مشخصات موتو زد 2 پلی در بنچمارک GFXBench ظاهر شد

مشخصات موتو زد 2 پلی در بنچمارک GFXBench ظاهر شد

در حالی مشخصات موتو زد 2 پلی (Moto Z2 Play)، گوشی بعدی سری زد موتو، در بنچمارک GFXBench قرار گرفته که شاهد کاهش حجم باتری این محصول نسبت به مدل قبل هستیم.

پس از اخذ گواهی TENAA و لو رفتن برخی مشخصات موتو زد 2 پلی در این وب‌سایت چینی، حال بنچمارک دیگری نیز این مشخصات را تایید می‌کند. البته ظرفیت باتری این گوشی در GFXBench مشخص نیست، اما همانطور که احتمالا می‌دانید، پیش از این لنوو به صورت رسمی خبر از کاهش ظرفیت باتری موتو Z2 Play به 3000 میلی‌آمپر ساعت داده بود. این در حالی‌ست که مدل قبل از آن، یعنی موتو زد پلی، به باتری 3510 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و از این نظر، رقیبی جدی برای محصولات میان‌رده سال 2016 به حساب می‌آمد. اما ظاهرا قرار نیست این اتفاق برای زد 2 پلی تکرار شود.

مشخصات موتو زد 2 پلی در بنچمارک GFXBench ظاهر شد

مشخصات موتو زد 2 پلی خبر از تغییراتی در دوربین آن می‌دهد

مدل بعدی Z Play قرار است همانند مدل سال 2016 این سری از محصولات لنوو به صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل مجهز شده و تغییراتی در بخش دوربین آن به وجود آید. علاوه بر حجم باتری، گویا مگاپیکسل دوربین موتو زد 2 پلی نیز با کاهش مواجه خواهد شد؛ لنوو تصمیم دارد به جای سنسور 16 مگاپیکسلی به‌کاررفته در موتو زد پلی، از سنسوری 12 مگاپیکسلی در دوربین زد 2 پلی استفاده کند. با این حال، تغییری در دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی آن داده نخواهد شد.

از دیگر تغییرات در مشخصات موتو زد 2 پلی نسبت به مدل پیش از آن، می‌توان به بهبود پردازنده و استفاده از چیپست اسنپدراگون 626 در گوشی جدید موتو اشاره کرد. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی -احتمالا- قابل گسترش، از دیگر مواردی‌ست که انتظار می‌رود شاهد آن باشیم. بنا به لیست GFXBench، سیستم عامل پیش‌فرض موتو زد 2 پلی نیز اندروید 7.1.1 نوقا خواهد بود.

ماه پیش، پوستری تبلیغاتی از موتو زد 2 پلی به بیرون درز کرد که خبر از اتفاقاتی در تاریخ 8 ژوئن (18 خرداد) می‌داد. بنابراین، احتمالا شاهد رونمایی از گوشی بعدی کمپانی چینی لنوو در تاریخ ذکر شده باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*