانشجویان مشمول این بورسیه بعد از دریافت حمایت مالی ایرانسل به‌صورت دوره‌ای ارزیابی می‌شود.

ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در حوزه مسئولیت‌پذیری و سرمایه‌گذاری اجتماعی و با تمرکز بر رویکرد خلق ارزش مشترک، تا به حال پروژه‌های مختلفی را در سرمایه‌گذاری اجتماعی شرکتی با هدف توسعه اقتصادی-اجتماعی جامعه، به مرحله اجرا درآورده است. جوامع کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر، اصلی‌ترین گروه هدف پروژه‌های CSI ایرانسل هستند. همچنین جوانان، کودکان و زنان، مهم‌ترین ذی‌نفعان پروژه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند و در کانون توجه طراحی پروژه‌های CSI ایرانسل قرار می‌گیرند.

همچنین بخوانید:
فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه بسته مکالمه رایگان و ارزان ایرانسل {تنها روش واقعی} راهنمای فعال سازی و حذف آهنگ پیشواز ایرانسل آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*