رویداد جادویی آنر

رویداد جادویی آنر 26 آذرماه برگزار می‌شود؛ گوشی بدون حاشیه هواوی در مسیر رونمایی

پس از آن که شرکت چینی شیائومی از تازه‌ترین دستاورد خود، گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس (Xiaomi MI Mix) رونمایی کرد، دیگر تولیدکننده چینی قدرتمند، شرکت هواوی نیز اعلام کرد که قصد دارد به زودی از موبایلی مشابهی با این محصول رونمایی کند. طی روزهای گذشته تصاویر، رندر سه بعدی و همچنین اطلاعات مختلفی از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است و حالا دعوت‌نامه رویداد جادویی آنر می‌تواند هیجان خاصی را بین طرفداران این غول تولیدکننده چینی به وجود آورد.

آنر، برند زیر مجموعه شرکت هواوی چند شب قبل یک تیزر تبلیغاتی در خصوص یک گوشی جادویی، رقیب قدرتمند شیائومی می میکس منتشر کرد. طی روزهای اخیر اطلاعات تازه‌ای در خصوص این گوشی موبایل چینی به بیرون درز پیدا کرده است و قطعا تا پیش از زمان رونمایی رسمی نیز می‌توانیم اطلاعات جدیدتری را کسب کنیم.

در رویداد جادویی آنر شاهد رونمایی از چه چیزی خواهیم بود؟

شب گذشته دعوت‌نامه‌ای در خصوص برگزاری رویداد جادویی آنر در تاریخ 16 دسامبر (26 آذرماه) از سوی این شرکت ارسال شده است. ستاره‌ی رویداد جادویی آنر ، یک گوشی هوشمند جادویی، یک اسمارت فون مفهومی برای نمایش آخرین نوآوری‌های این شرکت چینی خواهد بود.

متاسفانه در حال حاضر هیچ اسمی از این گوشی هوشمند اعلام نشده است، اگر چه بسیاری از شایعات نام مجیک (Magic) را برای انتخاب کرده‌اند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند باید به تکنولوژی شارژ سریع جدید شرکت آنر (شارژ 0 تا 50 درصد باتری در 5 دقیقه) و همچنین حاشیه‌های نمایشگر بسیار اندک مشابه شیائومی می میکس اشاره کرد.

از دیگر شایعاتی که در خصوص این گوشی شنیده می‌شود، می‌توان به عدم وجود اسپیکر و یا دوربین اشاره کرد؛ هرچند که شما می‌توانید ماژول‌های ذکر شده و ماژول‌های بیشتری از این دست را به صورت جداگانه به گوشی‌تان متصل کنید. در اینجا همچنین اشاره می‌شود که ما در این هندست می‌توانیم یک نمایشگر خمیده آمولد را ببینیم.

گفتنی‌ست که تا روز رویداد جادویی آنر بیشتر از یک هفته باقی مانده است. گجت نیوز آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به این مراسم را تحت پوشش خبری قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*