بهترین لانچرهای اندروید

معرفی بهترین لانچرهای اندروید (مهر ماه 95)

فروشگاه گوگل پلی پر از بازی ها و اپلیکیشن های جذاب است که می‌توانند مدت زیادی از وقت شما را به خود اختصاص دهند. یک دسته از این اپلیکیشن‌ها، لانچرها هستند که کاربران با نصب آنها، جان و روح تازه‌ای به دستگاه خود می‌بخشند. در ادامه قصد داریم 5 مورد از بهترین لانچرهای اندروید را که شاید ناشناخته اما کاربردی باشند را معرفی کنیم. با گجت نیوز همراه باشید.

پیش از معرفی بهترین لانچرهای اندروید باید بگوییم که سعی کرده‌ایم انواع مختلفی از آنها را با توجه به سادگی، کاربردی بودن، قابلیت شخصی سازی و … انتخاب کنیم. بهتر است نگاهی به این لانچرهای قدرتمند داشته باشیم.

لارج لانچر (Large Luncher)

لانچر قدرتمند لارج برای کاربرانی طراحی شده که علاوه بر سادگی، به دنبال راحتی در استفاده نیز هستند. البته شاید آن دسته از کاربرانی که در کمی در بینایی نیز مشکل دارند، بتوانند این لانچر را به جای نسخه خام اندروید، استفاده کنند چرا که در آن، دکمه ها، نوشته ها و بخش‌های مختلف، با اندازه بزرگ‌تری نسبت به دیگر لانچرها دیده می‌شود. همچنین شکل ظاهری و سادگی این لانچر، می‌تواند شما را به یاد محصولات ویندوز فونی مایکروسافت بیندازد.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که علاوه بر سادگی، به دنبال نرم افزاری کاربردی و البته قدرتمند هستند، می‌توانید با دانلود لارج لانچر به صورت رایگان، از امکانات بسیار خوب آن استفاده کنید.

دانلود رایگان از فروشگاه گوگل

مگا لانچر (Mega Luncher)

مگا لانچر، یکی از جدیدترین اپلیکیشن های فروشگاه گوگل محسوب می‌شود که با داشتن امکاناتی همچون ویرایش آسان، سریع و کاربردی، می‌تواند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این لانچر قدرتمند ویژگی‌های بسیار خوبی همچون فولدرهای هوشمند برای دسته بندی خودکار نرم افزارهای نصب شده، می‌‌تواند کار کردن با دستگاه را آسان‌تر از همیشه نیز کند.

اگر به دنبال استفاده از یکی از لانچرهای کاربردی اندروید هستید، پیشهاد می‌کنیم که به سراغ مگا لانچر بروید. این اپلیکیشن نیز همچون لارج لانچر، به صورت رایگان عرضه شده است.

دانلود رایگان از فروشگاه گوگل

توربو لانچر (Turbo Luncher)

با اینکه بسیاری از لانچرهای موجود در گوگل پلی، امکان شخصی سازی و دستکاری بخش‌های مختلف را برای کاربران به همراه دارند، توربو لانچر می‌تواند شخصی سازی را به درجه n اٌم برساند! کاربران با نصب توربو لانچر قادر به دستکاری و ویرایش تقریبا تمامی بخش‌های مختلف، از ویجت‌ها گرفته تا آیکون‌ها و فونت دستگاه، خواهند بود.

کاربران می‌توانند با نصب این لانچر، اختیار دستگاه خود را به صورت تام داشته باشند، اما نباید فراموش کنند که هر چیزی بهایی دارد. توسعه دهنده این اپلیکیشن یعنی Phonemetra، اذعان داشته که نمایش دادن هر چیزی، انرژی مورد نیاز خود را می‌طلبد. در این صورت شاید بتوان از توربو لانچر به عنوان یک اپلیکیشن ذخیره کننده انرژی استفاده کرد، اما اگر به سراغ اشکال زیبا، تصاویر متحرک و خوش رنگ و لعاب بروید، باید منتظر مصرف بیشتر باتری نیز باشید.

دانلود رایگان از فروشگاه گوگل (با پرداخت درون برنامه‌ای)

وایزر-سیمپل لانچر (Wiser-Simple Luncher)

شاید نتوان لانچر کاربردی وایزر از آن دسته از اپلیکیشن های جدید فروشگاه گوگل در نظر گرفت، اما آخرین نسخه آن امکانات بسیار خوبی داشته و در نتیجه معرفی آن خالی از لطف نخواهد بود. همانطور که از نام آن پیداست، سادگی، سرفصل اصلی توسعه این لانچر بوده و باید گفت که توسعه دهندگان در رسیدن به این هدف نیز موفق بوده‌اند. وازیر لانچر، دستگاه شما را به 4 بخش اصلی تقسیم می‌کند: تابلو اعلانات، اپلیکیشن ها، مخاطبین مورد علاقه و صفحه اصلی (Home).

به نظر شما اپلیکیشن دیگری می‌تواند در لیست بهترین لانچرهای اندروید جای بگیرد؟

ایده‌ای که توسعه دهندگان در ساخت این اپلیکیشن به کار گرفته‌اند، بدین صورت است که تابلو اعلانات، شانه به شانه نوار اعلانات گوشی (Notification Bar)، اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بخش صفحه اصلی (Home) شامل اپلیکیشن هایی که کاربران به صورت روزانه از آنها استفاده می‌کنند، مخاطبین مورد علاقه دسترسی آسان به افرادی که معمولا با آنها در تماس هستید، و اپلیکیشن ها نیز نرم افزارهایی که معمولا مورد استفاده قرار دارند را پیش روی کاربران قرار خواهد داد.

در واقع، وایزر-سیمپل لانچر برای آن دسته از افرادی طراحی شده که شاید دانش فنی بالایی نداشته و با دنیای گوشی های هوشمند نمی‌توانند ارتباط برقرار کنند. شاید این اپلیکیشن حتی بتواند سختی‌هایی که نسخه خام اندروید دارد را هم برای این دسته افراد، آسان کند.

دانلود رایگان از فروشگاه گوگل (به همراه پرداخت درون برنامه‌ای)

نیو لانچر (New Luncher)

همانطور که اشاره کردیم، بهترین لانچرهای اندروید که در این لیست به آنها اشاره داریم، به آن دسته از لانچرهایی مربوط می‌شود که کاربردی بوده و در عین حال، کمتر شناخته شده هستند. با اینکه هیچ معیاری در ترتیب معرفی آنها وجود نداشت، اما ما سعی کردیم “نیو لانچر” را به عنوان یکی از لانچرهای قدرتمند و کاربردی و به عنوان آخرین مورد، در این لیست معرفی کنیم.

نیو لانچر با حجمی پایین، یکی از بهترین نرم افزارهای توسعه یافته در این زمینه است که می‌تواند با ظاهر گیرا، ساده و مدرن، حس و حال اندروید 7.0 نوقا را به همراه داشته باشد. مدت زمان زیادی از معرفی اندریود نوقا نگذشته و گوگل نیز قصد عرضه آن برای تمامی گوشی های هوشمند بازار را ندارد، به همین جهت شاید عرضه نیو لانچر بتواند فرصتی مناسب برای چشیدن طعم اندروید 7.0 نوقا را فراهم کند.

امکانات بسیار زیادی در این لانچر قدرتمند نفهته که شاید تعداد آنها از 200 مورد عبور کند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی که می‌توان در این اپلیکیشن جدید مشاهده کرد، وجود حالت “Power Saver” یا ذخیره کننده انرژی است که می‌تواند در کنار بررسی دقیق عملکرد پردازنده، اطلاعاتی کاملی از دستگاه را در اختیار کاربران قرار دهد. لازم به ذکر است که تمامی این امکانات فوق‌العاده در یک فایل 3 مگابایتی گنجانده شده است.

تصور می‌کنید این نرم افزار ساده می‌تواند یکی بهترین لانچرهای اندروید باشد؟

دانلود رایگان از فروشگاه گوگل (به همراه پرداخت درون برنامه‌ای)

در این پست از سایت گجت نیوز، سعی کردیم تا بهترین لانچرهای اندروید که هم‌ اکنون در دسترس کاربران قرار دارند را معرفی کنیم. تصور می‌کنید که کدام یک از لانچرهای معرفی شده در این مقاله می‌توانند کاربردی‌تر باشند؟ از شما دعوت می‌کنیم تا با دانلود آنها، تجربیات خود را با دیگر کاربران نیز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*