هدفون جدید ریزر

فناوری خلاقانه هدفون جدید ریزر تجربه بازی کردن شما را متحول خواهد کرد

هدفون جدید ریزر کراکن V4 پرو – Razer Kraken V4 Pro علاوه بر ارائه صدای شفاف با تکنولوژی جدید خود لرزش بازی‌ها را نیز به سر گیمرها منتقل خواهد کرد.

طبق آخرین اخبار تکنولوژی، نام برند ریزر هم‌معنی اکسسوری‌های دیوانه‌کننده و به‌شدت باکیفیت گیمینگ است که سطح جدیدی از لذت و درگیری در بازی‌های ویدیویی را به گیمرها تزریق می‌کنند. این برند سرشناس تا کنون محصولات عجیبی را روانه بازار کرده و انواع و اقسام دستاوردهای جدید حوزه گیمینگ، از نورپردازی‌های RGB شگفت‌انگیز تا ارائه ویبره حین بازی به سر و کمر گیمر را به علاقمندان ارائه کرده است. ریزر بار دیگر هفته گذشته دست به کاری بزرگ زد و یک هدفون جدید را در رویداد RazerCon 2024 رونمایی نمود.

هدفون جدید ریزر کراکن V4 پرو؛ سطح جدید تجربه گیمینگ روی گوشی شما

نخستین نکته جالب توجه در خصوص هدفون Razer طراحی منحصربفرد آن با بالشتک‌های بزرگ و نورپردازی دقیق RGB است که ماهیت گیمینگ آن را فریاد می‌زنند. با این وجود مهم‌ترین ویژگی آن را باید پاسخ هپتیکی جذابش دانست که لرزش‌هایی متناسب با محتوای درون بازی را به جمجمه کاربر منتقل می‌کند.

کراکن V4 پرو

ریزر نام این فناوری را Sensa HD Haptics گذاشته و با همکاری استودیوهای مختلف بازی‌سازی وعده داده که گیمرها قادر خواهند بود تمامی محتوای درون بازی از شلیک یک گلوله تا طوفانی در دوردست‌ها را واقعا «حس» کنند. این هدفون چهار تنظیم پیش‌فرض برای ارائه لرزش‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با این وجود گیمرها می‌توانند با تعریف پروفایل شخصی خود شدت ویبره و سایر تنظیمات آن را به‌طور کامل شخصی‌سازی کنند.

ریزر ادعا کرده که ارتعاشات منتقل شده توسط هدفون جدید Kraken V4 Pro شدتی ثابت نخواهد داشت؛ بلکه شدت لرزش بر اساس اتفاقات درون بازی، جهت پخش صدا و فاصله آن از گیمر متغیر خواهد بود. این مکانیزم همچنین با پخش موزیک و تماشای ویدیو نیز به‌طور کامل سازگار بوده و زمان پاسخ‌گویی کمتر از 20 میلی ثانیه‌ای آن نیز تضمین‌کننده عدم بروز تاخیر در پخش صدا و ویبره خواهد بود.

هدفون جدید ریزر

عملکرد این هدفون‌های ریزر بر پایه سیستمی که خود کمپانی آن را «تبدیل ریل‌تایم صدا به لرزش» می‌خواند پایه‌ریزی شده و در بازی‌هایی مثل سایلنت هیل 2، فاینال فانتزی XVI و World of Warships هم تست شده است. ریزر همچنین با بهره‌گیری از چندین عملگر مکانیکی که در نقاط مختلفی از این هدفون توزیع شده‌اند توانسته برای برخی از عناوین بیش از 100 نوع ارتعاش منحصربفرد تولید کند و حس دقیقی از مکان، جهت و شدت رخ دادن اتفاقات درون بازی به کاربر ارائه دهد.

با وجود این که ریزر رسما لیست بازی‌های سازگار با این قابلیت منحصربفرد در هدفون جدید خود را منتشر نموده، اما در جای دیگری اعلام کرده که تمامی عناوین روز قادر به بهره‌گیری از این سیستم پاسخ‌گویی هپتیکی خواهند بود. با این وجود برخی بازی‌های مطرح مثل سری Assassin’s Creed، گاد آف وارد، الدن رینگ یا Genshin Impact می‌توانند از تنظیمات سفارشی ارائه‌شده توسط خود ریزر برای تجربه بهتر بهره‌مند شوند.

کراکن V4 پرو

این هدفون همچنین مثل بقیه محصولات ریزر از امکانات کامل اتصالاتی مثل اتصال بی‌سیم HyperSpeed ریزر، بلوتوث، یو اس بی و پورت 3.5 میلیمتری پشتیبانی می‌کند و یک درایور 40 میلیمتری دارد. علاوه بر این، پشتیبانی از صدای محیطی THX نیز دیگر قابلیت ویژه این هدفون به شمار می‌رود.

البته باید در نظر داشت که در صورت فعال‌سازی تمامی قابلیت‌های استثنایی هدفون Kraken V4 Pro باید انتظار کاهش میزان شارژدهی باتری از 50 ساعت به 12 ساعت با هر بار شارژ را داشته باشید. این هدفون‌ها همچنین قیمتی 400 دلاری داشته و هم‌اکنون قابل خرید هستند.

در گجت نیوز بخوانید:
لپ تاپ گیمینگ جدید ریزر بلید ۱۸ قلب و روح گیمرها را هدف گرفته است ساندبار Leviathan V2 Pro ریزر با تشخیص حرکت سر، صدای سه‌بعدی شگفت‌انگیزی را به گوش‌تان می‌رساند ریزر بلید ۱۶، اولین لپ تاپ ۱۶ اینچی جهان با پنل اولد ۲۴۰ هرتزی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*