هدست واقعیت مجازی HTC Vive را تابستان در ویترین

هدست واقعیت مجازی HTC Vive را تابستان در ویترین فروشگاه‌ها ببینید

همان‌طور که می‌دانید شرکت اچ تی سی (HTC) پیش‌فروش اولین هدست واقعیت مجازی خود یعنی HTC Vive را آغاز کرده و آن‌طور که پیدا است مشکلاتی را در سیستم فروش و ارسال دستگاه‌ها به کاربران داشته است، با این وجود مشتریان مشتاقانه منتظر دریافت هدست واقعیت مجازی هستند. این شرکت به‌تازگی اعلام کرد که فروش این محصول را از تابستان سال جاری در فروشگاه‌های فیزیکی آغاز می‌کند.

شرکت اچ تی سی برای عرضه هدست واقعیت مجازی خود به فروشگاه‌های خرده‌فروشی با شرکت مایکروسافت همکاری می‌کند که قرار شده، این محصول را در کشورهای ایالات‌متحده آمریکا و کانادا عرضه کند و همچنین قرارداد همکاری با Gamestop را فقط برای آمریکا تنظیم می‌کند.

اچ تی سی قرار است که این دستگاه را در فروشگاه پرچم‌دار مایکروسافت واقع در شهر نیویورک، دیگر فروشگاه‌های این شرکت در میدان بلو شهر واشنگتن و همچنین فروشگاه‌های شهر یوتا و کلرادو عرضه کند.

در طول سال جاری هم هدست واقعیت مجازی HTC Vive در ۳۰ فروشگاه مایکروسافت و ۱۰ فروشگاه Gamestop در دسترس قرا می‌گیرد. این طرح به‌صورت آزمایشی، به‌زودی آغاز خواهد شد اما فروش اصلی در اوایل تابستان انجام می‌شود. مشتریان هم قادر به سفارش این محصول در این فروشگاه‌ها هستند و محصول خود را در طول ماه ژوئن دریافت خواهند کرد.

در حال حاضر رقابت سختی میان تکنولوژی واقعیت مجازی آغاز شده است و شرکت‌های مختلف سعی بر این دارند که بخش عمده بازار را به دست آورند. هدست واقعیت مجازی HTC Vive با همکاری شرکت Valve ساخته‌شده که قابلیت‌های فراوانی دارد و برای مصارف حرفه‌ای‌تر از دیگر هدست‌های واقعیت مجازی طراحی شده است. دستگاه فوق با رایانه‌های شخصی بالارده قابل استفاده بوده و توانایی رقابت با هدست Oculus Rift مایکروسافت نیز دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*