نگاه نزدیک به تبلت هیبریدی ایسر سوییچ 7

نگاه نزدیک به تبلت هیبریدی ایسر سوییچ 7 ؛ یک جایگزین جذاب برای سرفیس

در این مقاله قصد داریم نگاه نزدیکی به تبلت هیبریدی ایسر سوییچ 7 (Acer Switch 7)‌ بی‌اندازیم که روز گذشته در خلال برگزاری نمایشگاه IFA 2017‌ معرفی شد. این تبلت، یک جایگزین جذاب و خوب برای سرفیس خواهد بود.

مدعیان زیادی برای تاج و تخت سرفیس مایکروسافت وجود دارد، اما آن‌ها اغلب با تراضی ارائه می‌شوند که شما را مجبور می‌کنند نسخه‌ی اصلی را انتخاب کنید. ایسر امیدوار است که این روند را با ایسر سوییچ 7 بلک ادیشن، یک تبلت لپ تاپ هیبریدی که می‌تواند موفق‌تر از بسیاری از موارد همچون تبلت سوییچ 5 شکست خورده باشد، تغییر دهد.

ایسر سوییچ 7 با یک نمایشگر 13.5 اینچی 2256×1504 پیکسلی همراه شده است که می‌تواند بسیار باکیفیت‌تر از آنچیزی باشد که شما فکر می‌کنید. این نمایشگر به قدر کافی بزرگ و شفاف به نظر می‌رسد تا آخرین لحظه در یک هواپیما یا یک قطار بتوانید یک سند را با آن نگاشته کنید. و اساسا، این وسیله مخصوص کسانی است که چه بیرون و چه داخل محیط کار خود باید وظایف خودشان را به اتمام برسانند.

نگاه نزدیک به تبلت هیبریدی ایسر سوییچ 7

کارت گرافیک اختصاصی برای اولین بار در یک تبلت هیبریدی

به منظور تمایز از دیگر دیوایس‌های 2 در یک بازار، ایسر سوییچ 7 همراه با یک کارت گرافیک اختصاصی انویدیا MX150 عرضه خواهد شد که هرچند از قدرت کافی برای اجرای بازی‌هایی باکیفیت بالا برخوردار نیست، اما می‌تواند به شما وعده دهد که کار با نرم افزار ورد، فتوشاپ و سایر برنامه‌های کاربردی بدون مشکل و عالی خواهد بود. البته استفاده از این کارت گرافیک همراه با پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل باعث تولید گرمای زیادی می‌شود که خود مشکل بزرگی برای یک تبلت کوچک است. ایسر به جای تعبیه یک فن، از یک حلقه مایع دوگانه همراه با لوله‌های حرارتی در اطراف شاسی اصلی استفاده کرده است که متعهد می‌شود هرگز گرمایی را احساس نکنید.

نگاه نزدیک به تبلت هیبریدی ایسر سوییچ 7

وقتی دستگاه را در دست بگیرید، احساس می‌کنید آن قوی‌تر از چیزیست که از دیوایسی با چنین اندازه‌ای انتظار داشتید، اما آن با وزن 1.13 کیلوگرم چندان هم سنگین به نظر نمی‌رسد. بدنه‌ی آلومینیومی ایسر سوییچ 7 نیز کاملا با کیفیت و بادوام است و بعید به نظر می‌رسد به همین راحتی‌ها صدمه ببیند. ما نمی‌توانیم ادعاهای زیادی را در مورد عملکرد ایسر سوییچ 7 داشته باشیم،‌ عمدتا به این دلیل است که ما هنگام کار با نمونه اولیه آن به چندین مشکل جزئی برخورد کردیم. با این حال طبق گزارش رسمی ایسر، پس از عرضه نسخه نهایی آن در ماه دسامبر به هیچ عنوان نباید کوچکترین خلالی در عمکرد آن شاهد بود.

نگاه نزدیک به تبلت هیبریدی ایسر سوییچ 7

کیبورد ایسر سوییچ 7 ، بهترین در بین هیبریدی‌ها

در مورد کیبورد باید بگوییم، کیبورد سوییچ 7 به لطف فضای کافی بین کلیدها و حرکت مناسب بین آن‌ها، یکی از زیبا‌ترین نسخه‌هایی است که ما در محصولی اینچنین مورد استفاده قرار داده‌ایم. در واقع ما توانستیم با نشستن و قراردادن دیوایس بر روی پایمان، دقیقه‌ای بین 40 الی 50 کلمه را بدون مشکل تایپ کنیم. یک پایه استند بازطراحی شده نیز در اینجا وجود دارد که فشار کافی را می‌تواند در هنگام قرار گرفتن در یک سطح متحمل شود.

نگاه نزدیک به تبلت هیبریدی ایسر سوییچ 7

توجه داشته باشید که شما در صورت نیاز می‌توانید از این تبلت برای انجام امور گرافیکی خود نیز استفاده کنید. صحبت از یک قلم هوشمند Wacom است که در قسمت سمت چپ قسمت بالایی نمایشگر جای گرته و می‌تواند 4096 سطح از فشار را بخواند. قطعا آن نمی‌تواند جایگزین سینتیک (Cintiq)‌ شما شود، اما می‌تواند کار کاربرانی که ساعت‌ها در “Windows Ink”‌ و “Illustrator”‌ مشغول هستند را راه بی‌اندازد.

نگاه نزدیک به تبلت هیبریدی ایسر سوییچ 7

در حال حاضر پتانسیل و وعده دو چیزی هستند که ما با آن‌ها سر و کار داریم و زمانی که با این دیوایس هیبریدی کار می‌کنیم به دنبالشان می‌گردیم. اگر علاقه‌مند به خرید ایسر سوییچ 7 هستید، لازم به ذکر است که از ماه دسامبر آن با قیمت 1699 دلار در آمریکا و 1999 یورو در قاره سبز به فروش می‌رسد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع هارد اکسترنال و همچنین هارد اکسترنال ترنسند و همچنین انواع کارت حافظه موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*