امکانات و طراحی اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت از زبان سونی (ویدیو)

امکانات و طراحی اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت از زبان سونی (ویدیو)

علاوه بر ارتقای مشخصات و امکانات، طراحی اکسپریا ایکس زد 2 (Xperia XZ2) را می‌توان بزرگترین تغییر در گوشی های جدید سونی دانست. در ادامه، ویدیوهایی رسمی را از کمپانی سازنده تماشا می‌کنید که به توضیح هرچه بیشتر این تغییر بزرگ در گوشی های جدید اکسپریا می‌پردازند.

سونی با رونمایی از گوشی های اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت در کنگره جهانی موبایل سال 2018، در واقع از زبان طراحی جدید خود نیز پرده برداشت. اگرچه ما در مطلبی تحت عنوان نگاهی نزدیک به گوشی های جدید سونی، اطلاعات کاملی از این محضولات ژاپنی به شما ارایه دادیم، اما نظر شما را به دیدن اولین ویدیوهای رسمی سونی از امکانات و طراحی اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت جلب می‌کنیم؛ ویدیوهایی که در حدود 1 دقیقه، همه زیر و بم پرچمداران جدید سونی را به نمایش می‌گذارند.

زبان جدید در طراحی اکسپریا ایکس زد 2

اولین ویدیو، زیان طراحی گوشی اکسپریا ایکس زد 2 را توضیح می‌دهد و در ویدیوی دوم نیز تنها گوشی جمع و جور مجهز به اسنپدراگون 845 جهان، یعنی اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت را از نگاهی نزدیک مشاهده خواهید کرد. ویدیوی سوم به امکانات صوتی تصویری پرداخته است. سری اکسپریا XZ2 سونی نخستین گوشی های هوشمند جهان با امکان ضبط ویدیوهای HDR با وضوح 4K هستند.

پس از دیدن همه ویدیوهای بالا، در ادامه، کلیپ طولانی‌تری از امکانات و طراحی اکسپریا ایکس زد 2 و برادر جمع و جورش را مشاهده خواهید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کل برند سونی نو کیا دیگه قدیمی شده

  2. دوربین تک دیگه قدیمی شده