پیکاپ های قابل خرید با پول نیسان در امارات

ببینید با پول نیسان آبی در امارات چه پیکاپ هایی می‌توان خرید

آیا می‌دانستید با پول خرید نیسان آبی قدیمی و بدون امکانات ایرانی، در کشور امارات چه پیکاپ‌های قدرتمندی از برندهای تویوتا، فورد، دوج و جی ام سی می‌توان خرید؟

نیسان زامیاد یا نیسان آبی، یک وانت باری خاطره‌انگیز است که سابقه ساخت و تولید آن در ایران به سال ۱۳۴۹ شمسی برمی‌گردد. خودروی پیکاپی که در طی این سال‌ها با تغییرات بسیار کم، بی‌خیال خط تولید نمی‌شود و همچنان قرار است نمونه‌های مختلف بنزینی و دیزلی آن در کشور تولید شود. این خودرو با توجه به مدل و تیپ‌های مختلف خود در بازار ایران تا محدوده قیمتی حداکثر ۶۸۵ میلیون تومان مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین پیکاپ های سال ۲۰۲۳؛ وانت هایی جذاب و کاربردی

پیکاپ های قابل خرید با پول نیسان در امارات

با پول نیسان آبی در امارات چه می‌توان خرید؟

در واقع این سخن بیشتر از آن‌که خنده‌دار باشد مایه شرمساری برای صنعت خودروسازی ایران و قیمت‌های گزافی است که به دست مصرف کننده می‌رسد. با یک محاسبه ساده برای مقایسه قیمت نیسان آبی با پیکاپ های موجود در بازار امارات و با احتساب نرخ درهم، قیمت حدودی نیسان زامیاد صفر کیلومتر در محدوده قیمتی ۵۰ هزار درهم قرار می‌گیرد. حال بیایید خودروهای پیکاپ ۵۰ هزار درهمی کارکرده بازار امارات را بیشتر بشناسیم.

1. تویوتا هایلوکس مدل ۲۰۱۴ با کارکرد تقریبی ۵۰ هزار کیلومتر

پیکاپ های قابل خرید با پول نیسان در امارات

این خودروی نام آشنا که همه ما تا حدود زیادی آن را می‌شناسیم در سگمنت و کلاس خود یکی از محبوب ترین پیکاپ های جهان به‌شمار می‌رود. تویوتا هایلوکس مخصوص بازار امارات در دو نوع با موتورهای ۲.۷ لیتری تنفس طبیعی و ۳.۰ لیتری توربو دیزل عرضه شده که با برچسب قیمتی حدودی ۵۲ هزار درهم در کشور امارات قابل خرید و فروش است. این خودرو تا حدودی دارای امکانات به‌روز و البته کیفیت بسیار بالای ژاپنی است.

«همچنین بخوانید»

تویوتا هایلوکس ۲۰۲۴ با موتور هیبریدی دیزل معرفی شد

2. فورد رنجر مدل ۲۰۲۰ با کارکرد تقریبی ۴۰ هزار کیلومتر

پیکاپ های قابل خرید با پول نیسان در امارات

قلب تپنده این خودرو یک پیشرانه ۲.۳ لیتری Eco Boost با قدرت ۲۷۰ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ نیوتن‌متر است که با یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک آماده انجام هر چالشی خواهد بود. همچنین این خودرو دارای یک صفحه نمایش لمسی برای نمایش سیستم ناوبری و اطلاعات خودرو به‌همراه سیستم‌های به‌روز و پیشرفته‌ای همچون ترمز اضطراری، هشدار خروج از خط، سنسور نقاط کور و کروز کنترل تطبیقی است. همچنین امکاناتی از جمله Drive Mode با امکان انتخاب بین چهار حالت مختلف رانندگی از امکانات فورد رنجر محسوب می‌شوند و با وجود قسمت بار و سپر عقبی فولادی توانایی کشش ۳.۵ تن بار را دارد. قیمت تقریبی این خودرو با امکانات ذکر شده در امارات ۴۹ هزار درهم است.

3. دوج رم مدل ۲۰۱۴ با کارکرد تقریبی ۱۴۰ هزار کیلومتر 

پیکاپ های قابل خرید با پول نیسان در امارات

در عصر پیکاپ های گران قیمت شما هنوز می‌توانید در امارات و با بودجه ۵۰ هزار درهم یک دوج یا داج مدل RAM سوار شوید. این خودرو از یک موتور ۶ سیلندر استاندارد با حجم ۳۶۰۰ سی‌سی بهره می‌برد و یک مدل ۸ سیلندر ۴۷۰۰ سی‌سی نیز وجود دارد. این موتور ۶ سیلندر با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک توانایی تولید قدرت ۳۰۵ اسب بخار را دارد. همچنین این خودرو داری دو صفحه نمایش لمسی کاربردی است که وظیفه کنترل قسمت‌های مختلف این خودرو را در اختیار دارد. همچنین آپشن‌هایی از جمله رادار نقطه کور، سنسور عقب و جلو، ورود بدون کلید، سردکن صندلی‌های جلو و تنظیم برقی از جمله امکانات این پیکاپ غول‌پیکر محسوب می‌شوند. قیمت تعیین شده برای این مدل در امارات ۴۷ هزار درهم است.

4. فورد F150 مدل ۲۰۱۴ با کارکرد تقریبی ۲۰۰ هزار کیلومتر

پیکاپ های قابل خرید با پول نیسان در امارات

یکی دیگر از پیکاپ های قابل خرید با پول وانت نیسان در امارات فورد F150 است. این خودروی مشهور و پرطرفدار آمریکایی از یک موتور Eco Boost تنفس طبیعی  با حجم ۳۷۰۰ سی‌سی بهره می‌برد که توسط یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک هندل می‌شود. تمامی این مشخصات قدرتی معادل با ۳۰۲ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر را تولید می‌کند. تمامی مدل‌های فورد F150 دارای امکانات رفاهی و ایمنی چون سیستم سرگرمی مولتی‌مدیا با عنوان My Ford Touch، مود رانندگی، سیستم کنترل کشش و پایداری Advance Trac، شیب‌سنج و سیستم هشدار پس از تصادف SOS می‌باشد. قیمت این خودرو نیز با مدل ۲۰۱۴ در امارات ۴۶ هزار درهم است.

5. جی ام سی سیرا مدل ۲۰۱۱ با کارکرد تقریبی ۲۰۰ هزار کیلومتر 

پیکاپ های قابل خرید با پول نیسان در امارات

یک خودروی آمریکایی بااصالت از یک برند خاص با نام GMC. در واقع جنرال موتورز آمریکا به ساخت خودروهای پیکاپ خود در گذشته شهرت بسیار زیادی داشت. یکی از این محصولات Sierra است که از یک موتور ۸ سیلندر تنفس طبیعی ۴۸۰۰ سی‌سی با قدرت ۳۰۲ اسب بخار بهره می‌برد. همچنین امکانات جذابی درون این خودرو با تکنولوژی ۱۳ سال پیش به‌کار رفته است؛ از جمله سیستم صوتی میان‌رده از کمپانی Bose، صندلی برقی راننده ده حالته، سیستم اطلاعات و سرگرمی به‌همراه ناوبری، سیستم پایداری الکترونیکی و کاهش احتمال واژگونی و سیستم کمک پارک راننده. این خودرو هم‌اکنون در امارات با قیمت حدودی ۴۹ هزار درهم قابل خرید است.

برخی دیگر از خودروهای کارکرده مطرحی که در دسته پیکاپ‌ها می‌توان با قیمت زیر ۵۰ هزار درهم خریداری کرد، پیکاپ‌های مشهوری همچون شورلت سیلواردو و میتسوبیشی L200 هستند که هر دو این خودروها از پیشرانه و امکانات فوق‌العاده خوبی بهره می‌برند و در محدوده پیکاپ های قابل خرید با پول وانت نیسان قرار می‌گیرند.

با یک نگاه اجمالی نسبت به محصولات نام برده شده می‌توان فهمید که با پول خرید یک نیسان آبی صفر کیلومتر با تکنولوژی ۵۰ سال پیش، می‌توان یک پیکاپ جذاب با امکانات معقول و البته دست دوم در کشور همسایه یعنی امارات خریداری کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*