تلویزیون The Wall سامسونگ

تلویزیون The Wall سامسونگ ؛ نخستین تلویزیون 146 اینچی ماژولار MicroLED جهان

تلویزیون The Wall سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. The Wall نخستین تلویزیون 146 اینچی ماژولار MicroLED در جهان است که می‌توان آن را به ابعاد و اندازه‌های مختلفی درآورد.

ما چند مدت پیش گزارش دادیم که سامسونگ در حال کار بر روی توسعه یک تکنولوژی جایگزین جهت استفاده در نسل بعدی تلویزیون های رده بالای خود است. این کمپانی بر روی تکنولوژی MicroLED تمرکز کرده است و امروز جدیدترین دستاورد خود مبتنی بر آن را در نمایشگاه CES 2018 معرفی کرد.

تلویزیون The Wall سامسونگ

تلویزیون The Wall سامسونگ آغاز یک تحولی تازه در صنعت تلویزیون

تلویزیون غول پیکر این کمپانی که امروز معرفی شد “The Wall” نام دارد. این کمپانی توضیح می‌دهد که تلویزیون The Wall‌سامسونگ در واقع نخستین تلویزیون مازولار MicroLED جهان است که 146 اینچ اندازه دارد. این تلویزیون که از تکنولوژی MicroLED برخوردار است، از میکرومترهایی به مراتب کوچک‌تر از LED برخوردار است. سامسونگ سرمایه گذاری گسترده‌ای را بر روی این تکنولوژی انجام داده تا تجارت تلویزیون های بالارده خود را بهبود ببخشد. در حالی که آن‌ها همین اواخر به تولید تلویزیون های OLED خود می‌پرداختند، میکرو ال ای دی دارای خاصیت‌های مشابهی با ان‌ها است. هر دو از دیودهای منتشر کننده نور برخوردارند و خود اقدام به انتشار نورها می‌کنند. این بدان معناست که هر ساب پیکسل به خودی خود می‌تواند نور را تولید کرده و هیچ نیازی به نور پس زمینه اختصاصی نخواهد بود.

پنل های میکرو ال ای دی درست همانند  پنل های OLED ارائه کننده تیرگی عمیق و نسبت کنتراست بالا هستند، با این تفاوت که ساخت آن‌ها به مراتب آسان‌تر از اولدها است. این پنل ها همچنین باریک‌تر از همتای اولد خود هستند. تلویزیون The Wall سامسونگ را باید نخستین تلویزیون تجاری ماژولار میکرو ال ای دی جهان نامید. آن می‌تواند به هر سایزی درامده و محدوده رنگ باورنکردنی، حجم رنگ و سطوح سیاه مختلفی را ارائه کند.

تلویزیون The Wall سامسونگ

این تلویزیون به خودی خود از پایه ماژولار بوده و دارای طراحی کم حاشیه است که به مشتریان اجازه می‌دهد تا اندازه و شکل تلویزیون خود را نسبت به اتاق نشینمی که در آن استفاده می‌کنند، تغییر دهند. این می‌تواند برای خدمت رسانی به اهداف مختلفی نظیر ایجاد یک نمایشگر دیواری برای فضاهای چندگانه ایده آل باشد. این شرکت مشخص نکرده است که چگونه ماژول‌های متعدد را همراه با تلویزیون جدید خود ارائه خواهد کرد. حتی امروز در CES 2018 سامسونگ از هیچ ماژول مفهومی نیز پرده برداری نکرد. گفته می‌شود فروش تلویزیون The Wall سامسونگ از اوایل بهار آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. من حدود ۴ سال پیش یه تلویزیون اندرویدی ایکس ویژن خریدم چون قرار بود بعد از ازدواج نصب کنم و تا چند ماه اول بازش نکرده بودم اول فکر میکردم یکی از بهترین های بازار هست ولی چقدر خوش باور بودم.بله روی کاغذ مشخصات خوب بود ولی در عمل افتضاح.تا این که امسال برای اتاق خواب یه الجی از این رسیور دارها خریدم جددن تفاوت از زمین تا اسمان هست خلاصه دوستان هرچی که میخواید بخرید ولی ایرانی نگیرید چون حداقل دلتون نمیسوزه وقتی جواب گوی مشکلات نیستش شرکت سازنده

  2. جدا از فناوری قدیمی سری کیو ال ای دی در مقابل , میکرو ال ای دی امیدهایی هست

  3. چه حالی میده یه اتاق خواب هوشمند، با یه تلویزیون هوشمن 40-50 اینچ متصل به دیوار….

  4. ترکوووندن امسال با تلویزیون و مانیتورها!

    علی رغم اینکه پول خریدشون ندارم!!! .لی از دیدنشون لذت بردم

    ممنون گجت نیوز بابت پوشش اخبار