فنجان ماژولار Cauldryn

با فنجان ماژولار Cauldryn یک قهوه‌ساز همه کاره در اختیار داشته باشید

با فنجان ماژولار Cauldryn علاوه بر نوشیدن قهوه گرم در هر مکانی، گوشی خود را به راحتی شارژ کنید و یا دیگر نیازهای خود را به واسطه اتصال ماژول‌های مختلف برطرف کنید. فنجان قهوه ماژولار Cauldryn Coffee که در نمایشگاه CES 2018 معرفی شده قابلیت‌های دیگری نیز دارد.

ابزارهای تکنولوژیک مختلفی طی سال‌های اخیر برای کمک به افراد به منظور تسهیل در جابه‌جایی نوشیدنی‌های مورد علاقه‌شان ساخته شده است، اما همه آن‌ها به یک اندازه کاربردی نیستند. یکی از گجت‌های جالبی که در نمایشگاه CES 2018 شاهد رونمایی آن بودیم، دقیقا برای برطرف کردن همین نیاز ساخته شده است.

فنجان قهوه ماژولار Cauldryn به افرادی که به قهوه اعتیاد داشته و یا از نوشیدن روزانه آن انرژی فراوانی می‌گیرند کمک می‌کند همیشه و همه جا این نوشیدنی را در اختیار داشته باشند. این ماگ قهوه قادر به گرم کردن نوشیدنی بوده و به یک باتری اضافی نیز مجهز شده است که انرژی کافی برای نیرو دادن به خود ماگ و یا دیگر ماژول‌های متصل‌شونده به آن را داراست.

فنجان ماژولار Cauldryn

به فنجان ماژولار Cauldryn می‌توان ابزارهایی کاربردی متصل کرد

باتری قدرتمند فنجان ماژولار Cauldryn Coffee می‌تواند نوشیدنی شما را برای حدود ده ساعت کاملا گرم نگه دارد. همچنین می‌توان از باتری درون آن به منظور شارژ کردن وسایل موبایل خود اعم از گوشی هوشمند و یا تبلت برای چندین مرتبه استفاده کرد. استفاده از یک باتری بزرگ با وجود افزایش وزن گجت، مزایای زیادی به همراه دارد. به عنوان نمونه نیروی کافی برای اتصال وسایل اضافی به آن همچون یک مخلوط کن برای خرد کردن دانه‌های قهوه وجود دارد. می‌توان از این وسیله به نحو دیگری نیز استفاده کرد. به عنوان نمونه حین رفتن به کوه، درون آن آب ریخت تا حین ماجراجویی همیشه آب گرم برای درست کردن نوشیدنی‌های گرم در اختیار داشته باشید.

می‌توان ابزارهایی حتی غیر مرتبط با دنیای نوشیدنی‌ها همچون چراغ خواب و یا از بین برنده حشرات مزاحم را به این گجت متصل کرد. شرکت Cauldryn در حال توسعه عنصر گرم‌کننده جدیدی است که از دستیار مجازی گوگل اسیستنت قدرت می‌گیرد. به این ترتیب خواهید توانست تنها با صدور فرمان‌های صوتی و بدون نیاز به لمس دستگاه اعمال مورد نظر را انجام بدهید.

فنجان قهوه ماژولار Cauldryn Coffee دارای قیمت 129.99 دلار بوده و به زودی مجموعه‌ای گسترده از انواع لوازم جانبی برای آن تولید خواهد شد. این وسایل متصل‌شدنی به بدنه ماگ قهوه جدید، تا انتهای سال جاری به بازار عرضه می‌شوند.