کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X

الماس رایان ایرانیان در نمایشگاه ایپاس از کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X رونمایی کرد

در جریان نمایشگاه ایپاس 2024 تهران، شرکت الماس رایان ایرانیان در غرفه خود از کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X رونمایی کرد. در ادامه با این محصول جذاب و حرفه‌ای بیشتر آشنا می‌شویم.

در جریان برگزاری نمایشگاه IPAS 2024 تهران، شرکت الماس رایان ایرانیان در غرفه خود، محصولات جذابی را رونمایی کرد که یکی از آنها، کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X است. این محصول، فراتر از یک صندلی گیمینگ عمل می‌کند و گیمرها و کاربران حرفه‌ای می‌توانند تجربه هیجان‌انگیزی را با آن داشته باشند. گیمرها برای این که بتوانند در میدان نبرد، دست برتر را داشته باشند، به تمرکز بالایی در هنگام بازی کردن نیاز دارند؛ اما صرفا داشتن یک سیستم گیمینگ قدرتمند نمی‌تواند پیروزی گیمرها را تضمین کند و جنبه‌های دیگری نیز در این میان، حائز اهمیت هستند.

کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X

به همین منظور، شرکت کولر مستر از یک کیوسک یا ایستگاه گیمینگ حرفه‌ای با نام ORB X رونمایی کرد که فناوری، زیبایی و راحتی را در یک قاب به تصویر می‌کشد و تجربه گیمرها و کاربران حرفه‌ای را بهبود می‌بخشد. حالا شرکت الماس رایان ایرانیان،‌ این محصول که با نام «فضای کار خصوصی» نیز شناخته می‌شود را در نمایشگاه ایپاس 2024 تهران، به نمایش گذاشته است تا بتوانیم از نزدیک با ویژگی‌های آن، آشنا شویم.

نگاهی به طراحی کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X

بر اساس گزارشات به دست آمده از آخرین اخبار تکنولوژی، کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X از طراحی بسیار زیبا و جذابی بهره می‌برد و در همان نگاه اول می‌تواند کاربران را شیفته خود کند. این ایستگاه بازی از طراحی کروی‌شکل و منحصربه‌فردی برخوردار است که لوگوی شش‌ضلعی کولر مستر در بخش جلوی آن، جلب توجه می‌کند و زیبایی دوچندانی به آن بخشیده است؛ تا جایی که این کیوسک گیمینگ بیشتر به یک کپسول فضایی شباهت پیدا کرده است.

کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X

این کیوسک گیمینگ بیش از دو متر ارتفاع دارد و وزن آن به حدود 340 کیلوگرم می‌رسد. خریداران می‌توانند این محصول لوکس را در دو رنگ بدنه سفید و مشکی، تهیه کنند. راحتی و قابلیت شخصی‌سازی منحصربه‌فرد، مهم‌ترین ویژگی‌های متمایز کننده کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X محسوب می‌شوند. همچنین در ساخت این محصول از لوازم جانبی بسیار کارآمدی استفاده شده که باعث شده بتوانید آن را متناسب با نیاز و سلیقه خود، تنظیم و شخصی‌سازی کنید و لذت بیشتری از بازی کردن ببرید.

کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X

صندلی این ایستگاه بازی که از جنس چرم ساخته شده، طراحی ارگونومیکی دارد و زیر پایی قابل تنظیم و تکیه‌گاه سر و کمر، راحتی بیشتری به آن بخشیده و این کیوسک گیمینگ را در سطح بالاتری از سایر صندلی‌های گیمینگ موجود در بازار قرار می‌دهد. یک میز همراه با پایه نگه‌داره نمایشگر روی این کیوسک سوار شده که قادر به تحمل وزن نمایشگرهای بزرگ بوده و برای سوار و پیاده شدن در این کیوسک نیز می‌توانید به‌آسانی این میز را با دست خود جابه‌جا کنید و پس از نشستن، آن را دوباره به سر جای خود بازگردانید.

سایر امکانات

امکان نصب یک ماینتور بزرگ 34 اینچی تخت یا منحنی روی کیوسک گیمینگ Cooler Master ORB X وجود دارد. در صورتی که می‌خواهید تجربه بهتری در زمان بازی کردن داشته باشید، می‌توانید سه مانیتور 27 اینچی تخت یا منحنی را نیز روی میز این ایستگاه بازی، سوار کنید. همچنین یک ریموت کنترل به شما اجازه می‌دهد تا جهت این مانیتورها را تنظیم کنید.

کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X

در سراسر کیوسک گیمینگ ORB X، اسپیکرهای داخلی 2.1 کاناله و نورپردازی ARGB هشت جهته را مشاهده می‌کنید که با صدای گیم‌پلی بازی هماهنگ می‌شوند و می‌توانید آنها را از طریق اپلیکیشن Master Plus تنظیم و شخصی‌سازی کنید. وقتی سوار این سفینه منحصربه‌فرد می‌شوید، امکانات و قابلیت‌های جالب دیگری، توجه شما را به خود جلب می‌کنند. در پنل سمت راست صندلی، یک هاب یو اس بی با چهار درگاه USB-A 3.1 Gen1 و دو درگاه USB-C 3.1 Gen1 به‌همراه یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون را مشاهده می‌کنید. درگاه یو اس بی تایپ سی نیز امکان تغذیه و شارژ تجهیزات تا 60 وات را برای شما فراهم می‌کند.

کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X

بخش تنظیم سیستم صوتی در پنل سمت چپ جای گرفته و فضاهایی شبیه به قفسه برای قرارگیری وسایل مورد نیاز در دو طرف صندلی، موجود است که می‌توانید PC یا کنسول گیمینگ خود را درون آن قرار دهید.

قیمت و خدمات پس از فروش

شرکت الماس رایان ایرانیان، کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X را وارد بازار ایران کرده و طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه و فعالان حوزه فناوری و گیمینگ، در جریان نمایشگاه IPAS 2024 تهران از آن رونمایی کرده است. گیمرها، کاربران حرفه‌ای و خبرنگاران در جریان این مراسم توانستند از نزدیک با این ایستگاه بازی آشنا شوند و عملکرد آن را آزمایش کنند.

کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X

کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X، یکی از لوکس‌ترین، جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین محصولات گیمینگ حرفه‌ای در بازار ایران محسوب می‌شود و هم‌اکنون می‌توانید آن را با قیمت حدود 1 میلیارد و 700 میلیون تومان با گارانتی الماس رایان ایرانیان، خریداری کنید.

همچنین بخوانید:
کامپیوترهای گیمینگ کولر مستر در نمایشگاه CES 2023، شما را شیفته خود می‌کنند بازی با گوشی یا تبلت، کدام یک تجربه بهتری است؟ چرا بازی کردن روی لپتاپ بهتر از PC و کنسول است؟ آموزش تبدیل گوشی به دسته بازی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*