دوربین آنر مجیک 6 پرو

گوشی آنر مجیک 6 پرو با دوربین تله فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی خودش بازار را به آتش می‌کشد

براساس شایعات، آنر مجیک 6 پرو به دوربین شگفت‌انگیزی مجهز خواهد بود که ممکن است باعث ایجاد انقلاب جدیدی در دوربین اسمارت فون‌ها شود.

در حالی که تنها حدود یک هفته تا معرفی رسمی پرچمدار جدید آنر در چین فاصله داریم، یک افشاگر ادعا کرده که اطلاعاتی را درباره دوربین این گوشی در اختیار دارد. او می‌گوید آنر مجیک 6 پرو – Honor Magic 6 Pro از یک دوربین 200 مگاپیکسلی با سایز 1/1.4 اینچ بهره‌مند خواهد بود که با کد ISOCELL HP3 شناخته می‌شود. همان‌طور که از کد سنسور پیداست، این دوربین ساخته مهندسان سامسونگ بوده در نقش دوربین تله‌فوتو برای پرچمدار جدید چینی‌ها ظاهر خواهد شد.

این افشاگر در شبکه اجتماعی اکس (توییتر سابق) مدعی شده با توجه به ماژول دوربین مجیک 6 پرو و ابعاد بزرگ سنسور تله‌فوتو، شاهد عکس‌های بی‌نظیری در حالت زوم شده خواهیم بود. این در حالی است که سنسور دوربین اصلی و فوق عریض بدون تغییر باقی مانده‌اند و احتمالا از مدل‌های OV50H و OV50M استفاده خواهد شد.

دوربین آنر مجیک 6 پرو

در گذشته ثابت شد که هرچه عدد مگاپیکسل دوربین بالاتر باشد، الزاما شاهد عکس‌های بهتری نسبت به دوربین‌های با مگاپیکسل پایین‌تر نخواهیم بود. باید ببینیم آیا به همان اندازه که 200 مگاپیکسل جنبه تبلیغاتی و روانی دارد، می‌تواند عملکردی خارق‌العاده و یکتا داشته باشد یا خیر. اگر این دوربین به همان اندازه که مگاپیکسل بالایی دارد کیفیت بالایی هم داشته باشد، چندان بعید نیست که در پرچمداران آینده سامسونگ و اپل شاهد حضور این سنسور باشیم.

همچنین بخوانید:

جزئیات جذابی از دوربین گوشی های آنر مجیک ۶ فاش شد

گفته می‌شود احتمالا علاوه بر مجیک 6 و 6 پرو، حداقل دو اسمارت فون دیگر نیز در مراسم آتی آنر معرفی خواهند شد. آنر مجیک 6 پورشه ادیشن – Honor Magic 6 Porsche Edition و آنر مجیک 6 اولترا – Honor Magic 6 Ultra از جمله مدل‌هایی هستند که با احتمال بالا تیم پرچمداران امسال آنر را تشکیل خواهند داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*