مچ بند سامسونگ گیر فیت 2

احتمال رونمایی از مچ بند سامسونگ گیر فیت 2 پرو در کنار گلکسی نوت 8

ظاهرا سامسونگ قصد دارد مچ بند سامسونگ گیر فیت 2 پرو (Samsung Gear Fit 2 Pro)‌ را در شهریور ماه همراه با گوشی گلکسی نوت 8 معرفی کند.

سال گذشته سامسونگ از مچ بند هوشمند گیر فیت 2 خود رونمایی کرد و نسل جدید آن گیر فیت 2 پرو نام خواهد داشت. سامسونگ در حال حاضر نام این دیوایس پوشیدنی جدید را تایید کرده است و حالا به لطف وب‌سایت Venture Beat می‌توانیم تصاویری جدید و برخی از قابلیت‌های آن را مشاهده کنیم.

درست همانند نسل قبلی خود، سامسونگ گیر فیت 2 پرو به یک نمایشگر خمیده آمولد (با اندازه و وضوح نامشخص) مجهز شده است و مبتنی بر پلتفرم تایزن خواهد بود؛ اگر چه مشکلی برای اتصال آن به گوشی‌های هوشمند اندرویدی و آی او اسی نخواهید داشت. این مچ بند سلامت جدید از خاصیت ضد آب 5 ATM برخوردار خواهد بود که به معنای مقاومت در برابر آن تا عمق 50 متری است. این می‌تواند از مچ بند شما، گزینه‌ای ایده آل برای قواصی و شنا بسازد. این درحالیست که نسل پیشین، با وجود تاییدیه ضد آب IP68 مناسب غواصی نبود.

مچ بند سامسونگ گیر فیت 2 پرو

سامسونگ گیر فیت 2 پرو حاوی قابلیت پخش موسیقی است (که نمی‌توانستیم شاهد حضور آن در نسل پیشین باشیم) و از موسیقی‌های آفلاین اسپاتیفای نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، دیوایس مذکور از یک بند شبیه به ساعت بهبود یافته بهره می‌برد که می‌تواند به شما اطمینان بخشد در شرایط تمرینی شدید از مچ دست شما کنده نخواهد شد.

قیمت و زمان عرضه سامسونگ گیر فیت 2 پرو

گزارش می‌شود که سامسونگ قصد دارد از این مچ بند هوشمند خود در تاریخ 23 آگوست (یکم شهریور ماه)، همزمان با گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) و هدست جدید Gear VR پرده برداری کند. در حال حاضر هیچ خبری مربوط به زمان عرضه و یا قیمت سامسونگ گیر فیت 2 پرو وجود ندارد به هر حال نمی‌توانیم انتظار افزایش قیمت زیادی را از آن نسبت به نسل گذشته‌اش داشته باشیم که با حدود قیمت 180 دلار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*