اچ تی سی نکسوس در راه است

به‌زودی شاهد عرضه دو گوشی اچ تی سی نکسوس خواهیم بود

در تازه‌ترین گزارش‌ها به نظر می‌رسد که تا اواخر سال جاری شاهد حضور دو گوشی هوشمند اچ تی سی نکسوس در بازار خواهیم بود. در حال حاضر احتمال همکاری اچ تی سی و گوگل بسیار زیاد است و اوان بلس افشاکننده‌ی بزرگ نیز این قضیه را تأیید کرده است.

در گذشته به این قضیه پرداختیم که احتمالاً کمپانی اچ تی سی در سال جاری دو گوشی هوشمند نکسوس را برای گوگل بسازد. حال گزارشی روز گذشته منتظر شده است که مشخص می‌کند چنین تصمیمی به‌زودی عملی خواهد شد.

اول از هر چیزی باید به اوان بلس افشا کننده بزرگ دنیای تکنولوژی اشاره کرد که می‌گوید به‌زودی شاهد دو گوشی اچ تی سی نکسوس با شماره مدل M1 و S1 خواهد بود. این نشان می‌دهد که اچ تی سی قصد دارد تا ادامه روند نکسوس وان را به دست بگیرد و بهترین ایده اضافه کردن پیشوند‌هایی به نام آن است.

پس از آن باید به گزارش «اندروید پلیس» اشاره کرد که بر اساس آن نام دو گوشی اچ تی سی نکسوس «Marlin» و «Salifish» خواهد بود.

در تازه‌ترین گزارش نیز اشاره شده است که گوگل قصد دارد تا کنترل بیشتری را از دستگاه‌های نکسوس داشته باشد و تمرکز بیشتری را بر روی محصولات «پیکسل» داشته باشد. گوگل در طراحی محصولات پیکسل، بر خلاف دستگاه‌های نکسوس از هیچ شرکتی کمک نگرفته است و آن‌ها را با برند گوگل به بازار عرضه کرده است. گوگل برای عرضه محصولات نکسوس خود تا به حال با کمپانی‌های ال‌جی و هواوی همکاری کرده است و اینک به نظر می‌رسد که شاهد عرضه محصولات نکسوسی که توسط اچ تی سی ساخته شده خواهیم بود.

اچ تی سی نکسوس در راه است

اچ تی سی نکسوس به سبک پرچم‌دار تایوانی‌ها خواهد بود؟

در حالی که اچ تی سی قصد دارد تا با عرضه پرچم‌دار خود بار دیگر نام تجاری خودش را بر زبان‌ها بیاورد، همکاری آن با گوگل می‌تواند توفیق اجباری برای آن باشد. هرچند که اچ تی سی 10 ممکن است در لیست هیجان انگیزترین محصولات وجود نداشته باشد اما این محصول از ویژگی‌های خاصی مانند رابط کاربری سفارشی برخوردار است که حتی گفته می‌شود برای کاهش ویژگی‌های غیرضروری آن به طور مستقیم از گوگل کمک گرفته است.

بسیاری از کاربران اندرویدی، به‌ویژه کسانی که علاقه‌مند به محصولات نکسوس هستند از ویژگی عدم ازدیاد برنامه‌های غیرضروری آن رضایت کامل دارند. با توجه به آن‌که اچ تی سی نیز همواره سعی داشته تا رابط کاربری سبک و در عین حال خوبی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد، می‌توان گفت که اگر همکاری گوگل و اچ تی سی تحقق یابد، گوشی‌های هوشمند اچ تی سی نکسوس می‌توانند محصولات ایده آلی جهت خرید باشند.

با توجه به آن‌که کنفرانس Google I/O در 18 ماه مه برگزار خواهد شد، بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند نکسوس منتظر هستند بلکه گوگل اطلاعات بیشتری را در ارتباط با نسل آینده محصولات نکسوس اعلام کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*