ال جی V20 : مشخصات ، ویژگی های و امکانات

نگاهی عمیق به ال جی V20 : مشخصات و ویژگی‌های دردانه جدید کره‌ای ها

ال جی الکترونیکس امروز از گوشی ال جی V20 ، آخرین گوشی سری هوشمند V رونمایی کرد. گوشی ال جی V20 ویژگی‌های جدیدی مثل ضبط ثابت 2.0، Hi-Fi Quad DAC،کیفیت ضبط HD، دوربین با لنز عریض در جلو و عقب گوشی را نیز به نمایش گذاشته است. همچنین ال جی وی 20 (LG V20) اولین گوشی در دنیا است که بصورت پیشفرض دارای سیستم عامل اندروید 7 نوقا و سیستم پیشرفته جستجوی گوگل داخل اپلیکیشنی است.

سری V ال جی گوشی‌های پرچم‌دار هوشمندی هستند که برای بهترین تجربه صوتی و تصویری طراحی شده‌اند. ال جی نگاهی به مشتریان V10 داشته است و با بررسی نیازهای آنها گوشی V20 را توسعه داده است.
ارائه فیلم‌هایی واضح و با کیفیت برای اشتراک گذاری

ال جی V20 : مشخصات ، ویژگی های و امکانات

نسل دوم سیستم ضبط بدون لرزش(Steady Record 2.0)  

ال جی V20 مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 820 و پردازشگر X12 LTE، نسخه دوم ضبط بدون لرزش را که از فناوری ثابت سازی تصویر EIS 3.0 بهره می‌گیرد و فیلم‌هایی واضح‌تر با لرزش کمتری را تصویربرداری می‌کند. ژیروسکوپ مبتنی بر EIS با کاهش تاخیر تصویر به مدت 50 میلی ثانیه هماهنگی تصویر و ژیروسکوب را بیشتر می‌کند.  EISتوسط فناوری تثبیت تصویر دیجیتالی (DIS) کامل می‌شود که کیفیت تصویر را در پردازش اولیه بوسیله تنظیم مکان شیئ در قاب دوربین بهبود می‌بخشد و اعوجاج تصویر بخاطر حرکت شاتر غلطکی (Rolling shutter)  را به حداقل می‌رساند.

 ضبط تصویر Hi-Fi

دارندگان ال جی V20 می‌توانند ویدئوهای‌های فای ضبط کنند و تنظیمات آن را نیز بصورت دستی تغییر دهند تا بهترین کیفیت صدای ممکن را داشته باشند. ویژگی‌هایی مثل Low Cut Filter (LCF)که صدای ناخواسته در پس زمینه را حذف می‌کند و همچنین Limiter که فاصله ضبط صدا را مشخص می‌کند. ویژگی LCF صداهای مزاحم را کم می کند و ویژگی Limiter صداهای با فاصله بیشتر از محدوده را به صفر می‌رساند. همچنین گوشی V20 صدا را با فرمت 24bit / 48 kHz  (LPCM) که فرمت استودیو های صدابرداری حرفه ای است، ضبط می‌کند.

واضح‌ترین کیفیت صدای ممکن

ال جی V20 : مشخصات ، ویژگی های و امکانات

Hi-Fi Quad DAC

ال جی V20 اولین گوشی هوشمندی است که ویژگی Hi-Fi Quad DAC را بصورت 32 بیتی ارائه می‌دهد.این تکنولوژی توسط شرکت ESS که طراح محصولات صوتی بسیار پیشرفته است توسعه داده شده است. ویژگی Quad DAC گوشی V20 صدای واضحی را بوسیله کاهش 50 درصدی صداهای مزاحم و سر و صدای محیط انتقال می‌دهد.با میزان صدای 75 مرحله‌ای و تنظیم بین بلندگوهای راست و چپ و پشتیبانی از فرمت‌های صوتی lossless شامل  FLAC, DSD, AIFFو ALAC، گوشی V20 با هر هدفونی بهترین کیفیت صدا را پخش می‌کند.

ضبط صدای HD

قابلیت ضبط صدا بصورت HD رونمایی از  نسل جدید فناوری ضبط کردن است. این ویژگی به مخاطب اجازه می دهد صداها را با کیفیت استودیویی ضبط کند. همچنین دامنه ضبط وسیع تری نیز بوسیله سه میکروفون AOP پیشرفته در اختیار او می‌گذارد تا بتواند صدایی باورنکردنی را ضبط کند که هیچ تلفن همراهی قادر به ضبط آن نیست. با استفاده از حالت استودیویی میتوان بصورت دستی صدا را کنترل کرد. آن هم با دکمه‌های با کاربری آسان  که مشابه آن بر روی دوربین‌های فیلم‌برداری نیز موجود است. این قابلیت برای ضبط موسیقی برای تماشاگران موسیقی نیز بسیار مفید است، آن هم با ضبط صدای کسانی که آهنگ را در لحظه‌های حساس با یکدیگر می‌خوانند. قابلیت دیگر حالت Music Recorded  می باشد این امکان را برای علاقه مندان به خوانندگی به وجود می آورد که بروی موزیک های از پیش ضبط شده بخوانند و با کیفت بالا ضبط کنند.

همه چیز و حتی بیشتر از آن را تصویربرداری کنید

ال جی V20 : مشخصات ، ویژگی های و امکانات

لنز عریض در جلو و عقب

قابلیت زاویه تصویرعریض برای دوربین‌های جلو و عقب گوشی تصاویری با پس زمینه‌های فوق‌العاده می‌گیرد و فضای بازتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.لنز 5 مگا پیکسل جلوی گوشی با زاویه 120 درجه‌ای زاویه عکس‌های سلفی را عریض می‌کند و بدینوسیله دوستان بیشتری در قاب عکس شما جا می‌شوند. لنز 8 مگاپیکسلی پشت دوربین با زاویه 135 درجه‌ای دوربینی ایده آل برای تصویر برداری از مناظر چشم‌گیر و داخل استادیوم‌های بزرگ است.لنز دیگر با زاویه استاندارد 75 درجه و قدرت تصویر برداری 16 مگاپیکسلی تصاویری بسیار واضح می‌گیرد.

ال جی V20 : مشخصات ، ویژگی های و امکانات

تصویربرداری خودکار

ویژگی تصویربراری خودکاردر دوربین جلویی گوشی تصاویر سلفی بی نقصی با قابلیت تشخیص چهره خود می‌گیرد.این ویژگی در زمانی که کاربر ثابت است و لبخند میزند فعال می‌شود.هیچ نیازی به فشار دادن دکمه عکس برداری نیست که معمولا باعث می‌شود تصاویر تار و محو شوند.

فوکوس خودکار هیبریدی

ویژگی فوکوس خودکار هیبریدی گوشی V20 گرفتن تصویر واضح را در هر زمان تضمین می‌کند. فوکوس خودکار سریع و ثابت که با دارا بودن سه قابلیت مختلف AF  شامل فوکوس لیزری، تشخیص فاز و تشخیص کنتراست در هر محیطی کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. چه برای عکس برداری و چه ضبط ویدئو.گوشی V20 خود ابتدا تصمیم می‌گیرد که کدام نوع فوکس LDAF (لیزری) و یا Phase Detection  (تشخیص فاز) برای تصاویر خاص مناسب است و بعد تنظیمات فوکوس نهایی را بر اساس تشخیص کنتراست انجام میدهد.کاربر می تواند با گرفتن عکس‌های واضح نهایت استفاده را از دوربین گوشی V20 در جمع‌های خانوادگی و دوستانه و در هر شرایط نور محیطی بکند.

ال جی V20 به شما بیشتر از آنچه که می‌خواهید می‌دهد

ال جی V20 : مشخصات ، ویژگی های و امکانات

صفحه نمایش دوم

صفحه نمایش دوم محبوب که اولین بار در V20 عرضه شد ، قابل رویت‌تر است. آن هم بوسیله دو برابر شدن روشنایی  و بزرگتر شدن 50 درصدی فونت نسبت به V20. صفحه نمایش کوچک که در بالای صفح نمایش اصلی به کاربر اجازه می‌دهد به برنامه‌ها و هشدارها بدون تغییر در صفحه اصلی دسترسی داشته باشد.

حال با توسعه قابلیت اعلان‌ها کاربر می‌تواند روی صفحه نمایش دوم ضربه زده و پیام‌های طولانی را در یک لحظه بخواند و یا به آنها جواب دهد.

LG UX 5.0+

گوشی ال جی V20 با رابط کاربری LG UX 5.0+ به بازار عرضه می‌شود که کار با کاربری چند رسانه‌ای این دستگاه را آسان‌تر می کند. این رابط کاربری نسخه بهبود یافته LG UX 5.0 است که برای اولین بار در گوشی جی5 معرفی شده بود. همچنین این اولین رابط کاربری است که بر روی اندروید نوقا اجرا می‌شود.

گوشی ال جی V20 همچنین از قابلیت چند پنجره‌ای نیز پشتیبانی می‌کند که بوسیله آن می‌تواند دو نرم‌افزارمختلف را در یک صفحه نمایش مشاهده کرد و بین آنها متن، عکس و یا فیال‌های مختلفی را جابجا کرد. ترکیب این قابلیت‌ها در کنار صفحه نمایش 5.7 اینچیIPS Quantum بهترین قابلیت چند رسانه‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

In Apps

گوشی ال جی V20 اولین گوشی هوشمندی است که ویژگی In Apps شرکت گوگل را به نمایش می‌گذارد. این حالت جدید برای جست‌وجو در برنامه کاربردی گوگل نه تنها به کاربران امکان یافتن محتوا را از برنامه‌های کاربردی پیش‌فرض مانند مخاطبان، ایمیل‌ها، پیام‌های متنی و تصاویر که از پیش در گوشی نصب  شده را می‌دهد بلکه از میان برنامه‌های کاربردی که خود کاربر نصب کرده نیز این امکان را میسر می‌کند. قابلیت In Apps به کاربران امکان می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی که به تازگی به آنها دسترسی داشته است، افرادی که با آنها تماس گرفته‌اند، پیام‌های متنی خوانده شده یا فعالیت‌هایی که در برنامه‌های کاربردی انجام شده را بدون تایپ کردن پیدا کنند.

طراحی لوکس در قالبی با دوام

ال جی V20 : مشخصات ، ویژگی های و امکانات

برای دستیابی به ظاهر زیبا و در عین حال بادوام ال جی از آلمینیوم سبکی در کنار  مواد مقاوم با منشا سیلیکون استفاده کرده است. آلومینیوم AL6013 در  هواپیماها، قایق‌ها و دوچرخه‌های کوهستان یافت می‌شود، پشت این گوشی ویژگی استحکام را درکنار سبکی خود داراست. اگر گوشی بیوفتد، بالا و پایین گوشی توسط سیلیکون پلی کربنات محافظت می‌شود. این ماده خلاقانه که در کلاه های کاسکت یافت می‌شود شوک وارده را تا 20 درصد نسبت به بقیه مواد معمولی کاهش می‌دهد.

دوام

ال جی V20 همچنین آزمایش سقوط MIL-STD 810G را نیز پشت سر گذاشته است. آزمایشی که برای سنجش میزان استحکام گوشی توسط آزمایشگاهی مستقل انجام می‌شود وتوسط استانداردهای نظامی آمریکا به تایید رسیده است.این آزمایش نشان داد که گوشی V20 میتوان شوک را تحمل کند و همچنان با وجود سقوط به دفعات در هر سمتی و فرود آمدن بر روی نقاط مختلف مثل پشت، جلو گوشه و لبه‌ها همچنان آماده به کار باشد .

ال جی V20 : مشخصات ، ویژگی های و امکانات

Juno Cho مدیر کل ال جی الکترونیکس و شرکت ارتباطات موبایلی گفت:

گوشی ال جی وی20 به این منظور طراحی شده است که به مصرف کننده تجربه‌ای پویا با دارا بودن برترین کیفیت صوتی و تصویری در سری V ارائه دهد. با گوشی ال جی V20 ما از هرچیزی که دوست دارند بیشترین و از هرچیزی که دوست ندارند کمترین میزان ممکن را ارائه می‌دهیم تا استاندارد جدیدی را برای یک گوشی برتر تعریف کنیم

مشخصات فنی گوشی ال جی V20 :

  • پردازنده: کوالکام اسنپدراگون 820
  • صفحه نمایش اصلی: نمایشگر 5.7 اینچی IPS Quantum با رزولوشن QHD یا 1140 در 2560 /513ppi
  • صفحه نمایش ثانویه: نمایشگر IPS Quantum با رزولوشن 160 در 1040 /513ppi
  • حافظه رم : 4 گیگابایت LPDDR4
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت با قابلیت ارتقاء از طریق درگاه میکرو اس دی تا 2 ترابایت
  • دوربین جلو: 5 مگاپیکسل با گشودگی F1.9
  • دوربین اصلی : دوربین اول 16 مگاپیکسل با لرزش گیر اپتیکال و زاویه دید استاندارد و گشودگی F1.8/دوربین دوم 8 مگاپیکسل با زاویه دید عریض و گشودگی F2.4
  • باتری : 3200 میلی آپر ساعت با قابلیت تعویض
  • سیستم عامل : اندروید 7 نوقا
  • ابعاد : 159.7 x 78.1 x 7.6mm
  • شبکه : LTE-A 3 Band CA
  • قابلیت های ارتباطی: X12 LTE (up to 600 Mbps LTE Category 12 with 3x Carrier Aggregation) / Wi-Fi (802.11 a, b, g, n, ac) / USB Type-C / Bluetooth 4.2 BLE / NFC
  • رنگ بندی: تیتانیومی ، نقره ای و صورتی
  • سایر ویژگی ها: Hi-Fi Video Recording / Steady Record 2.0 / HD Audio Recorder / Studio Mode / High AOP Mic / Second Screen / 32-bit Hi-Fi Quad DAC / In Apps / B&O Collaboration / Finger Print Scanner / Qualcomm Quick Charge™ 3.0

نظر شما در مورد این گوشی چیست ؟ آیا دردانه جدید ال جی را دوست دارید ؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*