اولین گام LUCANO در بازار ایران

اولین گام LUCANO با مدل های بنزینی و هیبریدی به صورت همزمان

برند لوکانو اولین گام خود را برای عرضه محصولاتش به بازار ایران برداشت. رویداد رسمی رونمایی از سه محصول جدید این شرکت از امشب آغاز می‌شود.

براساس تازه‌ترین اخبار خودرو، برند LUCANO قصد دارد ضمن معرفی برند خود، برای اولین بار محصولات بنزینی و پلاگین هیبریدی را در بازار ایران عرضه کند. رویداد لوکانو از امروز مورخ آبان آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ایسنتاگرام گجت نیوز به تماشای آن بنشینند.

اولین گام LUCANO در بازار ایران

برند لوکانو که زمزمه‌های ورودش به بازار ایران از مدت‌ها قبل شنیده می‌شد، تصمیم دارد از 5 آبان ماه 1403 با برگزاری نشستی در هتل اسپیناس و با حضور مقامات عالی رتبه و شخصیت‌های برجسته از محصولاتی نظیر لوکانو 7 و لوکانو 8 رونمایی کند. در ادامه با سه محصول این شرکت بیشتر آشنا می‌شویم.

لوکانو 7 بنزینی

چری این بار با برند لوکانو به بازار ایران آمده تا یکی دیگر از کراس اوورهای جذاب و پرطرفدار خود را عرضه کند. لوکانو 7 که در بازار چین با نام جیکو جی 7 به فروش می‌رسد، یک کراس اوور زیبا با ظاهری شبیه به شاسی بلندهای بریتانیایی نظیر رنجروور است که از یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ استفاده می‌کند.

اولین گام LUCANO در بازار ایران

موتور قدرتمند L7 که پیش‌تر زیر کاپوت چری تیگو 8 پرو مکس و فونیکس اف ایکس تعبیه شده، می‌تواند در بهترین شرایط تا سقف 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید کند و نیروی محرکه را از طریق یک گیربکس دوکلاچه روغنی به سمت چرخ‌ها بفرستد.

صفر تا صد این شاسی بلند خوش ترکیب 9 ثانیه و حداکثر سرعتی که دارد، 190 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. مصرف سوخت لوکانو 7 در هر 100 کیلومتر مسافتی که طی می‌شود، 7 تا 7.5 لیتر است. همچنین از جمله مهم‌ترین امکانات آن باید به کروز کنترل هوشمند، دستیار کمکی بین خطوط، سیستم کمکی ترافیک، دوربین 360 درجه، سانروف برقی و صندلی‌های جلو با گرم کن و سردکن اشاره کرد.

لوکانو 7 پلاگین هیبریدی

چری برای علاقه‌مندان به خودروهای پاک‌تری مثل پلاگین هیبریدی، L7 PHEV را رونمایی خواهد کرد. قرار است که این کراس اوور با یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ هیبرید که از نسل پنجم موتورهای ACTECO است، بهره ببرد. حداکثر توان خروجی این خودرو در شرایط ایده آل 154 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور است و نیروی محرکه را از طریق گیربکس اتوماتیک DTH به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند.

اولین گام LUCANO در بازار ایران

از مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی لوکانو 7 پلاگین هیبریدی می‌توان به کلاستر دیجیتال و مولتی مدیا 12.3 اینچی، سقف پانارومیک، دستیار حرکت در شیب، رادار برخورد از جلو و دستیار باقی ماندن بین خطوط اشاره کرد. این محصول امشب در هتل اسپیناس تهران رونمایی خواهد شد.

لوکانو 8

لوکانو 8 را باید گل سرسبد و از پرچم‌داران شرکت چری دانست که خوشبختانه راه ورود آن به بازار کشورمان باز شده است. این خودرو قرار است که پیشرانه تیگو 8 پرو مکس را به ارث ببرد و با این اوصاف می‌توان انتظار یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ به همراه فناوری پاشش مستقیم سوخت را داشت. نیروی محرکه از طریق یک گیربکس دوکلاچه تر 7 سرعته به سوی چرخ‌ها فرستاده می‌شود.

اولین گام LUCANO در بازار ایران

از مهم‌ترین آپشن‌های رفاهی و تجهیزات ایمنی L8 باید به کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو و عقب، رادار نقطه کور، هشدار خروج از خط، سیستم جلوگیری از خروج از خط، دستیار پارک، نمایشگر 12.3 اینچی، کلاستر دیجیتال 12.3 اینچی و نمایشگر هدآپ اشاره کرد.

در پایان یادآور می‌شویم که برند لوکانو از امشب مورخ 5 آبان 1403 طی یک رویداد رسمی واقع در هتل اسپیناس معرفی خواهد شد و سه محصول لوکانو 7 بنزینی، لوکانو 7 پلاگین هیبرید و لوکانو 8 با حضور شخصیت‌های برجسته رونمایی می‌شوند. علاقه‌مندان به تماشای این رویداد به صورت لایو می‌توانند اینستاگرام گجت نیوز را دنبال کنند.

در گجت نیوز بخوانید:
فونیکس تیگو 7 پرو e پلاس پلاگین هیبریدی رسما معرفی شد مقایسه نیسان آبی با وانت جدید فوتون واندر؛ پیرمرد ژاپنی یا تازه وارد چینی؟ تماشا کنید: باتری چری تیگو ۹ پلاگین هیبرید از آب جان سالم به در می‌برد قرعه‌کشی دور جدید فروش خودروهای وارداتی چه زمانی انجام می‌شود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*