عکس قاب آیفون SE 4

افشای عکس قاب آیفون  SE 4، اطلاعات جذابی را از آن به ما می‌دهد

عکس جدید لو رفته از قاب آیفون SE 4 جزئیاتی از طراحی ماژول دوربین و تغییرات ظاهری این گوشی ارزان‌قیمت اپل را در اختیارمان قرار می‌دهد.

اکنون دیگر تقریبا همه علاقمندان به گوشی‌های اپل معتقدند که گوشی آیفون اس ای 4 اوایل سال 2025 رونمایی و معرفی خواهد شد. در عین حال درز اطلاعات، اخبار و شایعات مختلف پیرامون این گوشی همچنان ادامه دارد. تازه‌ترین اخبار لو رفته از این گوشی اپل یک عکس از قاب آن را به تصویر می‌کشد. عکس قاب آیفون SE 4 توسط افشاگری به نام @SonnyDickson لو رفته و تفاوت‌های ظاهری میان گوشی آتی اپل و نسل کنونی آن را تشریح می‌کند.

عکس قاب آیفون SE 4 چه اطلاعاتی در اختیارمان قرار می‌دهد؟

نخستین و مهم‌ترین اطلاعاتی که می‌توان از این تصویر لو رفته از آیفون اس ای 4 به دست آورد عدم تغییر اندازه دوربین و محل قرار گرفتن آن است. از سوی دیگر به نظر می‌رسد چینش کلیدهای این نسل آیفون نیز دقیقا مشابه نسل قبل خواهد بود و کلیدهای Power، کم و زیاد کردن صدا و یا اسلایدر مخصوص قطع زنگ‌خور گوشی همگی دقیقا همان‌جایی قرار خواهند داشت که در نسل‌های پیش شاهد بوده‌ایم.

گوشی iPhone اقتصادی

پیش‌تر البته شنیده بودیم که آیفون اس ای 4 قرار است نخستین گوشی از سری iPhone SE اپل باشد که استفاده از حسگرهای اثر انگشت تاچ آیدی را کنار گذاشته و صرفا از فیس آیدی برای احراز هویت استفاده می‌کند. بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد که ظاهر این گوشی شباهت بسیاری به آیفون 14 داشته باشد. با این وجود تغییرات قسمت جلوی آیفون SE 4 از عکس قاب آن قابل تشخیص نخواهد بود.

دیگر شایعه بزرگ در خصوص آیفون اقتصادی سال 2025 اپل که از طریق تصویر قاب آن قابل تایید نیست هم افزایش اندازه صفحه نمایش این گوشی از 4.7 اینچ به 6.1 اینچ است که ظاهری مدرن تر به این گوشی خواهد بخشید؛ اما دست علاقمندان به محصولات جمع و جور را بسته‌تر خواهد کرد.

عکس قاب آیفون SE 4

به‌طور کلی قاب گوشی iPhone SE 4 از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسل‌های پیشین نداشته و بیشتر تاییدی بر ساخت و عرضه این گوشی است تا افشای مشخصات فیزیکی و سخت افزاری آن. طبق اطلاعات و اخبار موجود، آیفون اس ای 3 در ماه مارس رونمایی شد. به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که نسل آتی نیز در همین بازه زمانی در سال آینده معرفی شود.

طبق اطلاعات و شایعات موجود، آیفون SE 4 همچنین ممکن است به تراشه A18 اپل که در آیفون 16 و آیفون 16 پلاس نیز به کار رفته بهره‌مند باشد و پیشرفت قابل توجهی در زمینه دوربین را ارائه دهد. علاوه بر این، استفاده از مودم 5G اختصاصی اپل برای نخستین بار نیز دیگر شایعه‌ای‌ست که طی ماه‌های اخیر در خصوص این گوشی شنیده شده است. این گوشی همچنین ممکن است با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای روانه بازار شده و از 8 گیگ رم استفاده کند تا قادر به اجرای فرامین هوش مصنوعی باشد.‌ پیش‌بینی می‌شود اپل قیمت 430 دلاری را برای این گوشی تعیین کند.

در گجت نیوز بخوانید:
خبرهای خوب و بد از آیفون SE 4؛ افزایش قیمت در ازای قابلیت های جدید آیفون SE 4 این ویژگی جذاب خانواده آیفون 16 را به ارث خواهد برد خرید آیفون SE یک اشتباه بزرگ و دور ریختن پول است

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*