کرمان موتور تبریز 1403 - کی ام سی E30X

کرمان موتور با دست پر به نمایشگاه خودرو تبریز آمد

نمایشگاه خودرو تبریز 1403 با مشارکت بیش از 28 شرکت معتبر برگزار شد و غرفه کرمان موتور هم به لطف خودروهای کراس اور و سدان محبوب، جزو شلوغ‌ترین بخش‌های این رویداد بود که در ادامه به سراغ آن‌ها خواهیم رفت.

شرکت کرمان موتور در نمایشگاه خودرو مشهد 1403 به پر بازدیدترین غرفه در این رویداد تبدیل شده بود و در تبریز هم تمام تلاش خود را کرده است تا دوباره این اتفاق رخ دهد. در غرفه این خودروساز می‌توانید تمام سبد محصولات آن را تماشا کنید، با عاملیت‌های فروش کرمان موتور در تبریز صحبت کنید و بهترین مشاوره برای خرید خودرو را داشته باشد. پس بد نیست تا یک تور کامل را در غرفه کرمان موتور در نمایشگاه تبریز 1403 داشته باشیم.

نگاهی به تمام سبد محصولات کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تبریز مهر 1403

 

از خودروهای برقی تا اولین خودرو بومی کرمان موتور و حتی کراس اورهای تازه وارد یا پیکاپ‌های پر ادعا را در غرفه کرمان موتور می‌توانید پیدا کنید. این نمایشگاه از تاریخ 17 الی 20 مهر ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز برگزار می‌شود و شما می‌توانید در سالن شهریار، تمام محصولات کرمان موتور را پیدا کنید.

کی ام سی ایگل ؛ اولین خودرو بومی کرمان موتور

کرمان موتور تبریز 1403 - کی ام سی ایگل

کرمان موتور به تازگی از آغاز فروش کی ام سی ایگل خبر داده است و زودی نسخه برقی کی ام سی ایگل هم راهی خیابان‌ها خواهد شد. نسخه بنزینی این خودرو به یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که با فناوری پاشش چند نقطه‌ای سوخت (MPI)، قادر به تولید 105 اسب بخار قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور است.

کرمان موتور تبریز 1403 - کی ام سی ایگل

انتقال قدرت این موتور به چرخ‌های جلو از طریق یک گیربکس سی‌وی‌تی انجام می‌شود و در این راستا، کرمان موتور نسخه بنزینی ایگل را با گزینه‌های گیربکس اتوماتیک و دستی عرضه خواهد کرد. این سدان اقتصادی با هدف ارائه قیمتی مقرون به صرفه، از امکانات رفاهی و ایمنی حداقلی برخوردار است که شامل ترمز ضد قفل (ABS)، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل کشش و ۲ ایربگ می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به کنترل شروع حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی و نمایشگر مرکزی کوچک اشاره کرد.

کی ام سی T9

پیکاپ تازه وارد کی ام سی T9 با موتور ۲ لیتری توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته تیپ ترونیک، امکانات رفاهی و ایمنی متنوعی را ارائه می‌دهد. این خودرو دارای ۶ ایربگ، سیستم ترمز ABS + EBD، کنترل پایداری ESC و سنسورهای پارک جلو و عقب است. از ویژگی‌های دیگر می‌توان به دوربین ۳۶۰ درجه، سانروف با قابلیت تشخیص مانع، چراغ‌های تمام ال ای دی، سیستم روشنایی اتولایت و ورود بدون کلید اشاره کرد. همچنین، این پیکاپ با روکش صندلی چرمی، تهویه مطبوع اتوماتیک و مولتی مدیا ۱۰.۵ اینچی مجهز به ۶ اسپیکر و شارژر وایرلس، تجربه‌ای راحت و مدرن را برای سرنشینان فراهم می‌کند. قابلیت‌های تنظیم فرمان، کروز کنترل و چهار حالت رانندگی مختلف نیز از دیگر امکانات این خودرو به شمار می‌روند.

کی ام سی SR5

کرمان موتور تبریز 1403 - کی ام سی SR5

کراس‌اور کی ام سی SR5 با پیشرانه‌ای از برند جیلی ارائه می‌شود که 178 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر بر ساعت است. کی ام سی SR5 دارای امکانات رفاهی متعددی از جمله سانروف پانورامیک با پرده برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک تمام لمسی با فیلتر هوا و دریچه‌های اختصاصی برای سرنشینان عقب، صندلی چرمی با تنظیم برقی در ۶ جهت برای راننده، پشت آمپر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، چراغ‌های روشنایی روز، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، کلیدهای کنترلی روی فرمان و قابلیت تنظیم حالت‌های مختلف رانندگی (ECO – SPORT – COMFORT) است.

کی ام سی CR6

کرمان موتور تبریز 1403 - کی ام سی CR6

سدان کی ام سی CR6 از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت ۱۷۸ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد. این توان توسط گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به راننده منتقل می‌شود. کی ام سی CR6 دارای امکانات رفاهی و ایمنی متنوعی از جمله ۶ کیسه هوا (جلو، جانبی و پرده‌ای)، سیستم‌های کنترل پایداری ESC، کنترل ایستایی در سربالایی HAC، کنترل سراشیبی DAC و کنترل کشش TCS، ترمز ABS + EBD، ترمز پارک برقی EPB و اتوهلد، سنسور پارک عقب، دوربین ۳۶۰ درجه و کروز کنترل است. همچنین دارای سانروف پانورامیک با پرده برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک لمسی با فیلتر هوا، صندلی چرمی با تنظیم برقی در ۶ جهت برای راننده، پشت آمپر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی و قابلیت تنظیم حالت‌های رانندگی (ECO – SPORT – COMFORT) است.

کی ام سی X5

کرمان موتور تبریز 1403 - کی ام سی X5

این خودرو جایگزین برحق جک اس 5 است و کی ام سی X5 دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور است که مصرف سوخت ترکیبی آن زیر ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. این خودرو با گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه و حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت، شتاب ۰ تا ۱۰۰ را در ۱۰ ثانیه طی می‌کند. همچنین KMC X5 کرمان موتور دارای امکانات رفاهی و ایمنی پیشرفته‌ای مانند سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و میل پیچشی در عقب، پیشرانه توربوشارژ TGDI با استاندارد آلایندگی یورو ۵ و گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه است. همچنین، فرمان برقی EPS، سیستم ترمز دیسکی برای هر چهار چرخ، سقف پانورامیک با سانروف برقی، پاور ویندوز و پاور سانروف با سیستم آنتی تراپ، ورود بدون کلید، صندلی‌های برقی و تاشو، رینگ‌های ۱۸ اینچی، مولتی مدیا ۱۲.۸ اینچی با ۱۰ اسپیکر و ساب ووفر، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل، سنسورهای نور و باران، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری، دستیار حرکت در شیب، سیستم ترمز کمکی اضطراری و سیستم روشنایی تمام LED از دیگر ویژگی‌های این خودرو هستند.

خودروهای وارداتی هیوندای کرمان موتور در نمایشگاه تبریز 1403

علاوه بر محصولات مونتاژی چینی کرمان موتور، می‌توانید هیونداهای جذابی مانند النترا، کرتا و کونا را هم در غرفه کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تبریز 1403 پیدا کنید.

کی ام سی JS6 پلاگین هیبریدی

کرمان موتور تبریز 1403 - کی ام سی JS6 PHEV

کی ام سی JS6 پلاگین هیبرید با ترکیب موتور ۱.۵ لیتری بنزینی (۱۰۸ اسب بخار) و موتور الکتریکی (۲۰۱ اسب بخار)، شتاب ۰ تا ۱۰۰ را در ۷.۳ ثانیه و سقف سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت ارائه می‌دهد. باتری ۲۱.۶۸ کیلووات ساعتی آن در ۳۰ دقیقه با شارژ سریع و ۳ ساعت با شارژ عادی پر می‌شود و بیش از ۱۰۰ کیلومتر برد الکتریکی دارد. مصرف سوخت ترکیبی با هر دو موتور ۱.۳۳ لیتر و فقط با موتور بنزینی ۵.۳۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. سیستم تعلیق مک فرسون جلو و مولتی لینک عقب، همراه با ترمزهای دیسکی چهارچرخ، رانندگی پایداری فراهم می‌کند. کی ام سی JS6 پلاگین هیبریدی با امکانات ایمنی و رفاهی شامل سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، ترمز کمکی هیدرولیکی و اضطراری، ترمز پارک برقی با اتوهلد، و کنترل کشش و پایداری الکترونیکی عرضه می‌شود. این خودرو دارای ۶ ایربگ، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک عقب و دوربین ثبت وقایع است. از امکانات رفاهی آن می‌توان به ورود بدون کلید، نمایشگر دوگانه دیجیتال، تهویه مطبوع خودکار، شارژ بی‌سیم گوشی، روکش چرمی صندلی‌ها و سیستم صوتی ۶ اسپیکری اشاره کرد. همچنین، دارای سانروف پانورامیک و درب برقی صندوق عقب است.

کی ام سی EJ7 برقی

کرمان موتور تبریز 1403 - کی ام سی Ej7

خودرو برقی جدید کرمان موتور یعنی کی ام سی EJ7 با یک موتور الکتریکی با قدرت ۱۴۲ کیلووات (۱۹۰ اسب بخار) و گشتاور ۳۴۰ نیوتن‌متر عرضه می‌شود. این خودرو حداکثر سرعت ۱۴۲ کیلومتر بر ساعت دارد و در شرایط ایده‌آل می‌تواند ظرف ۷.۶ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. انرژی این موتور توسط باتری لیتیوم آهن فسفات با ظرفیت ۵۰.۱ کیلووات ساعت تأمین می‌شود که امکان پیمایش مسافتی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ کیلومتر را فراهم می‌کند. شارژر با قدرت ۶.۶ کیلووات، شارژ AC این باتری را از ۱۵ تا ۱۰۰ درصد در ۸.۵ ساعت و شارژ DC را از ۳۰ تا ۸۰ درصد در ۴۸ دقیقه انجام می‌دهد.

کی ام سی J7

کرمان موتور تبریز 1403 - کی ام سی J7

سدان جذاب کی‌ ام‌ سی جی 7 با موتور ۴ سیلندر بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژ و فناوری GDI، توان ۱۷۲ اسب بخار را در ۵۵۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند. این پیشرانه ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور را در بازه ۱۸۰۰ تا ۳۵۰۰ دور در دقیقه از طریق گیربکس دوکلاچه شش سرعته تَر به چرخ‌های جلو منتقل می‌سازد. این خودرو به امکاناتی چون کروزکنترل هوشمند، سنسورهای پارک، سانروف پانورامیک، شارژر وایرلس و مانیتور ۱۰.۴ اینچی ایستاده مجهز است. همچنین، پشت آمپر دیجیتال ۷ اینچی با سه گرافیک مختلف، فرمان دی‌کات، دریچه تهویه مخصوص سرنشینان عقب و اهرم تعویض دنده الکتریکی از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌آید. از امکانات ایمنی و رفاهی می‌توان به کول باکس، فرمان سه‌حالته، سیستم هشدار نقطه کور، رادار هشدار خروج از خط، کنترل کشش و پایداری، آینه‌های تاشونده برقی با گرم‌کن، تنظیم برقی صندلی راننده، گرم‌کن صندلی، تهویه اتوماتیک لمسی دوگانه، شش کیسه هوا و دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کرد.

کی ام سی E30X

کرمان موتور تبریز 1403 - کی ام سی E30X

جدیدترین خودرو هاچ بک برقی کرمانی‌ها یعنی کی ام سی E30X با یک موتور سنکرون آهنربا دائمی در محور جلو مجهز است که توانایی تولید ۱۰۰ کیلووات (معادل ۱۳۵ اسب بخار) و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. نیروی موتور از یک باتری LFP با ظرفیت ۵۱.۱ کیلووات ساعت تأمین می‌شود که در حالت فول شارژ، قابلیت پیمایش تقریباً ۵۰۵ کیلومتر را دارد. شارژ کامل این باتری با شارژرهای معمولی حدود ۹ ساعت و با شارژرهای فست‌شارژ تقریباً ۳۰ دقیقه زمان می‌برد. حداکثر سرعت KMC E30X به ۱۲۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و این خودرو توانایی عبور از شیب‌های ۲۵ درجه را نیز دارد. کی ام سی E30X از یک سری تجهیزات ایمنی و رفاهی پیشرفته برخوردار است که شامل ۶ کیسه هوا (جلو، جانبی و پرده‌ای)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، ترمز پارک برقی و دوربین ۳۶۰ درجه می‌شود. این خودرو همچنین به سنسورهای تشخیص نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی و چراغ‌های LED مجهز است. در داخل کابین، صندلی راننده دارای تنظیم برقی ۶ جهته با مموری و گرمکن و سردکن است و سیستم مولتی‌مدیا ۱۵.۶ اینچی با قابلیت اتصال به اپل کارپلی و اندروید اتو، لذت رانندگی را افزایش می‌دهد. دیگر امکانات شامل آینه‌های برقی تاشو با گرمکن، فرمان دی کات با قابلیت‌های چندمنظوره، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سقف پانوراما هستند. E30X همچنین از فناوری‌های مدرن مانند شارژر بی‌سیم و دو حالت رانندگی اسپرت و اکو بهره می‌برد، که تجربه‌ای راحت و امن را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

بک ایکس 3 پرو

کرمان موتور تبریز 1403 - بک ایکس 3 پرو

در بک ایکس 3 پرو از یک موتور مشهور میتسوبیشی با نام JLC-4G15C استفاده شده است. این پیشرانه چهار سیلندر و ۱.۵ لیتری (دقیقا ۱۴۹۸ سی‌سی) قادر است در بهترین شرایط ۱۱۳ اسب بخار قدرت در ۵۶۰۰ دور در دقیقه و ۱۴۳ نیوتن متر گشتاور در بازه ۴۴۰۰ تا ۴۸۰۰ دور در دقیقه تولید کند. همچنین، این موتور از تکنولوژی‌های DOHC و DVVT بهره می‌برد و سیستم پاشش سوخت چند نقطه‌ای (MPI) را نیز شامل می‌شود. خودرو بک X3 پرو به عنوان یک کراس‌اور معمولی، امکانات و تجهیزات چندان خاصی ندارد، اما شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌ها است. این خودرو با سیستم تعلیق مک‌فرسون مستقل در جلو و تورشن بیم غیر مستقل در عقب، فرمان کمک برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع، و رینگ‌های آلومینیومی ۱۶ اینچی مجهز شده است. ایمنی خودرو شامل سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع نیروی ترمز (EBD)، و دو ایربگ برای راننده و سرنشین جلو می‌شود. دیگر ویژگی‌ها شامل هشدار تجاوز از سرعت، سنسور فشار باد لاستیک، دوربین دنده عقب، و کروز کنترل هستند. این خودرو همچنین دارای سانروف برقی، سیستم تهویه مطبوع دستی با فیلتر PM2.5 و صندلی‌های قابل تنظیم می‌باشد. امکانات رفاهی دیگر شامل مولتی‌مدیا ۸ اینچی، شارژر USB، و استارت کی‌لس است. به طور کلی، X3 پرو با تریم داخلی چرم مشکی و چراغ‌های هالوژن و ال‌ای‌دی، گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که به دنبال یک خودرو با امکانات ابتدایی هستند.

کی ام سی T8

زیر کاپوت کی ام سی T8، یک موتور چهار سیلندر خطی ۲ لیتری توربوشارژ قرار دارد که طبق اعلام سازنده، قدرتی معادل ۱۷۴ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۲۹۰ نیوتن متر تولید می‌کند. جالب است که نتایج تست‌های داینو نیز تأیید می‌کنند که این خودرو در همین محدوده قدرت و گشتاور قرار دارد. این در حالی است که معمولاً انتظار نمی‌رود خودروهای تولید یا مونتاژ شده در ایران به این دقت در عملکرد برسند؛ به‌عنوان مثال، کلوت با موتور ۲.۴ لیتری خود به ادعای سازنده باید ۲۱۵ اسب بخار قدرت تولید کند، اما در تست‌های داینو، خروجی آن تنها ۱۳۰ تا ۱۴۰ اسب بخار اندازه‌گیری شده است.