ریلمی گوشی جدید

گوشی جدید ریلمی با چیپست اسنپدراگون ۸ الیت، آیفون ۱۶ پرو مکس را شکست داد

گوشی جدید ریلمی GT7 پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 الیت یا اسنپدراگون 8 نسل 4 موفق شد چیپست A18 پرو آیفون 16 پرو مکس را در بنچمارک انتوتو شکست دهد.

با نزدیک شدن زمان رونمایی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام که نزد بسیاری افراد با نام «اسنپدراگون 8 الیت» هم شناخته می‌شود، بازار مقایسه عملکرد فنی چیپست‌های پرچمدار کوالکام و اپ داغ‌تر از همیشه شده است. به‌تازگی گوشی جدید ریلمی GT 7 Pro مجهز به همین تراشه توانسته آیفون 16 پرو مکس و تراشه A18 پرو آن را شکست دهد.

در این مقایسه که توسط افشاگرسرشناس، OnLeaks@ انجام شده، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 با اختلاف قابل توجهی آیفون 16 پرو مکس را پشت سر می‌گذارد.

گوشی جدید و پرچمدار ریلمی آیفون 16 پرو مکس را در هم کوبید

گوشی ریلمی جی تی 7 که قرار است تا پایان ماه جاری میلادی در بازار چین رونمایی شود توانسته در بنچمارک انتوتو به امتیاز استثنایی 3.025.991 برسد که تقریبا دو برابر امتیاز 1.651.728  کسب‌شده توسط چیپست A18 پرو اپل است. این امتیازات البته هم‌تراز تراشه دایمنسیتی 9400 مدیاتک هستند که پیش‌تر امتیاز 3.007.853  را در همین بنچمارک کسب کرده است.

پرچمدار چینی

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 البته به جز بنچمارک AnTuTu، پیش‌تر در تست گیک بنچ نیز ظاهر شده و عملکرد درخشانی ارائه کرده است. چندی پیش گوشی وان پلاس 13 مجهز به این تراشه در تست Geekbench نیز حاضر شد و توانست امتیاز تک هسته‌ای 3216 و چندهسته‌ای 10051 را به دست آورد. البته لازم به ذکر است که تراشه A18 پرو اپل توانسته در بنچمارک تک هسته‌ای Geekbench امتیاز 3358 را کسب کرده و درخشان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 ظاهر شود. از سوی دیگر اما عملکرد تراشه Snapdragon 8 Gen, 4 در تست چندهسته‌ای بهتر از اپل بوده است.

مشخصات فنی گوشی Realme GT 7 Pro

به جز تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 4، دیگر مشخصات فنی گوشی جدید ریلمی GT7 پرو خبر از یک گوشی فوق‌العاده می‌دهند. این گوشی از یک صفحه نمایش 6.78 اینچی BOE OLED بهره برده و نرخ رفرش 120 هرتزی ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش همچنین رزولوشن 1.5K داشته و از چهار طرف خمیده است.

ریلمی گوشی جدید

گوشی ریلمی جی تی 7 پرو همچنین از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بهره برده و شارژ سریع آن نیز با توان 120 وات انجام خواهد شد. همچنین در بخش پشت این گوشی نیز شاهد تعبیه یک ماژول دوربین سه‌گانه خواهیم بود که متشکل از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX906، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 50 مگاپیکسلی تله فوتو IMX882 سونی است. این دوربین توانایی ارائه بزرگنمایی نوری سه برابری را داشته و بزرگنمایی هیبریدی را نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
قدرت نمایی گلکسی اس ۲۵ اولترا در بنچمارک با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۴ تکنولوژی شارژ ۳۰۰ واتی ریلمی معرفی شد؛ انقلاب سرعت شارژ گوشی را در این ویدیو ببینید ریلمی قابلیتی مشابه کمرا کنترل آیفون ۱۶ را برای گوشی هایش ساخت + ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*