محصولات کولر مستر

محصولات کولر مستر با گارانتی رسمی الماس رایان ایرانیان به بازار می‌آید

با برگزاری یک نشست خبری در روز یکشنبه 10 دی 1402، اعلام شد که محصولات کولر مستر – Cooler Master با گارانتی رسمی الماس رایان ایرانیان در بازار ایران عرضه می‌شود.

روز گذشته با برگزاری یک نشست خبری، شرکت الماس رایان ایرانیان اعلام کرد که محصولات برند کولر مستر – Cooler Master را به‌صورت رسمی وارد بازار ایران می‌کند. مدیران ارشد شرکت الماس رایان ایرانیان در دفتر شرکت کولر مستر در ایران با حضور اصحاب رسانه و فعالان حوزه تکنولوژی، در روز یکشنبه دهم دی ماه 1402 اعلام کردند محصولات برند محبوب Cooler Master شامل کیس، کیبورد، ماوس، میز و صندلی‌های خاص گیمینگ، هدست، پاور، مانیتور، تجهیزات خنک‌کننده و سایر قطعات این شرکت مطرح با گارانتی رسمی الماس رایان ایرانیان در بازار ایران عرضه می‌شوند.

محصولات کولر مستر

وحید غرویان، مدیرعامل شرکت الماس رایان ایرانیان در این مراسم از اضافه شدن محصولات کولر مستر به سبد محصولات این شرکت ابراز خوشنودی کرد و گفت محصولات این برند توسط نماینده‌های فروش الماس رایان ایرانیان در سراسر کشور در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. وی افزود این شرکت تصمیم دارد طیف وسیعی از محصولات گیمینگ را در بازار کشور عرضه کند.

محصولات کولر مستر

مجید کشاورز، مدیر دفتر کولر مستر در ایران نیز تاریخچه‌ای از این شرکت، رویکرد آن در صنعت کامپیوتر و همچنین اهداف آنها در طراحی و عرضه تجهیزات را بیان کرد و گفت کولر مستر با همکاری الماس رایان ایرانیان می‌خواهد فضای جدیدی را برای ادامه فعالیت پررنگ در ایران ایجاد کند. کشاورز تاکید کرد کولر مستر قصد دارد بر خلاف سایر برندهای جهانی، به‌صورت مستقیم در ایران به فعالیت بپردازد و تمام محصولاتی که در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند را بدون محدودیت به بازار ایران بیاورد.

آشنایی با محصولات کولر مستر برای بازار ایران

محصولات کولر مستر

در ادامه این مراسم، مدیران این شرکت به بیان ویژگی‌ها و مشخصات فنی محصولات جدید کولر مستر پرداختند. ایستگاه کاری ORB X، صندلی ویژه بازی‌های مسابقه‌ای با نام Dyn X، صندلی گیمینگ با فیدبک لرزشی با نام Motion 1، خنک‌کننده‌های مختلف در ابعاد گوناگون از جمله Master Liquid ML 360 Sub-Zero، کیس ویژه Qube 500، فن Mobius OC 120 با گارانتی مادام‌العمر و کامپیوتر آل این وان پیشرفته Sneaker X Advanced Systems از جمله این محصولات محسوب می‌شوند.

نماینده کولر مستر در ایران همچنین از برگزاری مسابقات E-Sports در ایران با تجهیزات ویژه گیمینگ این برند خبر داد. در پایان مراسم نیز جلسه پرسش و پاسخ توسط خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار شد. مجید کشاورز درباره تولید محصولات کولر مستر در ایران پاسخ داد این برند سابقه تولید بعضی از محصولات در رده سازمانی مانند پاور یا منبع تغذیه را در ایران داشته است. همچنین پاورهای جدید کولر مستر از نوع ATX 3.0 Native نیز قرار است در بازار ایران عرضه شوند.

محصولات کولر مستر

وی درباره گارانتی این محصولات نیز بیان کرد با توجه به عرضه مستقیم محصولات این برند در ایران، خدمات و گارانتی این محصولات نیز بدون محدودیت و از طریق همین کانال در ایران انجام خواهد شد. بنابراین با مشکلاتی مانند موجود نبودن قطعات برای تعمیر کالا مواجه نخواهیم بود و محصولات کولر مستر می‌توانند گزینه‌ای مطمئن برای کاربران ایرانی باشند. همچنین مدت گارانتی این محصولات نیز کاملا مشابه شرایط گارانتی در بازارهای جهانی خواهد بود.

کشاورز درباره همکاری کولر مستر با شرکت‌های دیگر نیز عنوان کرد که این شرکت تا پایان مدت گارانتی محصولات عرضه شده توسط سایر شرکت‌ها، ارائه خدمات به کاربران را متوقف نمی‌کند. وحید غرویان نیز اعلام کرد محصولات کولر مستر در طیف وسیع از 11 دی ماه در بازار ایران با گارانتی الماس رایان ایرانیان عرضه می‌شوند. غرویان اضافه کرد این برند از امروز در بیش از هزار نمایندگی در سراسر کشور در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

محصولات کولر مستر

گفتنی است شرکت Cooler Master یک برند مطرح تایوانی است که پیش از این شاهد عرضه محصولات آنها توسط شرکت آواژنگ بودیم؛ ولی حالا شرکت الماس رایان ایرانیان به واردکننده و عرضه‌کننده رسمی محصولات کولر مستر در ایران تبدیل شده و فروش و گارانتی این محصولات را بر عهده دارد. مجید کشاورز در این رابطه اظهار کرد آواژنگ شریک ده ساله ماه بود، اما به دلایلی ما تصمیم گرفتیم به‌دنبال یک شریک تازه‌نفس دیگر باشیم تا بازار فروش برندمان را رشد دهیم. الماس رایانه ایرانیان نیز شرکت بزرگی است که با همکاری این شرکت می‌توانیم به اهدافمان نزدیک‌تر شویم.

کولر مستر یک شرکت کاملا خصوصی تایوانی است که در دو بخش OEM و کولر مستر تکنولوژی فعالیت می‌کند و هم‌اکنون در پنج قاره جهان حضور دارد. این برند در سال 1996 نخستین CPU کولر، نخستین کیس کامپیوتر آلومینیوم و خنک‌کننده گرافیک را معرفی کرد و از سال 2022 میلادی با تمرکز روی بازار جدید با هدف سرگرمی خانوادگی با سیستم‌های حرفه‌ای به فعالیت خود ادامه داد. همچنین یک بخش آکادمیک در کولر مستر وجود دارد که هنوز کاملا راه‌اندازی نشده، اما در آن از صفر تا صد PC آموزش داده می‌شود و آموزش به بقیه، یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های کولر مستر خواهد بود.

محصولات کولر مستر

دو بخش این برند شامل کولر مستر کمپانی و کولر مستر تکنولوژی هستند که کولر مستر کمپانی در صنعت اتومبیل، مخابرات، سیستم‌های 5G و 6G، هوش مصنوعی و محصولات گیمینگ تجاری فعالیت می‌کند و کولر مستر تکنولوژی نیز در زمینه عرضه محصولاتی مانند پی سی، کیس و کنسول‌های کولر مستر فعال است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*