کنفرانس خبری میزو

زمان کنفرانس خبری میزو در نمایشگاه MWC 2017 مشخص شد

با نزدیک شدن به زمان آغاز نمایشگاه MWC 2017، شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه رفته رفته خود را برای حضور آماده کرده و برنامه‌های خود در این رویداد را اعلام می‌کنند. اکنون نوبت به گوشی‌ساز محبوب چینی یعنی شرکت میزو (Meizu) رسیده تا دعوت‌نامه خود را برای اهل رسانه برای شرکت در کنفرانس خبریش ارسال کند. طبق این دعوت‌نامه‌ها مشخص شده کنفرانس خبری میزو در نمایشگاه MWC 2017 در روز بیست و هشتم فوریه (دهم اسفند ماه) خواهد بود.

کنفرانس خبری میزو یک روز بعد از آغاز نمایشگاه خواهد بود

با توجه به این تاریخ می‌توان دریافت که کنفرانس خبری میزو در نمایشگاه MWC 2017 درست یک روز بعد از آغاز رسمی نمایشگاه است. گفتنی است در دعوت‌نامه، هیچ چیز درباره اتفاقات درون کنفرانس خبری میزو در نمایشگاه MWC 2017 گفته نشده است و مشخص نیست که چه محصولاتی در آن رونمایی خواهند شد. تنها چیزی که میزو درباره کنفرانس خبری خود اعلام کرده، عبارت «سریع‌تر از همیشه» (Faster Than Ever) است.

کنفرانس خبری میزو در نمایشگاه MWC 2017گفتنی است این شرکت اخیرا گوشی ام 5 اس (M5s) را معرفی کرده است که به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی IPS با رزولوشن اچ‌دی مجهز شده و از یک چیپست مدیاتک MT6753، دارای هشت هسته Cortex-A53، قدرت می‌گیرد؛ قیمت این محصول 115 دلار تعیین شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*