مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9

پخش زنده و آنلاین مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

پخش زنده و آنلاین مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) روز یکشنبه ششم اسفند ماه به وقوع خواهد پیوست. در این مطلب نحوه مشاهده مراسم معرفی سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس را اعلام می‌کنیم.


اگز جزو کاربرانی هستید که یک سال تمام منتظر سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نشسته‌اید، دیگر نیازی نیست به شایعات گوش فرا داده و به دنبال مشخصات احتمالی این دو گوشی باشید، چرا که فردا یکشنبه ششم اسفند ماه، مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 برگزار می‌شود.

تاکنون 8 نسل از گوشی های سری S سامسونگ معرفی شده است و اکنون منتظر رونمایی نهمین نسل آن‌ها هستیم! گلکسی اس 9 و برادر بزرگتر آن جزو مورد انتظارترین پرچمداران سال 2018 بوده و قرار است تبدیل به رقیبی جدی برای آیفون 10 اپل شوند.

اگرچه تاکنون بسیاری از مشخصات فنی این دو گوشی فاش شده و درباره خاص بودن دوربین آن‌ها، عدم تغییر کلی طراحی، استفاده مجدد از نمایشگر Infinity Display و قدرت گرفتن از تراشه‌های اسنپدراگون 845 (نسخه آمریکا و چین) و اگزینوس 9810 (نسخه جهانی) مطمئن هستیم، اما بخش مهمی از مشخصات و ویژگی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. خوشبختانه کمتر از یک روز دیگر از آن‌ها اطلاع پیدا می‌کنیم.

مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9

مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در روز یکشنبه بیست و ششم فوریه در سال 6 بعد از ظهر به وقت محلی بارسلون برگزار خواهد شد. حدود دو ساعت و نیم بین زمان محلی کشور ما و اسپانیا اختلاف وجود دارد. پس باید حوالی ساعت هشت و نیم شب منتظر آغاز مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس باشیم.

مشاهده مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9

خوشبختانه نیازی نیست برای دیدن مراسم به شهر بارسلون سفر کنید، چرا که پخش زنده و آنلاین مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس امکان‌پذیر شده است. نخستین راه، مراجعه به کانال رسمی سامسونگ در وب سایت Youtube است. اگر جزو کاربرانی هستید که بیشتر در Facebook و یا Twitter وقت گذرانی می‌کنید، می‌توانید مراسم را در همین شبکه‌های اجتماعی مشاهده کنید. وب سایت Samsung.com گزینه‌ای دیگر است.

اما اگر جزو کاربرانی هستید که بیشتر وقت خود را به جای کامپیوتر و یا لپ تاپ، پای گوشی هوشمندتان می‌گذرانید، بهترین راه برای تماشای زنده مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس استفاده از اپلیکیشن اختصاصی Unpacked 2018 است که عرضه آن به چند هفته قبل برمی‌گردد. این نرم افزار را می‌توان از  Google Play Store برای اندروید و از App Store برای آی او اس دریافت کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. میخواستم بدونم شما به طور زنده رونمایی رو در سایت قرار میدید؟

  2. فقط میخام ببینم چطور جرات کرده سامسونگ هم قیمت ایفون بشه

  3. ممنون از راهنمایی تون

  4. مراسم کی شروع میشه دقیقا؟

  5. خسته نباشید میگم به تیم خبری گجت نیوز
    گر چه خودم علاقه ای به گلکسی اس 9 و کلا موبایلای سامسونگ ندارم اما کنجکاوم ببینم چیه