گوشی موبایل هواوی میت 9 پرو - Huawei Mate 9 Pro

موبایل هواوی میت 9 پرو رسما معرفی شد؛ صفحه نمایش خمیده همراه با 6 گیگابایت رم

بالاخره پس از چندین روز شایعه، هواوی از گوشی موبایل هواوی میت 9 پرو (Huawei Mate 9 Pro)، نسخه‌ی مشابه گوشی میت 9 پورش دیزاین (ولی فاقد برند پورش) رونمایی کرد. این گوشی مطابق مدل پورش دیزاین از دو دوربین 20 – 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی، صفحه نمایش 5.5 اینچی خمیده QHD، رم 4/6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی و چیپست کایرین 960 بهره می‌برد. لازم به ذکر است که گوشی موبایل میت 9 پرو با دو قیمت 687 و 775 دلار نسبت به مدل انتخابی، به فروش می‌رسد.

همانطور که خیلی از شما می‌دانید، کمپانی هواوی اخیرا از دو پرچمدار جدید، به نام‌های هواوی میت 9 و هواوی میت 9 پورش دیزاین رونمایی کرده است. هر دو این گوشی‌ها طی مراسمی در مونیخ آلمان رونمایی شده بودند و اینک نوبت به آن رسیده تا به سومین عضو خانواده گران قیمت میت 9، خوش آمد بگوییم.

گوشی موبایل هواوی میت 9 پرو - Huawei Mate 9 Pro

گوشی موبایل هواوی میت 9 پرو ؛ کاملا مشابه مدل میت 9 پورش دیزاین اما فاقد لوگو پورش

چند ساعت پیش کمپانی هواوی، از موبایل هواوی میت 9 پرو (Huawei Mate 9 Pro) رسما در کشور چین رونمایی کرده است. مدل پرو میت 9 به طور کلی از نظر طراحی و مشخصات با میت 9 پورش دیزاین یکسان است، با این تفاوت که دیگر خبری از برند پورش بر روی آن نبوده و کمی قیمت آن را مقرون به صرفه کرده است. در حال حاضر مشخصات کامل دو گوشی هواوی میت 9 و هواوی میت 9 پورش دیزاین در وبسایت موجود است و می‌توانید با کلیک بر روی هر کدام از لینک‌های بالا، مشخصات سخت افزاری آن‌ها را نیز مشاهده کنید.

گوشی موبایل هواوی میت 9 پرو - Huawei Mate 9 Pro

صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD خمیده همراه با مشخصات سخت افزاری قدرتمند

موبایل هواوی میت 9 پرو از یک بدنه فلزی برخوردار بوده و در بر روی پنل جلویی آن نیز یک صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD (رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل) خمیده جا خوش کرده است. علاوه بر این مطابق معمول شاهد عرضه یک گوشی دیگر هواوی در دو نسخه متفاوت خواهیم بود. یکی از این نسخه‌ها به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و دیگری نیز از یک رم 6 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می‌برد. البته از نظر سایر مشخصات، هیچ تفاوتی بین این دو نسخه نبوده و از عملکرد یکسانی برخوردارند.

گوشی موبایل هواوی میت 9 پرو - Huawei Mate 9 Proیک چیپست 64 بیتی کایرین 960 همراه با پردازنده 8 هسته‌ای و در کنار آن پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP8، مغز متفکر این گوشی را تشکیل می‌دهند. دوربین دوگانه متشکل از دو سنسور 20 و 12 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی این گوشی نقش بسته و این درحالیست که یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز برای عاشقان عکاسی سلفی در پنل جلویی به چشم می‌خورد. از دیگر مشخصات گوشی هواوی میت 9 (Huawei Mate 9)، باید به یک باتری با ظرفیت 4.000 میلی‌آمپر ساعت، سیستم عامل پیشفرض اندروید 7 نوقا و رابط کاربری EMUI 5.0 اشاره کرد.

این گوشی همچنین دارای ابعاد 152 در 75 در 7.5 میلی‌متر بوده که نسخه حاوی رم 4 گیگابایتی آن با قیمت 687 دلار و نسخه قدرتمندتر حاوی رم 6 گیگابایتی آن نیز با قیمت 775 دلار به فروش می‌رسد. البته هنوز مشخص نیست که این مدل هم همانند دو عضو دیگر این خانواده یعنی میت 9 و میت 9 پورش دیزاین، به سایر بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد و یا اینکه هواوی، محصول قدرتمند و خمیده جدیدش را انحصارا برای بازار چین تولید می‌شود.

جدول مشخصات سخت افزاری گوشی موبایل هواوی میت 9 پرو

گوشی موبایل هواوی میت 9 پرو - Huawei Mate 9 Pro
5.5 اینچ خمیده
2560×1440 پیکسل
گوشی موبایل هواوی میت 9 پرو - Huawei Mate 9 Pro
12+20 مگاپیکسل
8 مگاپیکسل (جلو)
گوشی موبایل هواوی میت 9 پرو - Huawei Mate 9 Pro
کایرین 950
هشت هسته‌ای
رم: 4/6 گیگابایتگوشی موبایل هواوی میت 9 پرو - Huawei Mate 9 Pro
باتری: 4000 میلی‌آمپر
حافظه: 64/128 گیگابایت
قابلیت‌هاصفحه نمایش خمیده، دو دوربین پشتی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. حالا که من میت 9 خریدم باید میت 9 پرو رونمایی میشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟????

  2. سلام لطفاراهنمایی فرمایید”‘برای من ازچین گوشی هوآوی میت9 آوردند متاسفانه زبان فارسی نداره وبرنامه های گوگل مانندگوگل پلی وکروم وغیره بررؤیش نصب نمیشه.به یکی از خدمات پس ازفروش هوآى درکرج نشان دادم ولى متاسفانه نتوانستن کارى انجام بدن.اگرکسی میتونه کمکم کنه دراین رابطه لطفاباشماره٠٩١٢٣٩٠١٢١۶تماس بگیرید.(ضمنا هرهزینا ای داشته باشه بااحترام متقبل میشم)باتشکرفراوان”کوروش کیوان”٠٩٣۶٨٨٨٩١۶١

  3. قیمت میانگین چقدر میتونه باشه؟

  4. صفحه خمیده دیگه داره عادیی میشه ،ینی برند ها استفاده میکنن،نمیشه گفت که کپی از سامسونگه،هیی میگید نوت دیگه ،شما طراحی بهتری میتونید بدید،چنتا مدل هستن که خمیده هستن همشون هم مثل همن،چون نمیشه جوره دیگه،یه مثال الکی:الجی اولین tvخمیدهoledرو داد،ینی هرکی oledداد کپی کرده

  5. سلام
    تولد یک نوت دیگه از کمپانی هوواوی , مثال هر گردی گردو نیسته سری نوت کجا این کجا !

    • با این حساب میشه گفت اسکنر عنبیه چشم رو سامسونگ از مایکروسافت و اسکنر اثر انگشت رو هم از آیفون کپی کرده.اینکه یکی اول از همه یچیزیو استفاده کرده بنظرم دلیل بر این نیست که دیگه خالق و صاحبش اونه و دیگران نمیتونن ازش استفاده کنن.

    • بله سر note 7 دیدیم خیلی نوت بهتره!
      شما رو یه برند خاص تعصب داری لطفا نظر نده

  6. درود…….این گوشی مطابق مدل پورش دیزاین از دو دوربین 20 – 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی، صفحه نمایش 5.5 اینچی خمیده QHD، رم 4/6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی و چیپست کایرین 950 بهره می‌برد.******یک چیپست 64 بیتی کایرین 960 همراه با پردازنده 8 هسته‌ای و در کنار آن پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP8، مغز متفکر این گوشی را تشکیل می‌دهند. ******بالاخره 950 یا 960؟

  7. خدا کنه رمش مثل صرفا بالا بردن مگاپیکسل دوربین نباشه.!

  8. بنظرم اگه همون شیش اینچی یا حداقل پنج وهشت اینچی ولی دوطرف خمیده(اج)بود خیلی بهتر بود..