گوشی انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو

نگاه نزدیک به گوشی انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو با باتری 16 هزار میلی‌آمپری

انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو (Energizer POWER MAX P16K Pro) محصولی استثنایی است، چرا که به یک باتری 16 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. در این مطلب نگاه نزدیکی به گوشی انرجایزر پاور مکس P16K Pro می‌اندازیم. این گوشی دارای باتری بزرگ طراحی قابل قبولی دارد.

انرجایزر محصولی خارق‌العاده در نمایشگاه MWC 2018 معرفی کرد. همانطور که انتظار دارید، محصول نام برده ارتباط خاصی با باتری دارد، چرا که کاربران این برند را به پاور بانک‌های معروف آن می‌شناسند. محصول جدید، گوشی انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو است که کلیدی‌ترین ویژگی آن مجهز شدن به یک باتری عظیم 16 هزار میلی‌آمپر ساعتی محسوب می‌شود.

گوشی انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو

با استفاده از تکنولوژی‌های کنونی، امکان ساخت یک گوشی نازک و سبک که به باتری غول پیکری با ظرفیت 16 هزار میلی‌آمپر ساعت مجهز شده وجود ندارد، به همین دلیل گوشی انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو همانند دیگر محصولات استثنایی دارای باتری‌های با ظرفیت بیش از 5 هزار میلی‌آمپر ساعت، وزن بالایی داشته و کمی ضخیم است. با این حال، به نسبت باتری بسیار غول پیکر به کار رفته در دستگاه، گوشی طراحی کاملا قابل قبولی دارد.

به لطف استفاده از شیشه در بدنه گوشی، حین در دست گرفتن آن حس نگه داشتن یک گوشی رده بالا به کاربر منتقل می‌شود. ابعاد 5.99 اینچی نمایشگر، گوشی انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو را تبدیل به انتخابی ایده‌آل برای طرفداران فبلت‌‌ها می‌کنند. همانند بسیاری از پرچمداران و بهترین میان‌رده‌های کنونی، نسبت ابعاد تصویر نمایشگر دارای رزولوشن فول اچ‌دی (پلاس) دستگاه برابر 18:9 است.

ویژگی‌های گوشی انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو

ویژگی دیگری که گوشی انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو را تبدیل به محصولی شگفت‌انگیز می‌کند، استفاده از چهار دوربین در آن است، به این معنی که دوربین اصلی و سلفی هر دو دوگانه در نظر گرفته شده است. رزولوشن دو سنسور دوربین اصلی 16 مگاپیکسل و 13 مگاپیکسل و وضوح تصویر سنسورهای دوربین سلفی 13 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل است. همانطور که می‌بینید، گوشی انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو علاوه بر مجهز شدن به یک باتری خارق‌العاده، ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز دارد.

گوشی انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو

گوشی انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو در بخش مشخصات سخت افزاری نیز گل کاشته است. قدرت گرفتن از تراشه دارای مصرف بهینه مدیاتک هلیو پی 23 سبب می‌شود میزان مصرف انرژی از باتری 16 هزار میلی‌آمپر ساعتی دستگاه به میزان زیادی کاهش پیدا کند. اگرچه در حال حاضر حتی بیشتر پرچمداران مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شوند، اما میزان حافظه اصلی گوشی انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو برابر 6 گیگابایت است. ظرفیت داخلی 128 گیگابایت بوده و فضای ذخیره‌سازی را می‌توان با استفاده از کارت حافظه جانبی (تا سقف 256 گیگابایت) افزایش داد.

به عنوان دیگر ویژگی‌های این گوشی انرجایزر باید به پشتیبانی از شارژ سریع 12 ولتی، پشتیبانی از امکان برقراری تماس بر بستر نسل چهارم شبکه موبایل (4G VoLTE)، پشتیبانی از دو سیم کارت و وجود اندروید 8 اوریو به صورت پیش‌فرض اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. گوشی باب میل منه

  2. این گوشی های بینامو نشون هم مفتی کیلو.یی بدن بهم نمیگیرم چین اینا
    معلوم نیست شاید مثل هواوی جاسوسی باشن

  3. بعد از ماشین ساز ها ، باتری ساز ها هم گوشی ساز میشوند فردا پس فردا قالپاق ساز ها گوشی ساز نشوند صلوات? ولی خداییش ظاهر پشت گوشی فوق العادست و این باتریم ماندگاریش تا 5 روزه فک کنم در کل باتری قوی خوبه به شرطی که اهر گوشی رو خراب نکنه الان این ضخامت زیاد گوشی واسه همون باتریه و البته جدیدا هرکی از راه میرسه برند خودشو میزنه یعنی مثلا توی چین به تعداد کلمات چینی برند گوشی سازی پیدا میشه