جدیدترین رندر گلکسی نوت 8

گالری تصاویر رندر گلکسی نوت 8 لو رفت؛ این شما این پرچم دار بلند قامت سامسونگ

گالری جدیدترین رندر گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) توسط کاربر توییتری محبوب با حساب کاربری OnLeaks منتشر شد. در ادامه تصاویر و ویدیوی رندر جدید گلکسی نوت 8 را مشاهده خواهید کرد.

برخی از مشخصات و فنی و همچنین رندرهای محصولات پیش رو وجود دارند که بیشتر کاربران آرزو می‌کنند هیچ‌گاه تبدیل به واقعیت نشوند. این بار شاهد یک رندر پرچمدار سری Note آتی سامسونگ هستیم که در حالت کلی جذابیت آن‌چنان زیادی ندارد، هر چند تقریبا شبیه به رندر سه بعدی پیشین این گوشی موبایل ایجاد شده است. از آنجایی نگرانی ما بیشتر می‌شود که افشاکننده توییتری محبوب اطلاعات مربوط به گوشی موبایل این رندر را منتشر کرده و ممکن است این دقیقا ظاهر نهایی پرچمدار آتی سامسونگ باشد.

جدیدترین رندر گلکسی نوت 8

ظاهر دستگاه در جدیدترین رندر گلکسی نوت 8 به هیچ عنوان جذاب نیست و از طرفی دیگر، برخلاف تمامی شایعاتی که تاکنون شنیده‌ایم، هیچ شباهتی با گلکسی اس 8 ندارد. در عوض با یک دستگاه کاملا مستطیلی شکل مواجه هستیم.

ظاهر متفاوت جدیدترین رندر گلکسی نوت 8

نکته‌ای که در پنل پشتی چشم‌نوازی می‌کند حسگر اثر انگشت گوشی موبایل است که در کنار فلاش LED دوربین دوگانه آن قرار گرفته دارد. یکی از مشکلات کاربران گلکسی اس 8 پلاس، رساندن انگشت سبابه خود به حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه است، چرا که این گوشی موبایل دراز و لاغر اندام طراحی شده است. با استفاده مجدد از این سبک طراحی، لمس حسگر اثر انگشت در پرچمدار جدید سری نوت که صفحه نمایش 6.3 آن از گلکسی اس 8 پلاس نیز بزرگتر است، باز هم سخت‌تر خواهد شد.

یکی دیگر از نکات منفی این رندر جدید، بر آمدگی بخش در بر دارنده دوربین و حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 8 است که زیبایی ظاهری را از بین می‌برد. از آنجایی که گفته می‌شود گلکسی Note 8 نسخه بزرگتر گلکسی اس 8 و حتی گلکسی اس 8 پلاس بوده و سامسونگ از همان طراحی منحنی نمایشگر در آن استفاده خواهد کرد، حدس ما این است که در جدیدترین رندر این گوشی موبایل با یکی دیگر از نمونه‌های اولیه آن رو به رو هستیم. سامسونگ همواره برای ساخت پرچمداران خود، چندین نمونه اولیه را آماده کرده و در نهایت یکی را برای توسعه بیشتر تا مراحل انتهایی، انتخاب می‌کند.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اینطوری باشه بهتره تا شکل اس ۸ مستطیل باشه خوشگلتره

  2. صد درصد فیک هستش

    • اینا همش چرته
      تا خود سامسونگ چیزی رو واقعی انتشار نده اینا جز یه عکس ساده هیچ مفهومی ندارن
      این قضیه برا همه گوشی هاست و فقط قصدشون تحریک موبایل بازهاست