شیائومی می میکس 2 اس

شیائومی می میکس 2 اس احتمالا اولین گوشی با پردازنده اسنپدراگون 845 خواهد بود

شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2S) به احتمال قوی اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 خواهد بود. این گوشی چینی، نسل جدید از گوشی های پرچمدار شیائومی خواهد بود.

تنها چند ماه بیشتر از عرضه گوشی هوشمند شیائومی می میکس 2 نمی‌گذرد، اما شیائومی تصمیم گرفته که نسل بعدی پرچم‌دار خود را به بازار عرضه کند. گوشی جدید این شرکت، شیائومی می میکس 2 اس نام دارد. به نظر می‌رسد دلیل اصلی این که این محصول می میکس 3 نام نگرفت، عدم تفاوت زیاد آن با می میکس 2 است.

مهم‌ترین مشخصه‌ای که شیائومی می میکس 2 اس با خود به همراه دارد، احتمالاً وجود پردازنده اسنپدراگون 845 در گوشی خواهد بود. پردازنده‌ای که انتظار می‌رود اکثر گوشی‌های بالارده سال 2018 به آن مجهز شوند. طبق شایعات، شیائومی قصد دارد تا می میکس 2 اس را تا قبل از نمایشگاه MWC 2018 رونمایی کند.

اگر این اتفاق روی دهد، می میکس 2 اس اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز می‌شود. سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در نمایشگاه MWC به نمایش خواهند درآمد و به احتمال قوی این دو گوشی نیز دارای پردازنده اسنپدراگون 845 خواهند بود، بنابراین برای این که شیائومی بتواند اولین گوشی با پردازنده اسنپدراگون 845 را به نام خود ثبت کند، باید می میکس 2 اس را زودتر به معرفی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. شیائومی بهترین شرکته، بهترین گوشی ها با مناسب ترین قیمت