گوشی میزو M3

گوشی میزو M3 معرفی شد: ارزان قیمت دوست داشتنی

گوشی میزو M3 یک دستگاه مقرون به صرفه و تا حدود زیادی قدرتمند است. کمپانی میزو روی غلطک افتاده است. پس از چند ماه سکوت این کمپانی در اوایل سال 2016، میزو سه دستگاه جدید خود را در سه کنفرانس جداگانه در ماه آوریل معرفی کرد. دیروز این کمپانی سومین دستگاه خود را عرضه کرد.

گوشی میزو M3 که با هدف ارائه‌ی یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه تولید شده است؛ سومین محصول جدید این کمپانی در سال 2016 به حساب می‌آید. این دستگاه جانشین گوشی محبوب میزو ام 2 (Meizu M2) بوده که سال گذشته توسط این کمپانی معرفی شده بود.

گوشی میزو M3 طراحی آشنایی دارد. این گوشی بسیار شبیه به مدل نسل قبلی خود است. میزو تاکید کرده که بدنه‌ی پلی کربناتی این گوشی به منظور راحت‌تر قرار گرفتن در دست با برش CNC تراش خورده است. علاوه بر این، یک شیشه‌ی منحنی 2.5D در جلوی آن نیز جاسازی شده است. میزو ضخامت این دستگاه را تا 8.3 میلی‌متر کاهش داده و وزن این محصول را به 132 گرم رسانده است. اسمارت‌ فون Meizu M3 در رنگ‌های سفید، آبی، خاکستری، طلایی و صورتی در دسترس خواهد بود.

گوشی میزو M3 دو مدل خواهد داشت

اجازه دهید برای مشخصات گوشی میزو ام 3 از پردازنده‌ی آن آغاز کنیم. این دستگاه دارای یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای MT6750 با سرعت پردازش 1.5 گیگاهرتز بوده که می‌تواند یک پیشرفت بزرگ و به‌روزرسانی چشمگیری نسبت به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای MT6735 سال گذشته‌ی این کمپانی باشد.

این کمپانی ادعا کرده که گوشی میزو M3 در بنچمارک AnTuTu توانسته امتیاز بالای 39,000 را کسب کند؛ امتیازی که واقعا قابل توجه است؛ اما عملکرد این تراشه تنها نکته‌ی برجسته‌ی این گوشی نیست و این گوشی اکثر شبکه‌های ارتباطی را نیز پشتیبانی کرده به‌علاوه‌ی آن‌که پردازنده‌ی گرافیکی Mali T860MP2 در دل آن نیز جای گرفته است.

برای حافظه‌ی این گوشی شما دو نسخه در اختیار خواهید داشت. یک مدل با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراه شده و مدل دیگر به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. حافظه‌ی داخلی در هر دو مدل این دستگاه از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا است.

این دستگاه از دو سیم کارت به‌خوبی پشتیبانی خواهد کرد. گوشی میزو M3 درست به مانند M2 دارای یک نمایشگر 5 اینچی با کیفیت تصویری اچ دی بوده اما از محافظ گوریلا گلس در آن خبری نیست. محافظت از نمایشگر آن را پوشش شیشه‌ای SCHOTT Xensation بر عهده دارد.

گوشی میزو M3

در پشت گوشی میزو M3 یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دهانه‌ی دیافراگم f/2.2 و فلش حرارتی رنگی قرار گرفته و در جلو یک دوربین 5 مگاپیکسلی با دهانه‌ی دیافراگم f/2.0 برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دیده می‌شود. گزینه‌های اتصال آن شامل بلوتوث 4.0، وای – فای و جی پی اس است. این دستگاه دارای یک باتری 2870 میلی‌آمپر ساعت بوده و رابط کاربری Flyme 5.1 بر بالای سیستم‌عامل آن دیده خواهد شد.

مدل پایه‌ای این دستگاه با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به قیمت 93 دلار و مدل سطح بالاتر آن که 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد با برچسب قیمت 123 دلار قابل خریداری است.

گوشی میزو M3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*