هواوی میت 10 پورشه دیزاین

احتمال معرفی گوشی هواوی پی 20 پورشه دیزاین در فروردین ماه

ظاهرا خانواده پی 20 هواوی صاحب یک مدل دیگر به نام هواوی پی 20 پورشه دیزاین (Huawei P20 Porsche Design) نیز خواهد بود. در ادامه بیشتر با این گوشی گران قیمت هواوی که احتمالا فروردین ماه معرفی می‌شود آشنا شوید.

همانطور که احتمالا مستحضر هستید کمپانی هواوی 7 فروردین ماه 97 میزبان یک رویداد جدید در پاریس،‌ پایتخت مد و پوشاک است تا از جدیدترین گوشی های پرچمدار خود پرده برداری کند. ما پیش‌تر در مورد سه مدل گوشی خانواده هواوی پی 20 شامل نسخه اصلی آن، مدل پی 20 پرو و پی 20 لایت صحبت کرده‌ایم. حال یک گزارش جدید از سوی چین خبر از احتمال وجود یک نسخه چهارم به نام هواوی پی 20 پورشه دیزاین می‌دهد.

کمپانی پورشه دیزاین معمولا نسخه‌ی ویژه‌ای از گوشی های سری میت هواوی را با ظاهری تغییر پیدا کرده و سخت افزاری قدرتمندتر روانه بازار می‌کند که از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. گرچه هنوز اطلاعات زیادی از نسخه پورشه دیزاین هواوی پی 20 موجود نیست، اما این گزارش عنوان می‌کند که انتظار دارد قیمت این محصول برابر با 6000 ین چین (حدود 950 دلار آمریکا) باشد.

از مهم‌ترین قابلیت‌های این گوشی بالارده و گران قیمت می‌توان به بهره‌گیری از هوش مصنوعی آن اشاره کرد. کمپانی هواوی تمرکز ویژه‌ی خود را بر روی استفاده از هوش مصنوعی در عکاسی گذاشته است تا بتواند قدرت عکاسی به مراتب بالاتری از گوشی های سری گلکسی اس 9 سامسونگ را ارائه کند. هواوی پی 20 پرو مدل بالارده این خانواده است که به دوربین سه گانه پشتی مجهز بوده و فلاش LED دوگانه نیز آن‌ها را همراهی می‌کنند. علاوه بر ظاهر شبیه به آیفون ایکس آن، گوشی های سری P20 هواوی از قابلیت تشخیص چهره سه بعدی نیز بهره می‌برند.

رندرهای هواوی پی 20

رندر هواوی پی 20 و پی 20 پرو

جزئیات هواوی پی 20 پورشه دیزاین در دست نیست

پیشتر شایعاتی در مورد مدل پی 20 پرو منتشر شده بود که ادعا می‌کرد پیکربندی دوربین سه گانه پشتی این گوشی را سه لنز 12 مگاپیکسلی رنگی + 16 مگاپیکسلی سیاه و سفید و 16 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/1.8 و سیستم OIS تشکیل می‌دهند. بر روی قاب جلویی آن نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 نقش خواهد بست. مدل پرو در دو نسخه مجهز به رم 6 گیگابایتی + حافظه 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی + حافظه 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد که هر دو از اسلات کارت‌های میکرو اس دی با قابلیت افزایش حافظه 256 گیگابایتی بهره‌مند هستند. ظرفیت باتری در مدل پی 20 حدود 3320 میلی‌آمپر و در مدل پی 20 پرو نیز 4000 میلی‌آمپر است. در این گزارش هیچ صحبتی در مورد ظرفیت باتری گوشی احتمالی هواوی پی 20 پورشه دیزاین نشده است، اما اشاره شده که تمامی محصولات این خانواده به رابط کاربری EMUI 8.1 مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو مجهز خواهند شد.

انتظار می‌رود گوشی های خانواده هواوی پی 20 از جدیدترین تراشه این شرکت، کایرین 970 قدرت بگیرند که به واحد پردازش عصبی مجهز است. به نقل از این شرکت، تراشه کایرین 970 می‌تواند از نظر عملکردی، 25 برابر بهتر از تراشه نسل پیش خود باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر باید طی روزها و هفته‌های آینده منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. پس نزدیکه مشتاقانه منتظر معرفیش هستم

  2. تو خواب رقیب اس 9 باشه

  3. چطور از سامسونگ به مراتب بالاتره توی دوربین
    اس9 میخورش