طراحی آیفون SE 4

آیفون SE 4، گوشی ارزان قیمت جدید اپل شبیه به آیفون 14 است + عکس

رندرهای جدیدی از آیفون SE 4 منتشر شده که در بخشی از آن‌ها طراحی ناچ و فریمی مشابه آیفون 14 نشان داده می‌شود. جزئیات را در ادامه خبر بخوانید.

مردم دنیا منتظر نسل چهارم سری اس ای آیفون و البته پرچمدار سال 2024 اپل یعنی آیفون 16 پرو مکس هستند و طبق اطلاعاتی که در اخبار تکنولوژی شنیده می‌شود، آیفون SE 4 به یک پنل اولد مجهز خواهد بود. چراکه این جنس پنل، اولین مورد برای یک گوشی میان‌رده و ارزان است. حالا اطلاعات جدیدی نیز در مورد طراحی قاب این نسل چهارمی اس ای منتشر شده که در این مطلب برایتان آورده‌ایم.

اطلاعات جدید فاش شده از طراحی آیفون SE 4

طراحی آیفون SE 4

رندرهایی که اخیرا منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند آیفون اس ای 4 طراحی فریم و ناچ بسیار مشابهی به آیفون 14 دارد. طبق اطلاعات این منبع فاش کننده، آیفون SE 4 در پنل پشتی خود تنها یک دوربین خواهد داشت که این مورد را فاش‌کنندگان دیگری نیز حدس زده بودند.

براساس تصاویر این منبع، آیفون SE 4 از قسمت پشتی شبیه اس ای 2022 است و قسمت جلویی آن به آیفون 14 شباهت بیشتری دارد. یکی از موارد مهمی که تاکنون به‌صورت راز باقی مانده، در مورد دوربین این گوشی میان‌رده آیفون است. مشخص نیست که اپل آیا سنسور 12 مگاپیکسلی را حفظ خواهد کرد و یا دروبین قوی‌تری در انتظار کاربران آینده این گوشی قرار دارد.

همچین نکته دیگری که از این طراحی آیفون SE 4 برداشت می‌شود، مربوط به عدم استفاده از دکمه Mute در کنار کلیدهای صدا است که باعث شده سوالات بسیاری در ذهن خوانندگان ایجاد شود. چراکه نظر برخی افراد استفاده از دکمه اکشن باتن مشابه سری آیفون 15 در این گوشی میان رده است.

برای پاسخ به همه این سوالات باید تا زمان عرضه این گوشی منتظر باشیم. طبق برخی ادعاها این گوشی در سال 2025 رونمای خواهد شد اما کارشناسانی هستند که اعتقاد دارند ممکن است این مراسم زودتر نیز برگزار شود. چراکه کارشناسان داخلی شرکت‌های وابسته به اپل، در حال دریافت اطلاعاتی از آیفون SE 4 هستند.

در گجت نیوز بخوانید:
آیفون SE 4 احتمالا با این طراحی جذاب، چشم و گوش مشتری‌ها را ببندد + ویدیو آیفون SE 4؛ یک قاتل پرچمدار 500 دلاری که سامسونگ از آن متنفر است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*