شیائومی می نوت 2 صفحه تخت ؛ پرچمداری که همه می‌توانستند بخرند

رسما اعلام شد: خبری از شیائومی می نوت 2 صفحه تخت نیست

آخرین پرچمدار شرکت چینی شیائومی ، یعنی شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2)، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این گوشی هوشمند از مشخصات بالایی همچون پردازنده اسنپدراگون 821، رم 6 گیگابایتی، 128 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین 22 مگاپپیکسلی ساخت سونی برخوردار است. در کنار این سخت‌افزار قدرتمند، یک صفحه نمایش OLED با خمیدگی در دو لبه کناری به پرچمدار شیائومی جلوه زیبایی بخشیده است. اما اخیرا شایعاتی مبنی بر تولید شیائومی می نوت 2 صفحه تخت نیز به گوش می‌رسید. این شایعات، در واقع خبری خوب برای کاربران علاقه‌مند به این نوع صفحه نمایش به حساب می‌آمد.

آیا شیائومی می نوت 2 صفحه تخت تولید می‌شود؟

کاربران زیادی منتظر تولید و عرضه شیائومی می نوت 2 صفحه تخت هستند. دلیل این انتظار نیز این است که احتمالا شیائومی با تولید پرچمدار خود با صفحه نمایشی ساده‌تر، از قیمت آن نیز کم کند. چند وقت پیش تصویری از گوشی شیائومی می نوت 2 صفحه تخت در وب‌سایت TENAA (سازمان مقررات ارتباطات چین) ظاهر شد و کاربران را به تولید این مدل از پرچمدار شیائومی امیدوارتر کرد. در این وب‌سایت آمده بود گوشی شیائومی می نوت 2 با صفحه نمایش تخت ، همان مشخصات و امکانات مدل صفحه نمایش خمیده را داشت، با این تفاوت که قیمت آن کمتر از نسخه خمیده بود.

اما متاسفانه گویا شیائومی قصد تولید این مدل از پرچمدار خود را ندارد. اخیرا مدیر بازاریابی این کمپانی چینی در وبلاگ رسمی شیائومی اعلام کرد خبری از شیائومی می نوت 2 صفحه تخت نخواهد بود و بدین ترتیب، به شایعات در این خصوص پایان داد. پس با این حساب، به نظر نمی‌رسد شاهد مدلی مقرون به صرفه از پرچمدار کم‌حاشیه‌ی شیائومی باشیم. در هر صورت، شیائومی در سال بعد نیز در بازار تلفن همراه و دیگر محصولات تکنولوژیکی حضوری فعال خواهد داشت و احتمالا گوشی‌های هوشمند جالب‌تری از این کمپانی چینی پشت ویترین‌های فروشگاه‌ها قرار بگیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*