گوشی ریلمی P1 Speed

گوشی ریلمی P1 Speed با یک نمایشگر اولد جذاب رونمایی شد

کمپانی ریلمی روز گذشته از گوشی Realme P1 Speed با مشخصات فنی میانرده، صفحه نمایش اولد و قیمت رقابتی رونمایی کرد.

کمپانی Realme روز گذشته به‌طور رسمی از سومین عضو خانواده P1 محصولاتش، گوشی ریلمی P1 Speed در کشور هند رونمایی کرد. این گوشی محصولی میانرده بوده و به نسبت قیمت، مشخصات قابل قبولی دارد. در ادامه با دستگاه جدید ریلمی بیشتر آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی گوشی ریلمی P1 Speed

گوشی اقتصادی جدید Realme از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره برده و به تراشه دایمنسیتی 7300 انرژی مجهز است. علاوه بر این، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 واتی نیز در این گوشی تعبیه شده است.

گوشی جدید Realme

علاوه بر این در قسمت پشت شاهد استفاده از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم؛ درحالیکه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بوده و درون یک حفره دایره‌ای در بالای صفحه نمایش جا گرفته است.

گوشی میانرده ریلمی همچنین از رابط کاربری Realme UI 5.0 بر پایه اندروید 14 بهره برده و در نسخه‌های مختلف با 8 یا 12 گیگ رم در کنار 128 یا 256 گیگ حافظه داخلی به علاقمندان ارائه می‌شود. علاوه بر این، به کمک کارت حافظه تعبیه‌شده در این گوشی نیز می‌توان میزان حافظه را از طریق کارت میکرو اس دی ارتقا داد. بعلاوه، اسپیکرهای استریو، جک 3.5 میلیمتری هدفون و استاندارد IP65 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت نیز دیگر مشخصات این گوشی ریلمی به شمار می‌روند.

گوشی میانرده جدید Realme همچنین در دو رنگ آبی و تیتانیومی برس‌خورده روانه بازار شده و شروع قیمت آن برای نسخه پایه با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه برابر با 215 دلار خواهد بود. علاوه بر این، بالاترین نسخه این گوشی نیز با 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه قیمتی 250 دلاری خواهد داشت. فروش این گوشی ریلمی طی چند روز آینده آغاز خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
ریلمی قابلیتی مشابه کمرا کنترل آیفون ۱۶ را برای گوشی هایش ساخت + ویدیو ریلمی P2 Pro با نمایشگر اولد و قیمت جذاب رونمایی شد گوشی ریلمی نوت ۶۰ با ارزش خرید بالا و قیمت فوق رقابتی رونمایی شد لیست تمام گوشی های ریلمی که آپدیت اندروید ۱۵ را دریافت می‌کنند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*