سامسونگ، تامین کننده انحصاری نمایشگر آمولد آیفون 8

سامسونگ، تامین کننده انحصاری نمایشگر آمولد آیفون 8

منابع معتمدی ادعا می‌کنند که بر خلاف اخبار تا به امروز شنیده شده، تنها سامسونگ تامین کننده انحصاری نمایشگر آمولد آیفون 8 (Apple iPhone 8) خواهد بود. این درحالیست که تا پیش از این گفته می‌شود ال جی نیز یکی دیگر از تامین کنندگان این قطعات خواهد بود.

معمولا اپل عادت دارد برای تامین قطعات گوشی های آیفون خود، هر سال با چند کمپانی متفاوت قراردادهایش را به ثبت برساند، اما به نظر می‌رسد با توجه به دهمین سالگرد عرضه آیفون اپل، سال 2017 یک استثنا خواهد بود. مدتیست که می‌شنویم اپل قصد دارد در بهار سال آینده سنت شکنی کند و از سه مدل گوشی هوشمند رونمایی کند؛ سه گوشی هوشمندی که بر اساس آخرین اخبار از اندازه‌های 4.7 اینچ، 5.5 اینچ و 5.8 اینچ برخوردار خواهند بود. اما با توجه به این که خود اپل، امکانات تولید صفحه نمایش گوشی هایش را ندارد، وظیفه تولید نمایشگر آیفون‌های بعدی با چه شرکتی است؟

سامسونگ دیسپلی (Samsung Display)، یکی از بزرگترین تامین کنندگان نمایشگرهای گوشی هوشمند حال حاضر بازار است که احتمالا اصلی‌ترین گزینه اپل برای تامین نمایشگرهای آیفون های سال آینده خواهد بود. در واقع منابعی از سوی تامین کنندگان مستقر در تایوان ادعا می‌کنند که سامسونگ دیسپلی تامین کننده انحصاری نمایشگر آمولد آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) است. گفته می‌شود به جهت عدم قدرت کافی برای تامین نمایشگر آمولد برای تمامی آیفون‌ها، این شرکت کوپرتینویی تنها نسخه 5.8 اینچی آیفون سال 2017 خود را به این پنل‌های جذاب مجهز خواهد کرد.

سامسونگ، تامین کننده انحصاری نمایشگر آمولد آیفون 8

آنطور که انتظار می‌رود، غول کره‌ای دنیای فناوری قادر به تولید ماهانه 20 میلیون پنل نمایشگر آمولد در هر ماه است. بنابراین دو مدل آیفون دیگر سال آینده همچنان از پنل های TFT-LCD که در حال حاضر نیز بر روی آیفون 7 استفاده می‌شود، میزبانی خواهند کرد؛ هرچند هر سه مدل آیفون 8 در نیمه دوم سال آینده میلادی روانه بازار می‌شوند.

تولید 70 میلیون نمایشگر آمولد آیفون 8 توسط سامسونگ در سال آینده

این منابع بر این باورند، با توجه به پیش‌بینی فروش 70 میلیونی آیفون 5.8 اینچی، سامسونگ نیز بر روی تولید همین میزان نمایشگر آمولد آیفون 8 حساب باز کرده است. گفتنیست که نخستین زمان ورود این گوشی‌ها به بازار، مارس 2017 است که به طور محدودی به فروش خواهند رسید. فاز دوم فروش محدود این گوشی ها نیز ماه مه یا ژوئن سال آینده آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*