ویوو Y19s

ویوو Y19s معرفی شد؛ یک گوشی زیبا و مستحکم با قیمت مناسب

کمپانی ویوو شب گذشته از گوشی ویوو وای 19 اس – Vivo Y19s با مشخصات اقتصادی، باتری فوق‌العاده و دوام و استحکام بالا رونمایی کرد.

کمپانی ویوو امروز دور از هرگونه هیاهو گوشی جدید ویوو Y19s خود را رونمایی کرد. این گوشی بر خلاف اسمش نسل جدیدی از Vivo Y19 که در سال 2019 رونمایی شد نیست و قرار است جایگزین مدل Y17s از سال گذشته شود. در مقایسه با سال قبل، مدل Y19s تقریبا در تمامی زمینه‌ها پیشرفت کرده و ضمن ارائه طراحی مقاوم‌تر از اسپیکرهای استریوی قدرتمند بهره برده و به یک باتری بزرگتر 5500 میلی آمپر ساعتی مجهز است.

مشخصات فنی گوشی ویوو Y19s

گوشی ویوو وای 19 اس از یک صفحه نمایش ال سی دی 6.68 اینچی بهره می‌برد. این صفحه نمایش رزولوشن HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتزی داشته و حداکثر روشنایی 1000 نیت را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی این گوشی نیز اکنون درون حفره دایره‌ای شکل بالای صفحه نمایش قرار گرفته و احتمالا عملکرد چندان درخشانی نخواهد داشت.

نمایشگر گوشی Vivo

در قسمت پشت گوشی اقتصادی جدید ویوو شاهد تعبیه یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین کمکی هستیم. از سوی دیگر در بخش دوربین این گوشی نیز شاهد تعبیه یک چراغ ال ای دی RGB هستیم که هم می‌تواند در نقش فلش برای دوربین عمل کند و هم برای نمایش اعلان‌ها و پخش موزیک مورد استفاده قرار گیرد.

ویوو Y19s

گوشی Vivo Y19s همچنین به دو اسپیکر استریو نیز مجهز بوده و در قسمت پایین و در کنار درگاه USB-C 2.0 از یک جک هدفون بهره می‌برد.

کیفیت صدای گوشی Vivo

ویوو Y19s همچنین از یک طراحی مقاوم در برابر ضربه برخوردار است و استاندارد IP64 را کسب کرده تا هم در برابر ورود گرد و غبار مقاوم باشد و هم در برابر پاشش و نفوذ آب مقاومتی جزیی ارائه دهد. علاوه بر این، گوشی اقتصادی جدید ویوو همچنین موفق به کسب استاندارد MIL-STD-810H نیز شده است. دوام و مقاومت بالای این گوشی به باتری آن نیز گسترش یافته؛ به‌طوری که پس از گذشت 1460 چرخه شارژ، باتری دستگاه همچنین قادر است 80 درصد شارژدهی اولیه خود را حفظ کند.

ظرفیت باتری این گوشی همان‌طور که اشاره شد 5500 میلی آمپر ساعت خواهد بود که برای یک گوشی با این مشخصات و اندازه بسیار قدرتمند به شمار می‌رود. ویوو ادعا کرده که یک بار شارژ باتری این گوشی قادر خواهد بود توان لازم برای 8 ساعت بازی کردن PUBG به‌طور پیوسته یا 20 ساعت تماشای پیوسته ویدیو در یوتیوب را فراهم کند. البته شارژ باتری با توان تنها 15 وات انجام می‌شود. بنابراین برای خالی شدن کامل باتری باید صبور باشید.

ویوو Y19s

گوشی ویوو Y19s مشخصات برای اجرای بازی یا اجرای فرامین سنگین ساخته نشده است. این دستگاه به تراشه 12 نانومتری Unisoc T612 مجهز است که از دو هسته Cortex-A75 و شش هسته Cortex-A55 که همگی با سرعت 1.8 به فعالیت مشغولند تشکیل شده و از واحد پردازش گرافیکی Mali-G57 بهره می‌برد. همچنین در کنار این تراشه نیز 6 گیگابایت رم LPDDR4X قرار گرفته و 128 گیگ حافظه داخلی eMMC 5.1 نیز درون آن تعبیه شده است.

Vivo Y19s البته قادر به پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی (5G) نیست؛ اما از سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری FuntouchOS 14 بهره خواهد برد.

این گوشی همچنین هنوز به بازار عرضه نشده و هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت، نسخه‌های مختلف یا بازار هدف آن در دستمان نیست.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی ویوو X200 معرفی شد: تلفیقی از قدرت، طراحی و نوآوری گوشی ویوو وی ۴۰ لایت با قیمت زیر ۲۵۰ دلاری راهی بازار شد گوشی ویوو V29e معرفی شد؛ یک میان رده خوش‌ساخت که رنگ عوض می‌کند!