شکایت هواوی از سامسونگ

شکایت هواوی از سامسونگ سرانجام نتیجه داد؛ تخلف سامسونگ محرز شد

نتیجه شکایت هواوی از سامسونگ پیروزی شرکت چینی بوده است. به این ترتیب سامسونگ باید سو استفاده از پتنت‌ها و حق اخترا‌ع‌ هواوی در زمینه تکنولوژی 4G را متوقف کرده و از راه‌های قانونی برای دریافت حق استفاده از آن‌ها استفاده کند.

در نیمه‌های سال 2016، شرکت هواوی در کشور خود شکایتی علیه سامسونگ تنظیم و ادعا کرد شرکت سامسونگ از تعدادی از حق اختراع‌ آن سو استفاده کرده است. بعد از هشت ماه، دادگاه چین نتیجه را اعلام کرد، نتیجه‌ای که به هیچ عنوان برای غول کره‌ای رضایت‌بخش نیست.

بر اساس شکایت هواوی از سامسونگ ، این شرکت از دو پتنت مربوط به استاندارد 4G که به فناوری و تجهیزات مخابراتی مرتبط هستند تخطی کرده است. تخلف سامسونگ از طرفی دیگر، تاخیر انداختن در روال مذاکره با هواوی بوده است، چرا که به تخلف پیشین خود در سو استفاده از پتنت‌های این شرکت چینی آگاه بوده است.

شکایت هواوی از سامسونگ به نفع شرکت چینی تمام شد

به نظر مشکل قانونی سامسونگ و هواوی بسیار پیچیده است، چرا که بررسی و اعلام نتیجه آن زمان زیادی برده است. هنوز مشخص نیست هواوی با پیروزی در این دعوای حقوقی چه مبلغی را از سامسونگ دریافت خواهد کرد. این دادگاه بعد از اعلام نتیجه شکایت هواوی از سامسونگ از شرکت کره‌ای خواست کرد سو استفاده از حق اخترا‌ع‌های شرکت برنده در این دعوای حقوقی را هر چه سریعتر متوقف کند. سامسونگ اگر واقعا به استفاده از این فناوری‌ها نیازمند است، باید هر چه زودتر از راه‌های قانونی اقدام کرده و هواوی را برای دریافت اجازه استفاده از آن‌ها راضی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. چقدر گیرش اومد حالا این چینی

  2. هو اوی نامرد حیا کن
    سامسونگ ما روو رها کن

  3. از این چیزا همواره بین شرکت های مختلف پیش میاد و حل میشه ولی کار زشتیه و رسما دزدیه

  4. چقدر رسوایی قدر دیگه حیا کن سامسونگ

  5. شرگنت های هواوی و اپل هم اینقدر ها خراب کاری کردن شمو همون گوشی هواوی و اپل رو بگیر که گل بی عیب هستن و مشکلی ندارن ولی حق توهین به برند دیگها ی رو نداری

  6. ببین اصلا هم اپل هم سامسونگ دزدن دزد پول پرست

  7. سام‌هنگ عوضی!!! کجااان اون طرفدارای پر ادعای سامسونگ؟

    فقط هوآوی ❤️????