هواوی پی 9 مکس

هواوی پی 9 مکس در راه است؟ بنچمارک‌ها خبر از حضور یک غول 6.9 اینچی هواوی می‌دهند

چندی قبل شایعه‌ای در ارتباط با عرضه هواوی پی 9 مکس به گوشی می‌رسید. رویداد هواوی برگزار شد و خبری از معرفی این فبلت نشد. حال به‌تازگی بنچمارک یک فبلت 6.9 اینچی در وب‌سایت GFXBench منتشر شده است که برخی معتقدند مربوط به عضو چهارم خانواده پی 9 هواوی خواهد بود.

هواوی پی 9 مکسکمپانی هواوی اخیراً از خانواده گوشی‌های هوشمند پی 9 خود رونمایی کرد. گوشی‌های هوشمند پی 9 (Huawei P9)، پی 9 پلاس (Huawei P9 Plus) و پی 9 لایت (Huawei P9 Lite). حال به نظر می‌رسد که عضو چهارم این خانواده با نام P9 Max در راه است که قصد دارد راه P8 Max سال گذشته را در پیش بگیرد.

همان‌طور که انتظار خواهیم داشت این گوشی هوشمند به یک صفحه‌نمایش غول‌پیکر مجهز خواهد بود. این اطلاعات از وب‌سایت بنچمارک گیری GFXBench به دست آمده است. مشخصات مربوط به یک گوشی با برند هواوی هستند اما نام آن ثبت نشده است. با این حال به نظر می‌رسد که این مشخصات مربوط به هواوی پی 9 مکس (Huawei P9 Max) فبلت قدرتمند چینی‌ها باشد.

بر اساس این اطلاعات گوشی احتمالی هواوی پی 9 مکس به یک صفحه‌نمایش 6.9 اینچی فول اچ تی، دوربین 16 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و دوربین 8 مگاپیکسلی مخصوص گرفتن تصاویر سلفی، سه گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید مارشمالو مجهز خواهد بود.

تراشه‌ای که این تبلت از آن بهره خواهد برد HiSilicon Kirin 950 است که ما برای نخستین بار آن را در فبلت میت 8 دیدیم. این در حالی است که تراشه جدیدتر Kirin 950 را نیز از کمپانی هواوی دیده‌ایم که به‌تازگی بر روی پرچم‌داران خودش پی 9 و پی 9 پلاس قرار داده است.

از سویی دیگر با توجه به نام هواوی پی 9 لایت بسیاری معتقدند که اطلاعات مشخص شده مربوط به آن مدل گوشی است؛ چراکه اگر هواوی قصد عرضه فبلتی به نام پی 9 مکس داشته باشد، به طبع باید شاهد مشخصاتی قدرتمند درخور نام او باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*