موبایل میزو ام 3

موبایل میزو ام 3 در 25 آوریل رونمایی خواهد شد

موبایل میزو ام 3 در 25 آوریل به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. آوریل ماه مهمی برای کمپانی میزو خواهد بود زیرا این کمپانی قصد دارد تا سومین گوشی هوشمند خود را در این ماه معرفی نماید.

معرفی سه گوشی هوشمند در یک ماه کمی برای این کمپانی جهش بزرگی خواهد بود. در اوایل این ماه گوشی میان رده‌ی میزو ام 3 نوت معرفی شد و به‌دنبال آن دستگاه پرچم‌دار این کمپانی، میزو پرو 6 از راه رسید و اکنون این کمپانی با معرفی گوشی مقرون به‌صرفه‌ی میزو ام 3 تصمیم گرفته است مجموعه‌ای کامل از گوشی‌های هوشمند را در یک ماه به بازارهای جهانی عرضه کند.

موبایل میزو ام 3 با دعوت‌نامه ای شامل آتاری دستی و ساعت زنگ‌دار

اگر از طرفداران این شرکت هستید جالب است بدانید که میزو برای رسانه‌ها، همراه با کارت دعوت هدایای جالبی ارسال کرده است. اگر به‌خاطر داشته باشید کمپانی میزو در زمان معرفی گوشی Blue Charm، یک گوشی هوشمند نوکیا را به همراه دعوت‌نامه، برای این رویداد ارسال کرد و اکنون کارت دعوتنامه‌ی ارسال شده برای مراسم رونمایی از موبایل میزو ام 3 (Meizu M3) با دو محصول جالب همراه است؛ یک کنسول دستی و یک ساعت زنگ دار.

گوشی میزو ام 3

هیچ چیز ویژه‌ای درباره‌ی این دو محصول وجود ندارد به‌جز آن‌که از پلاستیک ساخته شده‌اند، بنابراین این امکان وجود دارد که گوشی میزو ام 3 با بدنه‌ای پلاستیکی ساخته‌شده باشد. در زمان رویداد راه‌اندازی اولیه از سری گوشی‌های Meizu Blue Charm، این کمپانی پوشش پشت پلی کربناتی گوشی iPhone 5C را به‌منظور نشان دادن مواد اولیه‌ی گوشی بعدی خود، ارسال کرده بود. بنابراین می‌توانیم انتظار همان چیزی را در این دعوتنامه جدید داشته باشیم که در زمان رونمایی Blue Charm اتفاق افتاده بود. همچنین هر دو دستگاه آتاری دستی و ساعت زنگ داری که در نظر گرفته‌شده، محصولات ساده و کاربردی هستند و شاید این کمپانی قصد داشته بگوید که گوشی میزو ام 3 خود را نیز با بدنه‌ای پلاستیکی و طراحی ساده‌ای روانه‌ی بازار خواهد کرد.

گوشی میزو ام 3

همان‌طور که ازقبل عنوان شده بود، انتظار می‌رود که گوشی میزو ام 3 به پردازنده اسنپدراگون 616 مجهز شده باشد. 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. نمایشگر 5 اینچی آن با کیفیت تصویری 720p خودنمایی خواهد کرد. در پشت یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلوی آن دوربینی 5 مگاپیکسلی خواهد نشست. این گوشی هوشمند سیستم‌عامل اندروید 5.1 لالی پاپ را اجرا کرده و رابط کاربری Flyme 5.1.3.0 بر روی این سیستم‌عامل دیده خواهد شد و در پایان باید گفت این دستگاه در بدنه‌ی با ضخامت 8.3 میلیمتری خود یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی جای داده است. این دستگاه 130 گرم وزن داشته و در پنج رنگ مختلف سفید، آبی، خاکستری، صورتی و طلایی در دسترس خواهد بود. مطمئناً در روزهای آینده خبرهای بیشتری از آن به گوش خواهد رسید.

گوشی میزو ام 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*