فعال کردن سیم کارت ایرانسل

فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه

شما می‌توانید در عرض چند دقیقه فعال سازی سیم کارت ایرانسل را انجام بدهید. اولین تماس سیم کارت ایرانسل را فعال می‌کند. در صورت فعال نشدن، کد دستوری #۲*۱*۵۵۵* را وارد کنید. اگر مشکل شما حل نشد، با شماره ۷۰۰ تماس گرفته یا ادامه این مطلب را بخوانید.

تمام چیزهایی که باید در مورد فعال سازی سیم کارت ایرانسل بدانید:
  • کافی است برای اولین بار تماس بگیرید و کد #۲*۱*۵۵۵* را شماره‌گیری کنید
  • اگر به فکر فعال کردن سیم کارت ایرانسل غیرفعال شده هستید، باید با شماره ۷۰۰ از خطوط ایرانسلی و شماره 09377000000 از خطوط غیرایرانسلی تماس بگیرید
  • اگر همچنان فعال شدن سیم کارت ایرانسل شما با مشکل رو به رو بود، به یکی از دفاتر فروش ایرانسل مراجعه کنید

در ادامه، می‌توانید فلوچارت فعال کردن سیم کارت ایرانسل را مشاهده کنید؛ در صورتی که مشکل شما حل نشد، پیشنهاد ما این است که سراغ خواندن ادامه این مطلب بروید.

فلوچارت فعال کردن سیم کارت ایرانسل

با خرید سیم‌کارت جدید، اولین چیزی که ذهن خریدار را به خود مشغول می‌کند فعال کردن آن است. به واسطه فعال کردن سیم‌کارت امکان استفاده از سرویس‌های آن اپراتور فراهم می‌شود و در واقع در آن لحظه می‌توانیم بگوییم مشترک این اپراتور شده‌ایم. فعال کردن سیم کارت ایرانسل برای سیم‌کارت‌های جدید تنها چند دقیقه به درازا می‌انجامد اما در برخی شرایط، این امر می‌تواند تا 48 ساعت طول بکشد که در ادامه به تمامی آن‌ها خواهیم پرداخت. همچنین می‌توانید پس از فعال کردن سیم کارت، سراغ فعال کردن کد مکالمه رایگان ایرانسل ماهانه بروید.

در ادامه می‌خوانید:

کد فعال سازی سیم کارت ایرانسل

فعال کردن سیم کارت ایرانسل

پس از خرید سیم کارت ایرانسل، مهم‌ترین سوال اکثر کاربران این است که چگونه سیم کارت ایرانسل را فعال کنیم؟ به منظور فعال کردن سیم کارت اعتباری ایرانسل بایستی از آن خط تماس برقرار کرده یا کد #2*1*555* را شماره‌گیری کنید. بدین ترتیب در همان لحظه سیم‌کارت شما فعال می‌شود و نیازی به اقدامات اضافه نیست. در سیم‌کارت‌های دائمی کافی است یک تماس برقرار کنید تا فعالسازی انجام شود و کد خاصی برای این کار در نظر گرفته نشده است. به صورت کلی استفاده از کد فعال کردن سیم کارت ایرانسل می‌تواند ساده‌ترین روش برای استفاده از سیم‌کارت این اپراتور باشد.

اما اگر به تازگی سیم‌کارتتان را از 3G به 4G تبدیل کرده‌اید، بایستی از همان سیم‌کارت کد فعال سازی سیم کارت ایرانسل #34* را شماره‌گیری کنید تا راه اندازی سیم کارت ایرانسل انجام شود.

فعال کردن سیم‌کارت ایرانسل: شرایط خاص

همان‌طور که گفتیم در برخی شرایط امکان فعال کردن سیم کارت ایرانسل به صورت آنی وجود ندارد و بایستی مقدار بیشتری صبر پیشه کنید. در موارد زیر نیز فعال سازی سیم کارت ایرانسل ظرف ۴۸ ساعت پس از ارسال پستی مدارک مورد نیاز انجام خواهد شد و نحوه فعال سازی سیم کارت ایرانسل در این شرایط، متفاوت است و بهتر است با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید.

کد فعال کردن سیم کارت ایرانسل

• سیم‌کارت‌های رند ایرانسل

• سیم‌کارت‌های مختص مودم‌های اینترنت ثابت (TD-LTE)

• ترابرد شماره تلفن همراه از اپراتورهای دیگر به ایرانسل

چنانچه برای فعال‌سازی سیم‌کارت خود به کمک خاصی نیاز دارید یا به مشکلی برخورده‌اید، می‌توانید با شماره ۷۰۰ تماس بگیرید یا به صورت آنلاین از طریق وبسایت با کارشناسان ایرانسل ارتباط برقرار کنید. این روش فعال سازی سیم کارت ایرانسل برای تمام کاربران مناسب نیست اما اگر سیم کارت شما شرایط بالا را دارد، بهتر است از این روش بهره بگیرید. اگر برایتان این سوال به وجود آمده که چرا سیم کارت ایرانسل فعال نمیشود بهتر است به فکر راه حل‌های دیگری باشید.

کد فعال سازی سیم کارت رایگان ایرانسل

بسیاری از کاربران با استفاده از روش‌های مختلف، سیم کارت رایگان ایرانسل به دست می‌آورند. این سیم کارت ها می‌توانند به عنوان هدیه خرید یک سیم کارت به کاربران داده شوند و یا در جشنواره‌ها، به صورت رایگان به دست کاربر برسند.

به صورت کلی فعال‌سازی سیم کارت رایگان ایرانسل نیز مانند سیم‌کارت‌های معمولی و پولی است و باید با استفاده از کد فعالسازی #2*1*555* سیم کارت ایرانسل این کار را انجام دهید.


 ثبت سیم کارت ایرانسل

بهتر است به یاد داشته باشید که پس از خرید، ثبت سیم کارت ایرانسل به صورت خودکار توسط اپراتورهای فروش این شرکت انجام می‌شود و لازم نیست شما کاری را انجام دهید. با این حال در صورتی که سیم کارت ایرانسل شما ثبت نشد، بهتر است هر چه سریع‌تر به یکی از نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنید یا با پشتیبانی این اپراتور با شماره ۷۰۰ تماس حاصل فرمایید.

در کنار این مورد، در صورتی که می‌خواهید ثبت سیم کارت ایرانسل به نام فردی دیگر صورت بگیرد، می‌توانید با مراجعه به دفاتر رسمی ایرانسل و ارائه مدارک مورد نیاز، این کار را به سادگی انجام دهید.

فعال سازی سیم کارت ایرانسل غیر فعال شده

اگر سیم کارت ایرانسل شما به هر دلیلی غیرفعال شده و حالا به فکر فعال کردن آن هستید، بهتر است بدانید روش اصلی فعال سازی سیم کارت ایرانسل غیر فعال شده تماس با 700 از طریق خطوط ایرانسلی و 09377000000 با خطوط غیرایرانسلی است.

پیش از فعال کردن سیم کارت سوخته ایرانسل، باید دلیل غیرفعال شدن سیم کارت را بررسی کنید. ممکن است علت آن انقضای موجودی پیش پرداخت، آسیب دیدن یا سوختن سیم کارت یا سیاست‌های ارائه دهنده شبکه باشد. شما باید با مرکز پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را در مورد فعالسازی مجدد سیم کارت دریافت کنید.

فعال کردن سیم کارت غیر فعال شده ایرانسل

ایرانسل امکان استفاده از روش‌های آنلاین ایرانسل امکان فعالسازی آنلاین سیم کارت را نیز فراهم کرده است. شما می‌توانید از وبسایت رسمی ایرانسل یا اپلیکیشن آن برای فعالسازی سیم کارت خود استفاده کنید.

دلایل غیرفعال شدن سیم کارت ایرانسل

پس از فعال سازی سیم کارت ایرانسل غیر فعال شده بهتر است بدانید دلایل این اتفاق عبارتند از:

  • انقضای موجودی پیش پرداخت: موجودی پیش پرداخت سیم کارت ایرانسل ممکن است پس از مدتی منقضی شود، که باعث غیرفعال شدن سیم کارت می‌شود.
  • آسیب دیدن یا سوختن سیم کارت: آسیب دیدن یا سوختن سیم کارت نیز می‌تواند باعث غیرفعال شدن آن شود. در این صورت، لازم است سیم کارت را تعویض کنید.
  • سیاست‌های ارائه دهنده شبکه: بعضی اوقات، سیاست‌های ارائه دهنده شبکه می‌تواند باعث غیرفعال شدن سیم کارت شود. در این صورت، باید با مرکز پشتیبانی ارتباط برقرار کنید تا راهنمایی لازم را دریافت کنید.