اکسپریا XZ2 پرو

رونمایی سونی اکسپریا XZ2 پرو با نمایشگر 4K OLED نزدیک است

سونی اکسپریا XZ2 پرو ، گوشی دارای نمایشگر مجهز به رزولوشن 4K و پنل OLED این شرکت ژاپنی است که به دلایلی نمایشگاه MWC 2018 را از دست داده است. اما به نظر سونی اکسپریا ایکس زد 2 پرو (Sony Xperia XZ2 Pro) به زودی رونمایی خواهد شد.

پیش از نمایشگاه MWC سال جاری، شایعاتی مبنی بر عرضه سه گوشی پرچمدار توسط سونی در این رویداد شنیده می‌شد. اما در این نمایشگاه چنین اتفاقی رخ نداد و تنها گوشی پرچمدار سونی اکسپریا ایکس زد 2 رونمایی شد. با این حال طرفداران این برند همچنان در انتظار دیدن دو گوشی اکسپریا ایکس زد پرو و یا اکسپریا ایکس زد 2 پرو هستند.

مدل پرو، یک پرچمدار تمام عیار خواهد بود، به طوری که انتظار می‌رود به یک نمایشگر 5.7 اینچی دارای پنل OLED و رزولوشن 4K مجهز شود. نسبت ابعاد تصویر آن همگام با اغلب پرچمداران بازار موبایل 18:9 خواهد بود.

وب سایت FCC

اگرچه هنوز هیچ خبری به صورت رسمی منتشر نشده و اطلاعات زیادی نیز در دسترس نیست، اما بر اساس برخی نشانه‌ها می‌توان گفت رونمایی پرچمدار جدید سونی با پسوند پرو نزدیک است. به عنوان نمونه می‌توان به چند گزارش FCC اشاره کرد که در آن سه آیدی PY7-24118Q و همچنین PY7-21831A و PY7-00718V رویت شده‌اند.

این اطلاعات اکنون در وب سایت FCC قابل مشاهده‌اند. بر اساس آن‌ها می‌توان گفت آیدی PY7-21831A مربوط به اکسپریا ایکس زد 2 بوده و آیدی PY7-24118Q، به گوشی اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت تعلق دارد، گوشی هایی که هر دو در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شدند.

وب سایت FCC

تاخیر در معرفی اکسپریا XZ2 پرو

به خاطر نیاز به تغییر در طراحی، تلاش برای دریافت تاییدیه‌های محصول دارای آیدی PY7-00718V مدتی قبل از شروع کنگره جهانی موبایل امسال متوقف شد. بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت FCC، گوشی هوشمند دارای این آیدی به خاطر چند تغییر لحظه آخری، نمایشگاه MWC را از دست داده است.

وب سایت FCC

به عنوان برخی از اطلاعات مربوط به اکسپریا XZ2 پرو که از وب سایت FCC به دست آمده است می‌توان به وجود اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش‌فرض و مجهز شدن به رزولوشن 4320 در 2160 پیکسل اشاره کرد.

بر این اساس، گوشی اکسپریا XZ2 پرو از مدت‌ها قبل آماده بوده و کار توسعه آن به پایان رسیده است، اما سونی درست پیش از آغاز نمایشگاه MWC سال جاری، تصمیم به اعمال برخی تغییرات در طراحی آن گرفت. پس احتمالا باید به زودی منتظر رونمایی رسمی اکسپریا XZ2 پرو باشیم.

وب سایت FCC

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. سونی بیپدر توی صفحه نمایشو دوربین حرف نداره

  2. ایول سونی هم هرچی باشه بازم شگفتی داره

  3. اگه واقعا oled 4k باشه
    اگه از ماژول دوربین دوگانش با ایزوی خارق العاده استفاده کنه… بدون شک میترکونه…
    اون طرف خداییش سامسونگم تو گلکسی اس 9 با دیافراگم متغیر و البته 1.5 ترکونده!
    ولی نکته اینجاست که آدم دیافراگم بازو میخاد برای عکاسی تو تاریکی، در حالیکه سونی بدون این گشودگی خفن همچین ایزویی ثبت میکنه!!!
    به قول پوریا یا خود خدا

    • قطعا 4k oled هست اینو خود سونی تایید کرده و همچنین وقتی تو نمایشگاه از ماژول دوربین دوگانش با اون ایزو وحشتناک رونمایی کرد قطعا تو پرو استفاده شده در ضمن xz2 ام طبق صبحت هایی که از ایوان بلس اومده هنوز کارش تموم نشده و دارن روش هنوز کار میکنن طبق گفتش این بوده که شما برا ماه آینده خواهید دید که چگونه xz2 در تمام شرایط نوری s9 شکست میده و همچنین گفته که ((شما هنوز برای امسال چیزیو ندیدین از سونی)) یعنی یه گوشی بسیار قدرتمند تو مقایسه هایه جی اس ام هم xz2 عکسهایی با جزئیات بسیار بالا تر از s9 ثبت کرده..

  4. فک کنم پنل صفحه نمایشش رو ژاپن دیسپلی زده باشه خداکنه از oled های الجی یا سامسونگ نیاشه.همه تو دیوارن اگه مشخصات درست باشه

  5. یا خود خدا همه گوشیارو لول میکنه xz2 pro دوربین دوگانه با ایزو خارق العاده 51200 که تو دوربین هایه حرفه ایه dslr میشه دید 😮😮رزولوشن پنلو اوه میترکونه این گوشی