مانیتور گیمینگ الین ویر AW2524H

مانیتور گیمینگ الین ویر AW2524H با نرخ رفرش ۵۰۰ هرتزی رونمایی شد

مانیتور گیمینگ الین ویر AW2524H با یک سورپرایز جذاب به CES 2023 آمد. این نمایشگر نرخ رفرش ۵۰۰ هرتزی داشته و زوایای دید فوق‌العاده‌ای دارد.

شب گذشته کمپانی الین ویر از نسل جدید محصولات گیمینگ خودش در نمایشگاه CES 2023 لاس وگاس رونمایی کرد که دو تا از جذاب‌ترین آن‌ها مانیتور گیمینگ فوق سریع ۵۰۰ هرتزی AW2524H و کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ Aurora R15 هستند. این‌ها، پیشرفته‌ترین نمایشگر و کامپیوتر موجود در بازار گیمینگ خواهند بود که مستقیماً قلب گیمرها را هدف گرفته‌اند.

مانیتور گیمینگ الین ویر AW2524H با یک پنل درخشان IPS و نرخ تازه‌سازی ۵۰۰ هرتزی، سریع‌ترین مانیتور جهان لقب خواهد گرفت. این مانیتور به‌قدری خوب بوده که موفق شده جایزه بهترین نوآوری نمایشگاه CES امسال را هم از آن خودش کند. نمایشگر مخصوص بازی الین ویر از ابعاد ۲۴.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و نرخ رفرش اورکلاک شده ۵۰۰ هرتزی (از ۴۸۰ هرتز) روی یک پنل سریع IPS برخوردار است که می‌تواند در بازی‌هایی که به سرعت بالایی نیاز است، به‌خوبی قدرت‌نمایی کند.

مانیتور گیمینگ الین ویر AW2524H، مخصوص گیمرهای حرفه‌ای

دل این مانیتور را مخصوص گیمرهایی طراحی کرده که جزو حرفه‌ای‌ترین‌های دنیای گیمینگ هستند و می‌خواهند صاحب بهترین نمایشگر برای اجرای بازی‌های خود شوند. روی این مانیتور عناصر کاربردی مثل یک آویز هدست جمع‌شونده و یک پایه شش ضلعی وجود دارد که فضای کمی از میز کامپیوتر شما را اشغال می‌کند تا بتوانید به‌راحتی ماوس و کیبورد خودتان را روی میز جابجا کنید و تمرکزتان فقط روی کشتن رقبا در بازی باشد. الین ور این مانیتور را با توجه به بازخوردهایی که از گیمرهای حرفه‌ای مسابقات esports (شامل اعضای تیم Team Liquid) و همینطور جامعه گیمرهای Alienware طراحی کرده است.

مانیتور گیمینگ الین ویر AW2524H

عملکرد و سرعت برنده بازی‌ها را تعیین می‌کند. مانیتور گیمینگ ۵۰۰ هرتزی الین ویر AW2524H گیم پلی کاملاً بهینه شده‌ای را فراهم می‌کند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن، بهترین واکنش را داشته باشید. نرخ رفرش بسیار بالای این مانیتور نمی‌گذارد در تصاویر پرسرعت هیچ سوژه‌ای تار دیده شود.

مانیتور گیمینگ الین ویر AW2524H

به این باید نرخ پاسخگویی بسیار کم ۰.۵ میلی‌ثانیه‌ای را هم اضافه کنیم که لذت بازی‌ها را دو چندان می‌کند. این نمایشگر با استاندارد Nvidia Reflex Analyzer انویدیا سازگار است که به گیمرها اجازه می‌دهد بالاترین عملکرد ممکن را از دستگاه خود دریافت کنند. پنل IPS روی آن هم پوشش ۹۹ درصدی از فضای رنگی sRGB و پشتیبانی از VESA DisplayHDR 400 برای زوایای دید وسیع‌تر را ارائه می‌کند که می‌تواند منجر به نمایش رنگ‌هایی دقیق، پایدار و پرجنب‌و‌جوش شود تا از صحنه‌های بازی خود لذت ببرید.