ایسوس زنفون 3 دلوکس

ایسوس از زنفون 3، زنفون 3 اولترا و زنفون 3 دلوکس رونمایی کرد

کمپانی ایسوس امروز از نسل سوم گوشی‌های هوشمند خود حاوی سه مدل زنفون 3 (ZenFone 3)، زنفون 3 اولترا (ZenFone 3 Ultra) و زنفون 3 دلوکس (ZenFone 3 Deluxe) رونمایی کرد. نسخه دلوکس پرچم‌دار قدرتمند این کمپانی بوده که از مهم‌ترین مشخصات آن باید به 6 گیگابایت رم، تراشه اسنپدراگون 820 و حافظه داخلی 256 گیگابایت اشاره کرد.

ایسوس مدتی بود که تیزرهای تبلیغاتی مختلفی را از گوشی‌های هوشمند زنفون 3 منتشر می‌کرد. این کمپانی طی هفته‌های گذشته چندین تیزر تبلیغاتی را در شبکه‌های اجتماعی قرار داد که در آن‌ها خبر از معرفی چند محصول در تاریخ 30 مه می‌داد.

مطابق انتظار این کمپانی از نسل تازه‌ی گوشی‌های هوشمند زنفون طی کنفرانس خبری در تایپه تحت عنوان “Zenvolution” و حین برگزاری کنفرانس «کامپیوتکس 2016» (Computex 2016) رونمایی کرد.

این سه گوشی هوشمند به نام‌های ایسوس زنفون 3 (ZenFone 3)، زنفون 3 اولترا (ZenFone 3 Ultra) و زنفون 3 دلوکس (ZenFone 3 Deluxe) هستند. دو محصول زنفون 3 و زنفون 3 اولترا به تراشه‌های میان‌رده مجهز شده است و از سویی دیگر مدل زنفون 3 دلوکس را نیز باید پرچم‌دار جدید ایسوس دانست که البته هر سه مدل زنفون 3 دارای بدنه فلزی هستند.

زنفون 3 (ZenFone 3)

ایسوس زنفون 3 دلوکس

نسخه استاندارد زنفون 3 (ZenFone 3) به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی IPS LCD، سه یا چهار گیگابایت ظرفیت رم و حافظه داخلی 32/64 گیگابایتی مجهز است. این هندست از یک تراشه 64 بیتی اسنپدراگون 625 ، پردازنده گرافیکی آدرنو 506 همراه با پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز بهره می‌برد. یک سنسور 16 مگاپیکسلی Sony IMX298 مجهز به تکنولوژی PixelMaster 3.0 ایسوس در قسمت پشتی تعبیه شده است و در قسمت جلویی نیز شاهد حضور یک دوربین 8 مگاپیکسلی هستیم.

این محصول تازه‌وارد از یک باتری 3,000 میلی‌آمپری قدرت لازم را به دست می‌آورد و در قسمت پشتی نیز یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده که شما می‌توانید تا 5 انگشت را به آن معرفی کنید. نسخه استاندارد زنفون 3 در رنگ‌های طلایی روشن، آبی و مشکی یاقوتی قابل عرضه خواهد بود.

زنفون 3 اولترا (ZenFone 3 Ultra)

ایسوس زنفون 3 دلوکس

در سمتی دیگر زنفون 3 اولترا (ZenFone 3 Ultra) فبلت میان‌رده ایسوس قرار دارد. این محصول با یک صفحه نمایش 6.8 اینچی IPS LCD، چهار گیگابایت ظرفیت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. یک پردازنده‌ی 64 بیتی اسنپدراگون 652 همراه با 8 هسته و پردازنده گرافیکی آدرنو 510 نیز وظایف مدیریت سخت افزار این سیستم را بر عهده دارد. در قسمت پشتی زنفون 3 اولترا شاهد حضور یک سنسور دوربین 23 مگاپیکسلی Sony IMX318 مجهز به تکنولوژی PixelMaster 3.0 ایسوس و در قسمت جلویی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی درست همانند نسخه استاندارد زنفون 3 تعبیه شده است. زنفون 3 اولترا حاوی یک باتری قدرتمند 4,600 میلی‌آمپری است که به نسخه سوم شارژ سریع کوالکام نیز مجهز شده است.

اسکنر اثر انگشت بر خلاف دو مدل استاندارد و دلوکس نسل سوم گوشی‌های هوشمند زنفون در قسمت جلویی و درست زیر کلید فیزیکی هوم تعبیه شده است. این فبلت نیز در رنگ‌های خاکستری تیتانیومی، نقره‌ای یخچالی و همچنین صورتی رزی توزیع خواهد شد.

زنفون 3 دلوکس (ZenFone 3 Deluxe)

ایسوس زنفون 3 دلوکس

سومین مدل زنفون 3 دلوکس (ZenFone 3 Deluxe) پرچم‌دار و قدرتمندترین گوشی هوشمند تولید شده توسط کمپانی ایسوس است که امروز معرفی شده است. این هندست از یک تراشه اسنپدراگون 820 همراه با 4 هسته قدرت می‌گیرد. زنفون 3 دلوکس به یک صفحه نمایش 5.7 اینچی فول اچ‌دی Super AMOLED، شش گیگابایت ظرفیت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی (UFS 2.0) و اسکنر اثر انگشت مجهز شده است. در قسمت پشتی مطابق مدل اولترا شاهد حضور یک سنسور 23 مگاپیکسلی Sony IMX318 با تکنولوژی PixelMaster 3.0 ایسوس و در قسمت جلویی نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

پرچم‌دار تازه وارد زنفون به یک باتری 3,000 میلی‌آمپری مجهز شده است که از نسخه 3 شارژ سریع کوالکام بهره می‌برد. گوشی هوشمند زنفون 3 دلوکس در سه رنگ خاکستری تیتانیومی، نقره‌ای یخچالی و طلایی ماسه‌ای قابل عرضه خواهد بود.

هر سه این مدل‌ها به رابط کاربری ZenUI 3.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو و همچنین تکنولوژی HRA (سیستم صوتی کیفیت بالا) مجهز هستند که به ادعای ایسوس دارای کیفیتی 4 برابری نسبت به کیفیت CD است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری نظیر قیمت و زمان عرضه این محصولات مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. دوسیم کارتش هستش و باطریشم قا بل تعویض هست لرزش گیر چهار محدوده هم داره که هیچ گوشیی نداره

  2. سلام. من بی صبرانه منتظر ورود این گوشی ایسوس زنفون3 دیلوکس هستم.
    قیمتهای ایسوس واقعا تا حالا عالی بوده و قطعا این گوشی هم قیمت بسیار خوبی خواهد داشت.
    شک نکنید که آینده صنعت گوشی همراه متعلق است به شرکت ایسوس.

  3. لطفا هر چه سریعتر به سوال من جواب بدین ممنون چون واجبه پرسیدم
    مرسی

  4. اقا این ایسوس زن فون سه دلوکس باطریش قابل تعویض هست یا نیست ؟؟؟(توسط کاربر)

  5. سلام خواهشا مشخصات کاملشو بزارین از قبیل پشتیبانی از otg یا چراغ نوتیفیکشن

  6. وااای فوق العاده اس..خیلی حال کردم خدایی…ولی اینجا اشاره نشد این گوشی ها دوسیم کارت هستن یانه….ونکته دیگه هم اینه که ایسوس بخش موبایلش توی ایران نمایندگی داره یانه…وآیا مثل کمپانیهای دیگه مراسمی واسه معرفی پرچمداراش توایران برگزارمیکنه یانه؟..باسپاس