مانیتور گیمینگ Asus ROG Swift

قدرت‌نمایی مانیتور گیمینگ Asus ROG Swift با نرخ رفرش ۵۴۰ هرتزی

مانیتور گیمینگ Asus ROG Swift در دو مدل با امکانات جذابی مثل نرخ رفرش ۵۴۰ هرتزی و طراحی پایه مبتکرانه پا به نمایشگاه CES 2023‌ گذاشت.

بخش گیمینگ ROG ایسوس همیشه به ارائه بهترین امکانات به گیمرها مشهور بوده و امسال هم آن‌ها دو مانیتور شگفت‌انگیز را برای اهالی دنیای بازی‌های کامپیوتری به CES 2023 آورده‌اند. در همین راستا ایسوس مانیتورهای گیمینگ جدید ۲۰۲۳ خودش را در دو مدل ROG SWIFT OLED PG27AQDM و ROG SWIFT PRO 24 540Hz رونمایی کرده است.

مانیتور گیمینگ Asus ROG Swift PG27AQDM

مانیتور گیمینگ Asus ROG Swift

اول از همه با مدل Swift PG27AQDM شروع می‌کنیم که یک مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی 1440p با پنل OLED است. مانیتور گیمینگ Asus ROG Swift که پیش از این به‌نام پروژه Endgame مشهور بود، رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی، نرخ رفرش ۲۴۰ هرتزی و نرخ پاسخگویی ۰.۰۳ میلی‌ثانیه‌ای دارد. این نمایشگر از یک پوشش ضد انعکاس نور Micro-Texture بهره می‌برد، پوشش ۹۹ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 و پوشش ۱۳۵ درصدی از فضای رنگی sRGB دارد و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت با HDR را هم ارائه می‌کند.

مانیتور گیمینگ Asus ROG Swift Pro

ایسوس به‌طور کلی این مانیتور را نسبت به نسل‌های قبلی آن بازطراحی کرده است که شامل لوگو در زیر پایه، بدنه مشکی مات با نورپردازی جذاب RGB و مدیریت مناسب سیم‌ها و کابل‌ها می‌شود. این مانیتور یک سینی حرارتی و محفظه‌های خروج هوا را هم روی بدنه خودش جای داده است که نسبت به دیگر مانیتورهای گیمینگ OLED تا ۵ درصد حرارت کمتری را تولید کند.

مانیتور مخصوص بازی Asus ROG Swift Pro PG248QP

مانیتور گیمینگ Asus ROG Swift Pro

دومین مانیتور گیمینگ این خانواده Swift Pro PG248QP است که سال گذشته برای نخستین بار رونمایی شد، اما اکنون برای اولین بار در نمایشگاه CES 2023 است که مشخصات فنی آن اعلام می‌شود. البته پنل ۵۰۰ هرتزی آن هم به یک پنل ۵۴۰ هرتزی TN ارتقا پیدا کرده است. از دیگر مشخصات فنی این مانیتور باید به اندازه ۲۴ اینچی و رزولوشن فول اچ‌دی آن اشاره کرد. این مانیتور حالا «سریع‌ترین نرخ رفرش جهان» را ارائه می‌کند و با فناوری‌های G-Sync و Reflex Analyzer کمپانی انویدیا هم سازگاری دارد.

پایه آن نقش شبیه به یک چنگال است که باعث شده فضای کمتری از میز اشغال شود و این همان چیزی است که گیمرها می‌خواهند. این مانیتور همچنین از خروجی صوتی قدرتمندی هم بهره می‌برد. ایسوس مانیتورهای جدید سری Swift خودش را طی شش ماهه نخست سال ۲۰۲۳ عرضه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*