اسمارت فون میزو پرو 6

اسمارت فون میزو پرو 6 در دو رنگ قرمز و رزگلد در دنیای واقعی دیده شد

اسمارت فون میزو پرو 6 در آوریل گذشته معرفی شد و این کمپانی چینی دو دستگاه دیگر با نام‌های Meizu M3 و M3 Note را در این ماه معرفی کرد. گوشی فوق‌العاده مقرون به‌صرفه Meizu M3S نیز دیروز از راه رسید و شایعات منتشر شده حاکی از آن است که میزو قصد دارد گوشی Meizu MX6 را در اواخر این ماه معرفی کند.

گوشی میزو پرو 6 اعلام شده بود که در رنگ‌های خاکستری تیره، نقره‌ای، قرمز، طلایی و زر طلایی در دسترس خواهد بود؛ اما اکنون تصاویری واقعی از این گوشی در دو رنگ قرمز و رزگلد به نمایش درآمده است.

این تصاویر جدید از اسمارت فون میزو پرو 6 در دو رنگ قرمز و رزگلد از کشور چین ظاهر شد. اگر به تصاویر زیر نگاهی بیندازید، خواهید دید که این دو دستگاه کاملا واقعی بوده و به زندگی حقیقی وارد شده‌اند. ما هنوز نمی‌دانیم که میزو این دو نسخه از گوشی Meizu PRO 6 را چه زمانی عرضه خواهد کرد؛ اما انتظار می‌رود که به‌زودی از راه برسد. مشخصات نیز مشابه آن چیزی است که از قبل درباره‌ی این دستگاه اعلام شده بود. اجازه دهید نگاه مختصری به مشخصات فنی این گوشی هوشمند داشته باشیم.

اسمارت فون میزو پرو 6 در دو رنگ قرمز و رزگلد در دنیای واقعی دیده شد

اسمارت فون میزو پرو 6 پرچم‌دار جدید کمپانی Meizu است. این دستگاه فلزی بوده و از طراحی نسبتا خوبی برخوردار شده است. وجود 10 فلش LED در پشت این دستگاه کاملا جلب توجه می‌کند. اسمارت فون میزو پرو 6 دارای یک نمایشگر آمولد فول اچ دی (رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل) است. 4 گیگابایت رم داشته و به 32 /64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این دستگاه از یک پردازنده 10 هسته‌ای Helio X25 مدیاتک با ساختار 64 بیتی قدرت گرفته و یک باتری 2560 میلی‌آمپر ساعتی آن را روشن نگه می‌دارد. دوربینی 21 مگاپیکسلی در پشت آن قرار گرفته، سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو بر روی آن پیش‌ نصب شده و این در حالی است که رابط کاربری Flyme اختصاصی میزو بر بالای این سیستم‌عامل دیده خواهد شد.

نسخه 32 گیگابایتی این گوشی با قیمت 2499 یوان (386 دلار) عرضه شده و نسخه 64 گیگابایتی آن با برچسب قیمتی 2799 یوان (433 دلار) به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این رنگا دل چسب نیست
    همون خاکستریش عالیه