Spare One تلفنی ساده اما پرطرفدار

 

 

تلفن Spare One را به خاطر دارید؟ همان تلفنی که در نمایشگاه CES 2012 معرفی شد و با یک باطری قلمی ۱۵ سال کار می کرد؟ این تلفن مدتی است وارد بازار شده و به نظر می رسد با استقبال گسترده خریداران مواجه شده است و چند جایزه هم از آن خود کرده است.
آنها شعار جالبی دارند: Spare One از معمول ترین باطری دنیا استفاده می کند تا بتوانید از معمول ترین روش ارتباط اورژانسی در دنیا استفاده کنید.

طراحی ساده و سبک این تلفن سبب شده افراد زیادی یکی از آنها را به عنوان تلفنی برای مواقع اضطراری به همراه داشته باشند. این تلفن می تواند تا ۱۰ ساعت مکالمه با یک باطری قلمی در اختیار شما قرار بدهد و مدت زمان انتظار تلفن با یک باطری قلمی تا ۱۵ سال است. یکی اش را بخرید و در داشبورد اتومبیل قرار بدهید تا همیشه یک تلفن اضطراری به همراه داشته باشید و باطری اش را هم هر ۱۵ سال یک بار عوض کنید!
آنتن دهی خوب و قابلیت ذخیره ۱۰ شماره تلفن هم به شما اجازه می دهد که تلفن های ضروری را در آن ذخیره کنید. و یک دکمه قرمز هم برای تماس گرفتن با مراکز اورژانس روی آن تعبیه شده است.
تلفن های هوشمند به خاطر پردازشگرهای قدرتمند و نمایشگر بزرگ باطری زیادی مصرف می کنند. اگر در مناطقی کار و زندگی کنید که به صورت مرتب به برق و شارژر دسترسی نداشته باشید، این تلفن یکی از بهترین گزینه ها برای برقراری ارتباط است. در صفحه فیسبوک شرکت سازنده می توانید تصاویر کوهنوردانی را ببینید که از این تلفن ۷۰ دلاری استفاده می کنند و خیالشان از بابت شارژ راحت است.

{photo}91/02/29/spare-one{/photo}

 

 


منبع :mashable

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*