عکس های شیائومی ردمی نوت 5

عکس های شیائومی ردمی نوت 5 و مشخصات فنی آن لو رفت

مشخصات و عکس های شیائومی ردمی نوت 5 (Xiaomi Redmi Note 5) از طریق تنا لو رفت. رندرهای گوشی جدید شیائومی نیز کاربران را بیش از پیش با این دستگاه آشنا می‌کنند.

نزدیک به یک سال از زمان معرفی شیائومی ردمی نوت 4 می‌گذرد و در شرایطی که طرفداران در انتظار معرفی نسل جدید آن هستند، سازندگان بیش از هر زمان دیگری سکوت کرده‌اند.

اما روز گذشته، TENAA با انتشار تصاویر و مشخصات فنی این تلفن هوشمند، توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کرد.

عکس های شیائومی ردمی نوت 5

اگرچه ردمی نوت 5 پایین‌تر از انتظار طرفداران ظاهر شده و ما با یک گوشی کم‌حاشیه با دوربین دوگانه پشتی روبه‌رو نیستیم، اما موبایل جدید شیائومی ویژگی‌های بسیار خوبی دارد که می‌توان آن را یک قدم رو به جلو در نظر گرفت. بر این اساس، شیائومی ردمی نوت 5 به صفحه نمایشی 5.99 اینچی با وضوح 1440×2160 و نسبت 18:9 تجهیز شده و تراشه اسنپدراگون 630 به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. به علاوه، این دو گوشی در دو نسخه با 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید. از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید چینی‌ها هم می‌توان به باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی و اندروید 7.1 نوقا اشاره کرد.

هم‌زمان با انتشار این اطلاعات، عکس های شیائومی ردمی نوت 5 نیز از طریق منابع مختلف در فضای مجازی منتشر شد که اگر واقعی باشند، احتمالا ردمی نوت 5 زیباتر از محصولات قبلی این سری خواهد بود.

بنا بر اطلاعات موجود، نسخه پایه دستگاه پیش رو، اوایل نوامبر با قیمت 150 دلار و نسخه 64 گیگابایتی آن با قیمت 190 دلار روانه بازار می‌شود.

عکس های شیائومی ردمی نوت 5