شرایط فروش ریرا

شرایط فروش ایران خودرو ریرا اتوماتیک ویژه طرح جوانی جمعیت – مهر 1403

گروه صنعتی ایران خودرو در بخشنامه‌ای جدید، شرایط فروش کراس اوور ریرا ویژه طرح جوانی جمعیت در مهر ماه ۱۴۰۳ را اطلاع رسانی کرد.

براساس اعلام شرکت ایران خودرو، طرح پیش فروش اولین کراس اوور ملی با نام ریرا، ویژه متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت با اولویت های بهمن و اسفند ۱۴۰۳ از روز پنجشنبه مورخ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ آغاز شده و تا پایان روز شنبه مورخ ۵ آبان ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش ریرا ایران خودرو – مهر ۱۴۰۳

طبق اعلام ایران خودرو، در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 1400/08/24 از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده‌اند شرایط پیش فروش محصول ری را مطابق با اطلاعیه های سامانه ثبت درخواست خرید خودرو (اولویت بندی) بر اساس نوع خودرو و روش فروش انتخابی متقاضیان مذکور، به شرح جدول ذیل ارائه می‌گردد:

شرایط فروش ریرا

طبق بخشنامه منتشر شده از سوی ایران خودرو، ری را اتوماتیک با سقف سانروف برای متقاضیان با اولویت تحویل بهمن و اسفند ۱۴۰۳ با پیش پرداخت ۵۶۵ میلیون و ۷۳ هزار و ۷۰۰ تومان قابل ثبت نام است. لازم به ذکر است پیش پرداخت اعلامی حدود ۵۰ درصد قیمت فعلی خودرو است و مابقی مبلغ براساس قیمت روز خودرو در زمان تحویل محاسبه و از خریداران اخذ خواهد شد.

متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ،مشمول ضوابط عدم خرید 48 ماه گذشته در طرحهای عادی و عدم برخورداری از پلاک فعال نیستند لذا مطابق قانون فوق ، مادران مشمول این قانون، حق انتخاب یک خودرو را دارند و کسانی که قبلا با استفاده از این قانون یک دستگاه خودرو از خودروسازان دریافت نموده باشند امکان دریافت مجدد خودرو ندارند.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*