جعبه‌گشایی اچ تی سی ۱۰

تماشا کنید: جعبه‌گشایی اچ تی سی ۱۰ را در ارتفاع ۳۰۰۰ متری

اگر در گذشته اپراتور T-Mobile را به خاطر تبلیغ آن بر روی لباس تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌شناختیم، امروزه جعبه‌گشایی‌های (آنباکسینگ) دیوانه‌وار و البته جذاب این اپراتور است که نام آن را بر سر زبان‌ها انداخته است. تی‌-موبایل به تازگی ویدیوی جعبه‌گشایی اچ تی سی ۱۰ را منتشر کرده است.

جعبه گشایی گلکسی اس ۷ سامسونگ در یک استخر و زیر آب انجام شد، این اتفاق برای ال‌جی جی ۵ هم داخل یک خودروی مسابقه‌ای درحال حرکت با سرعت بالا رخ داد؛ حالا به نظر شما جعبه‌گشایی اچ تی سی ۱۰ چگونه باید باشد که همان سطح از جذابیت را ارائه کند؟ بله پاسخ‌تان کاملا اشتباه است! T-Mobile جعبه‌ی اچ تی سی ۱۰ را به آسمان برده و در آنجا کار جعبه‌گشایی را انجام می‌دهد.

T-Mobile جعبه‌گشایی اچ تی سی ۱۰ را در ارتفاع ۳۰۰۰ متری آسمان لاس وگاس انجام می‌دهد

متخصص جعبه‌گشایی این اپراتور بین المللی که به لطف این ویدیوها، از مشهورترین کارشانسان کچل دنیا محسوب می‌شود (!)، پرچم‌دار جدید اچ تی سی را با خود به صحرای نوادای آمریکا برده است و یک تعطیلات لذت‌بخش را در شهر رویایی لاس وگاس برای آن ترتیب داده است. بعد هم که نوبت جعبه گشایی اچ تی سی ۱۰ رسیده است، این دیوایس توسط یک هلی کوپتر تا ارتفاع ۳ هزار متری (۱۰ هزار فوت) از سطح زمین بالا برده شده تا در آنجا عملیات جعبه‌گشایی انجام شود.

دعوت می‌کنیم چند دقیقه از وقت خود را به ما اختصاص بدهید و این ویدیوی هیجان‌انگیز را تماشا کنید. کلیپ جعبه‌گشایی اچ تی سی ۱۰ در ارتفاع ۳۰۰۰ متری در آسمان لاس وگاس:
بعد از تماشای این ویدیو احتمالا اولین نکته‌ای که در ذهن‌تان بر جای مانده است، نمای زیبای شهر توریسیتی لاس وگاس از آسمان بوده است. اما نکته‌ی مهم دیگری هم در این ویدیو نشان داده شده است و آن هم قابلیت‌های تصویربرداری و عکاسی فوق العاده با نسل جدید اسمارت‌فون‌های اچ تی سی است. به خصوص با فعال بودن قابلیت پایدارسازی اپتیکال تصویر یا همان OIS، مشاهده کردید که فیلم نهایی با وجود تکان‌های هلی کوپتر و دست فیلمبردار، اما باز هم نقطه‌ی کانونی کاملا ثابتی دارد و می‌بینید که یک اثر کاملا هنری با استانداردهایی در سطح سینمایی بدست می‌آید.


گفتنی است که اچ تی سی ۱۰ با رم ۴ گیگابایتی، اسپیکرهای BoomSound با قابلیت پخش دالبی، نمایشگر ۵.۲ اینچی با کیفیت Quad HD، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، دوربین ۱۲ مگاپیکسل با فناوری UltraPixel و اندروید ۶.۰ (مارشمالو) از هم اکنون در سایت رسمی HTC قابل سفارش است و دیوایس آنلاک شده با قیمت ۶۹۹ دلار بفروش می‌رسد. اما فروش دیوایس تحت قرارداد با اپراتورهایی نظیر T-Mobile ،Verizon و Sprint از حدود دو هفته دیگر آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*