قیمت تویوتا کرولا کراس هیبرید

تویوتا کرولا کراس هیبرید در بازار ایران قیمت خورد

پس از تحویل اولین سری تویوتا کرولا کراس هیبرید وارداتی شرکت برساوش به خریداران، قیمت این محصول در بازار آزاد ایران تعیین شد.

شرکت برساوش، به عنوان یکی از واردکنندگان اصلی محصولات برند تویوتا در ایران، هفته گذشته اولین سری از خودرو تویوتا کرولا کراس هیبرید وارداتی را به متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی تحویل داد. طبق جدیدترین اخبار خودرو، با گذشت حدود یک هفته از تحویل این خودرو به مشتریان، حال شاهد قیمت‌گذاری تویوتا کرولا کراس در بازار آزاد هستیم و بسیاری از مالکان این خودرو را با اختلاف قیمت فاحشی به نسبت نمایندگی به فروش می‌رسانند.

قیمت تویوتا کرولا کراس هیبرید در بازار آزاد ایران

نمای جلو تویوتا کرولا کراس هیبرید

در حالی‌که شرکت برساوش نسخه وارداتی تویوتا کرولا کراس هیبرید را با قیمت نهایی ۲ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان به متقاضیان عرضه کرده بود، اما حال شاهد قیمت‌گذاری این خودرو در بازه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هستیم. اختلاف فاحش ۲ میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومانی این خودرو در نمایندگی و بازار می‌تواند تا حدودی موجب کاهش فروش این خودرو شود . با این‌حال امید است تا در روزهای آینده و همزمان با تعدیل شدن بازار خودرو ، قیمت تویوتا کرولا کراس نیز کاهشی شود.

مشخصات فنی و آپشن‌های Toyota Corolla Cross HEV

نمای عقب تویوتا کرولا کراس هیبرید

تویوتا کرولا کراس هیبریدی از یک پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور الکتریکی بهره می‌برد. پیشرانه بنزینی این خودرو قادر به تولید قدرت ۱۵۲ اسب بخار و گشتاور ۱۸۸ نیوتن‌متر و موتور برقی نیز قادر به تولید قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۲۰۶ نیوتن‌متر است. مجموع توان این دو موتور به‌صورت ترکیبی به ۱۹۴ اسب بخار می‌رسد که توسط یک گیربکس E-CVT (مخصوص خودروهای هیبریدی) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد آن ۹.۲ ثانیه اعلام شده است. مصرف سوخت این خودرو در سیکل ترکیبی تنها ۴.۵۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. سیستم تعلیق این خودرو در محور جلو مک‌فرسون و در قسمت عقب از نوع غیر مستقل پیچشی است.

نمای داخل تویوتا کرولا کراس هیبرید

از مجموع امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به نمایشگر لمسی 8 اینچی کنسول مرکزی، کلاستر دیجیتال راننده، سانروف برقی، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم و پارچه، سنسور نور، نور بالای اتوماتیک، اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم پاکسازی هوای کابین، رینگ های آلومینیومی، کروز کنترل تطبیقی، سیستم رانندگی خودکار بین خطوط، سیستم رانندگی خودکار در ترافیک، ترمز پارک برقی و اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی، ۷ کیسه هوای ایمنی، کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار اخطار برخورد از جلو،رادار خط خوان و… نام برد.

همچنین بخوانید:
قیمت کی ام سی A5، کراس اوور جدید کرمان موتور در بازار ایران مشخص شد قیمت فولکس واگن ID4 در بازار ایران مشخص شد نسل جدید نیسان قشقایی با این قیمت روانه بازار ایران شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*