شرایط فروش اقساطی وانت نیسان

شرایط فروش اقساطی وانت نیسان در آبان 1403 منتشر شد

گروه خودروسازی سایپا با انتشار اطلاعیه‌ای، شرایط فروش فوری اقساطی وانت نیسان آبی زامیاد در مهر ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

سایپا با انتشار بیانیه‌ای از طرح جدید فروش وانت نیسان زامیاد خبر داد. این طرح از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1 آبان ماه 1403 آغاز و تا زمان اعلام تکمیل ظرفیت ثبت نام کنندگان ادامه خواهد داشت. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش اقساطی وانت نیسان زامیاد – مهر 1403

شرایط فروش اقساطی وانت نیسان

بر اساس اعلام سایپا، خودرو وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال رادیال SVD با قیمت مصوب 629 میلیون و 700 هزار تومان و با پیش پرداخت مبلغ 436 میلیون و 880 هزار تومان قابل خریداری است. در این طرح فروش، متقاضیان می‌توانند از تسهیلات 200 میلیون تومانی با اقساط 12 ماهه بهره‌مند شوند. بازپرداخت اقساط به‌صورت 3 فقره چک 4 ماهه و مبلغ هر چک نیز 77 میلیون و 140 هزار تومان خواهد بود.

موعد تحویل این خودرو نیز حداکثر ۳۰ روز پس از تکمیل پرونده و واریز مبلغ پیش پرداخت اعلامی خواهد بود. فروش این خودرو از طریق سایت اینترنتی فروش محصولات سایپا انجام می‌پذیرد. متقاضیان تا زمان تكمیل ظرفیت،‌ فرصت دارند که نسبت به ثبت نام خودروی یاد شده اقدام کنند. همچنین متقاضیان می‌توانند جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام قبل از شروع ثبت‌نام به آدرس فوق مراجعه کرده و نسبت به ثبت یا به‌روزرسانی اطلاعات شخصی و دریافت كد كاربری و رمز عبور اقدام کنند.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*