هواوی نوا 2 لایت

هواوی نوا 2 لایت با پردازنده هشت هسته‌ای معرفی شد

هواوی نوا 2 لایت (Huawei Nova 2 Lite) به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه، امکانات، مشخصات قنی و قیمت هواوی نوا 2 لایت را بررسی خواهیم کرد.

ظاهر گوشی جدید هواوی شباهت زیادی به محصولات قبلی این شرکت داشته و به نظر می‌رسد طراحی آن از آنر 9 لایت الهام گرفته شده است.

هواوی نوا 2 لایت به صفحه نمایشی 5.99 اینچی و IPS با وضوح 720×1440 و نسبت 18:9 تجهیز شده و تراشه اسنپداگون 430 با پردازنده هشت هسته‌ای به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. خریداران موبایل جدید هواوی از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهند شد و در صورت تمایل، به واسطه کارت حافظه میکرو اس دی با پشتیبانی از حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت می‌توان فضای ذخیره‌سازی داخلی را افزایش داد.

هواوی نوا 2 لایت از اندروید اوریو بهره می‌برد

برای ثبت تصاویر، دوربینی دوگانه متشکل از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی در کنار فلاش LED در خدمت کاربران خواهد بود و علاقه‌مندان به تصاویر سلفی نیز می‌توانند از دوربینی 8 مگاپیکسلی برای بخش جلویی استفاده کنند. از دیگر موارد قابل توجه در مورد این اسمارت فون می‌توان به باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی، اندروید 8.0 اوریو در کنار رابط کاربری EMUI 8.0، سیستم تشخیص چهره به منظور باز کردن قفل دستگاه و پشتیبانی از فناوری VoLTE در بستر شبکه 4G اشاره کرد.

هواوی نوا 2 لایت با بدنه تمام‌شیشه‌ای، در سه رنگ مشکی مات، آبی و طلایی، با قیمت تقریبی 192 دلار در بازار فیلیپین به فروش خواهد رسید. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه جهانی در دست نیست. با این حال ممکن است نوا 2 لایت تحت برند “Honor” در بازار هند به فروش رسد تا هواوی بتواند رقابت با شیائومی را به شکل جدی‌تری دنبال کند.

هواوی نوا 2 لایت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. هواوی نوا 2لایت فورجی پلاس مگه نیس؟؟

  2. من یه میت 10پرو دارم یه نوا2پلاس الان دارم با نوا تایپ می کنم خیلی گوشی خوبیه دوربین سلفی و اصلی از سامسونگ a7 بهتره طراحی خیلی بهتری داره حتی چند تا جازیه به خاطر طراحی برد هنگ نمی کنه بازی های سنگین رو اجرا می کنه. من خیلی اهنگ گوش می کنم شاید به طور میانگین 5.4 ساعت در روز شاید هم بیشتر و چیپ ست های فای خیلی عالیه توی اهنگ هایی با کیفت بالا تفاوت روشن بودن و خاموش بودن متوجه می شید مخصوصا با هندزفری های کیفیت این هم جالبه نسبت ب قیمتش ولی من خودم نوا2پلاس رو ترجیح می دم

  3. کدوم شرکت یه همچین گوشی رو با این قیمت میده

  4. دوربین افیق فقط با میت ده لایت متفاوته